Lost Planet!

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 12 dec 2005.

1. Annoppie

Annoppie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fucking veel Jappaners!! WAUWAWIEWA en niet van die lui die gewoon een 360 erbij hebben omdat ze blindelings de PS3 kopen maar gewoon echt gasten die deze game 24/7 spelen met een level van 96!! En dan word je wel hard geowned

2. Annoppie

Annoppie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand misschien of er ergens zon filmpje is net als bij Gears of War waar alle letters liggen?

3. Witkees

Witkees Dutch Ghost for LIVE

Leuk Bevonden:
    1
    Allemaal foto's per level en difficulty: http://www.xbox-c4.com/pc/xbox360/planet/target.html#m1

Succes met je achievements.
    p.s je krijgt ze ook als je gewoon op easy zou spelen

4. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ze liggen wel anders per moeilijkheidsgraad, althans, beetje anders. :)

5. Sphinx

Sphinx Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Shit hey, ik ben weer de n00b die niet langs de eind mech komt!
    Echt al meerdere keren geprobeerd, maar goed dat krijg je als je Tommy heet!!!!

6. Annoppie

Annoppie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oooh niet zo heel moeilijk hoor die hij heeft de hele tijd hetzelfde patroon die moet je een beetje doorhebben en daarna is het gewoon hakken geblazen.

@ Witkees thanks!!:D

7. Inf1nity

Inf1nity Guest

Maakt het eigenlijk uit of je lvl's op easy, normal of hard uit speelt, ivm achievements? Bij GoW kreeg je bijv. meer punten als je een act op harcore uitspeelde dan dat je die op normal uitspeelde

8. Witkees

Witkees Dutch Ghost for LIVE

Leuk Bevonden:
    1
    Daarom ook de foto's dan kan je je eigen diff. uitzoeken :)
    Ze staan er ALLEMAAL op !!

9. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    dit spel kan voor mij nog wel beter zijn dan gears of war. dit spel is prachtig

10. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    nee, alleen als je de letters gaat verzamelen
    voor de levels zelf niet
    maar je krijgt wel een ach. als je 'm op Extreme uitspeelt

11. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    zit er over na te denken om deze te gaan halen maar zit te twijfelen tussen deze, Rainbow Six Vegas en Oblivion 3 totaal verschillende spellen ik zie aan de reacties hier dat Lost Planet dus wel waanzinnig goed is

12. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Extreme ofzo unlock ook een achievement als je alles ermee haalt, en dat is echt zo fcking moeilijk.

Denk aan lv 1 met i.p.v 1 boss nog 4 van die andere rol dingen erbij maar je hebt geen VS.

13. Bosbeest

Bosbeest Beast in the dark

Leuk Bevonden:
    0
    haha ik had toen niet eens tijd om te kijken of er uberhaupt een vs was, veel te veel te doen ineens. En met een vs zou het al helemaal niet te doen zijn, dan is je t-eng in 3 seconden op.

14. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Is het online een beetje te doen? Ik ben namelijk van plan om deze game morgen te gaan kopen.

15. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    online is vet

16. Bosbeest

Leuk Bevonden:
    0
    je kan ranked en nonranked spellen spelen online, heel leuk om kennis te maken met online, en om daarna echt te spelen. Je lvl schiet meteen ook omhoog als je wat puntjes krijgt, erg leuk. Mijn eerste en tot nu toe enige potje werd ik meteen lvl 5 dus dat is heel makkelijk.

17. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Het wordt wel steeds moeilijker hoor. Op een gegeven moment bij level 30 ofzo, moet je flink wat potjes spelen om nog een leveltje omhoog te gaan. :)

18. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Mooi zo, ik heb er al zin in. Vooral ook doordat je verschillende levels kunt behalen.

Laatst bewerkt door een moderator: 19 jun 2007
  19. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben lv 34 en ikga per mwha 3/4 misschien meer lv up maar dan haal ik punten rond de 3000 / 4500 gem.

Ook zie ik allemaal japanners deze game spele WTF?!? en die zijn allemaal al 70+ ik heb zelf eentje van lv 81 al gezien.

Wel chill is om de zoveel levels een nieuwe skin :D dat ownt echt.

Eigenlijk zijn veel achievements in Lost planet niet zo moeilijk gewoon alle missies hale, daarnaast al die muntjes verzamelen. Daarna komt online, enigste moeilijke is echt die extreme achievement waar je de hele game op die modes moet uitspelen.

Kan iemand me trouwens die fugiteve (ofzoiets) mode uitleggen :confused: wat is dat precies eigenlijk...

Laatst bewerkt: 29 jan 2007
  20. Bosbeest

Leuk Bevonden:
    0
    ben nu na 5 potjes lvl13 dus gaat wel steeds langzamer ja, en zag net nog een jap van lvl 99, stond 'toevallig' ook bovenaan met 7000 puntjes...

fugative is gewoon verstoppertje/tikkertje spelen. De gene die de game host is de voortvluchtige, als hij beweegt gaat zn gauge omhoog, en als hij mensen neerschiet ook. Hij gaat echter omlaag als je gedood word.
    Je wint het potje als je gauge vol is, of de tijd op is, en je verliest als de gauge leeg is van het doodgaan.

Deel Deze Pagina