Shady/Aftermath/G-Unit Records [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Berrie, 3 jan 2006.

1. Xplicit

Xplicit MX-3

Leuk Bevonden:
    0
    Komt me bekend voor van een meisje uit mijn klas.. Ik hou dus vet meer van The Game enzo dan die bejaarde rap van vroeger.. ik vind de beats en melodies van gangstarap echt geweldig..

Kluister vaak The Game - The Documentary (cd dus). Vind hem eiglijk wel wat beter dan Doctor's Advocate..

Favoriete tracks:

03. Dreams
    04. Hate It or Love It
    08. Church For Thugs
    18. Like Father Like Son

Laatst bewerkt: 26 jan 2007
  2. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou ook niet van die "bejaarde" rap, en vind The Game ook erg dope, al luister ik eigenlijk vrij weinig naar em (beetje nederhop mood te laatste tijd), maar voor goede rap, is er meer dan oldskool en The Game.. :+

Maar dan nog, The Game is ook erg goed.. En een meisje in je klas die van hiphop houdt. Regel haar :cool: Ze zijn schaars :cool:

3. Xplicit

Xplicit MX-3

Leuk Bevonden:
    0
    idd m'n vriendin (tot een uurtje geleden helaas =( ) hield er ook wel van..

"How do I say this, I'm living for my son but I can'tfigure out, why I'm at my temple with this gun.
    Wake up to a Jesus piece like a Cathlic nun.. The war to be a rap legend has just begun.."- The Game, Dreams (track 3 op The Documentary)

Laatst bewerkt: 26 jan 2007
  4. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    die nieuwe track van Buck is 1 van de eerst nummers in tijden die ik echt meerdere malen op 1 dag heb willen horen omdat ik er verslaafd aan was (al ontdekte ik afeglopen week ook de track So Ghetto van Jay-Z en die heb ik ook al vaak geluisterd in korte tijd.)

5. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Begon me eigenlijk al vrij snel te irriteren. Heb em wel meerdere malen gehoord, maar de beat is een beetje vervelend.. De lagere kick op de achtergrond is een beetje simpel, en irriteerd me een beetje boel

6. Dioxic

Dioxic Guest

De community van dit topic bestaat uit like 15 dudes, waarom zou deze hiphoptalk niet in de hiphop dopenes topic kunnen?

7. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat dit niets maar dan ook niets te maken heeft met werkelijke hip-hop ?.

8. Dioxic

Dioxic Guest

Dus jullie geven toe dat dit geen hiphop is, ok cool.

9. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Jullie? Shit, flikker nou eens op man. Wat denk je zelf?

10. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg dat het geen hip-hop is maar hip-pop is

En als je dan toch weet dat hier maar ong 15 man komen , weet je ook dat ik nou niet echt tot die 15 hoor.

11. Dioxic

Dioxic Guest

Haha ok bedankt voor de heldere verklaring ego. En Berrie, waarom moet je altijd zo ontploffen alsof je een anger management probleem hebt, kick back and relax

Laatst bewerkt door een moderator: 27 jan 2007
  12. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat erom, dat je topics als deze niet moet volposten met zeikposts als deze. Als je toch alleen maar zeikt is het niet vet, je snapt me..

Ik luister laatste tijd van alle artiesten onder Shady/Aftermath/G-Unit wel het meest naar Spider-Loc. Ik vind hem echt super relaxed. Op z'n Space kan je ook Bluetifull Remix chekken en meer. Ik wil echt een album van hem. Connected Mixtape was ook super.

Laatst bewerkt: 27 jan 2007
  13. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    Het is de laatste tijd trouwens erg stil rond de unit, geen mixtapes geen nieuwe tracks niks. Ik denk dat the general bezig is met een nieuw game plan om de afgelopen tegenvallers goed te maken.

recouping

14. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Buck is bezig met z'n album afronden, banks is aan het touren neem ik aan, en 50 is bezig met boetes innen omdat ie geen nummerplaten heeft, dus die hebben het druk zat :+

15. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    dat komt omdat G Unit slecht verkoopt , en als ik Jimmy Iovine was zou ik G Unit dumpen O-) :+ \o/

trouwens nog ff en Interscope / Geffen dumpt G Unit ...aangezien ze veel meer geld verdienen met Gwen Stefanie , Pussy Cat Dolls , The Game , Snoop Dogg ect ect

16. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    G-Unit verdiend echt wel geld hoor, alleen niet via album sales. Via de verkoop van die kleding en shit, komt Interscope ook aan geld, aangezien het merk G-Unit op naam van Interscope staat.. En ik zie ze het niet zo heel snel dumpen, want als je G-Unit dumpt, dump je 50 Cent, en als je 50 Cent dumpt, dump je een hele grote jongen waar ze heel rijk mee zijn geworden/worden

17. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    ja maar Interscope verdient kwa Album sales opdit moment meer aan Nelly Furtado , Pussy Cat Dolls , Gwen Stefanie dan aan Shady , Aftermath of G Unit

18. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar dat ligt niet aan S/A/G... Dat ligt gewoon aan de kopers, die gewoon geen hiphop meer kopen, maar liever Akon luisteren (niks tegen Akon, doet z'n ding, maar ik vind het niks)

Het feit dat Akon al weken op 1 staat in de Soundscan top200, zegt wel wat imo...

19. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    als ze g-unit dumpen dumpen ze 50 en daarmee iemand die meer platen heeft verkocht dan een groot aantal artiesten op interscope bij elkaar.

20. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    mensen die andere mensen afkraken naar hun muzieksmaak hebben zelf geen smaak. dus om smaak te krijgen willen ze smaak afdwingen door iemand anders zijn muzieksmaak af te kraken

Deel Deze Pagina