Shady/Aftermath/G-Unit Records [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Berrie, 3 jan 2006.

1. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar Game pakt het wel beter aan imo. Gewoon die meid op t podium halen, en een gesprek met d'r aangaan.. Banks werd boos.. :cool:

2. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    laat dit maar racisten niet zien..:)

is meteen 100% van midden-oosten en afrika dieven..

3. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb t filmpje gister gekeken maar kon niet ontdekken dat er een chain gesnatchd werd !?
    Had geen geluid misschien mis ik iets?

4. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, lekker boeie...

5. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ze heeft em om, je mist net dat ze hem gesnatched heeft..

6. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    en Game zegt ook telkes, My chain was snatched by a girl!

7. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Sirius Satellite Radio and Eminem's Shade 45 radio station will close out 2006 with an end-of-year special titled "Shady New Year".

"Shady New Year" will feature Eminem counting down 25 of his favorite hip-hop tracks.

Eminem and SIRIUS launched Shade 45 in October 2005.The station, which celebrated its 2nd anniversary in October, has amassed a large following with its unique brand of uncensored hip-hop.

"Shady New Year" will air on Sunday (December 31) from 8 to 10 p.m. ET, on Shade 45. It will be re-broadcast at 10 p.m. ET, and again on Monday (January 1) at 12 a.m., 12 p.m., 2 p.m. and 8 p.m. ET.

8. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
  9. WiresOUTLAW

Leuk Bevonden:
    0
  10. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Die zijn niet nieuw

11. WiresOUTLAW

Leuk Bevonden:
    0
    oh nee toch, mijn oprechte excuses _0/

12. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    gggggggggggggggggggggggggggggggg unit. coming straight outtta compton. lays up my g sixhes and im 8 town stompin.

13. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    die Get Buck track is fokking ziek, Buck is de enige consistente rapper in G-unit. Ik kijk echt uit naar Buck the world, dit geeft iig veel vertrouwen. Get Buck>>>Rotten Apple

14. Dioxic

Dioxic Guest

:emo:

15. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel meteen de beste zin die hij noemt, uit het nummer Stomp van Young Buck.. Alsjeblieft, als je zo'n hekel hieraan hebt, tief dan op uit t topic

16. Dioxic

Dioxic Guest

En dan even ter zake, waar staat dat mijn emoticon negatief bedoelt is? Stel ik vond dat een vet zinnetje en merk ik die kerel er op aan. Gozert, als je echt niet met mij kunt omgaan dan kap je er maar zelf mee.

Ik gebruik tenslotte fatsoenlijke woorden.

17. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Zo'n beetje elke bezoeker van vBulletin fora, weet dat de :emo: smiley, zeker niet voor een positief feit staat. Als je die gebruikt, is het vrijwel altijd in negatieve manier. Tenzij je tha BomB heet, en gewoon niet beter weet ;)

Misschien kan ik heel goed met je omgaan, maar als jij het nodig vindt om in alledrie de Hiphop topics, op zo'n beetje elke post met een dergelijke reactie te komen, word ik daar gewoon kotsmisselijk van, en dat laat ik graag blijken.

Ik kan ook heel goed fatsoenlijke woorden gebruiken ;)

18. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Was dat een dope line?

lol, Dioxic verwoordde het helemaal met die ene smiley

19. WiresOUTLAW

Leuk Bevonden:
    0
    zeker wel een lekkere track, ik verwacht redelijk veel van "buck the world" (helaas uitgesteld tot maart) afgaand op zn vorige album en gangsta grillz mixtapes

20. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Stomme kneus tief nou eens op man! Tering gezeik van jou. Rot gewoon op als je alleen maar loopt zeiken. Shit man..

Die Buck track klinkt trouwens super. Draai hem super vaak. Beat is heerlijk, en Buck spit ook gewoon goed. Kijk dus ook uit naar het album. Alle geleakte tracks zijn tot nu toe dope.

Deel Deze Pagina