Fucking veel Jappaners!! WAUWAWIEWA en niet van die lui die gewoon een 360 erbij hebben omdat ze blindelings de PS3 kopen maar gewoon echt gasten die deze game 24/7 spelen met een level van 96!! En dan word je wel hard geowned
Allemaal foto's per level en difficulty: http://www.xbox-c4.com/pc/xbox360/planet/target.html#m1 Succes met je achievements. p.s je krijgt ze ook als je gewoon op easy zou spelen
Shit hey, ik ben weer de n00b die niet langs de eind mech komt! Echt al meerdere keren geprobeerd, maar goed dat krijg je als je Tommy heet!!!!
oooh niet zo heel moeilijk hoor die hij heeft de hele tijd hetzelfde patroon die moet je een beetje doorhebben en daarna is het gewoon hakken geblazen. @ Witkees thanks!!
Maakt het eigenlijk uit of je lvl's op easy, normal of hard uit speelt, ivm achievements? Bij GoW kreeg je bijv. meer punten als je een act op harcore uitspeelde dan dat je die op normal uitspeelde
nee, alleen als je de letters gaat verzamelen voor de levels zelf niet maar je krijgt wel een ach. als je 'm op Extreme uitspeelt
zit er over na te denken om deze te gaan halen maar zit te twijfelen tussen deze, Rainbow Six Vegas en Oblivion 3 totaal verschillende spellen ik zie aan de reacties hier dat Lost Planet dus wel waanzinnig goed is
Extreme ofzo unlock ook een achievement als je alles ermee haalt, en dat is echt zo fcking moeilijk. Denk aan lv 1 met i.p.v 1 boss nog 4 van die andere rol dingen erbij maar je hebt geen VS.
haha ik had toen niet eens tijd om te kijken of er uberhaupt een vs was, veel te veel te doen ineens. En met een vs zou het al helemaal niet te doen zijn, dan is je t-eng in 3 seconden op.
je kan ranked en nonranked spellen spelen online, heel leuk om kennis te maken met online, en om daarna echt te spelen. Je lvl schiet meteen ook omhoog als je wat puntjes krijgt, erg leuk. Mijn eerste en tot nu toe enige potje werd ik meteen lvl 5 dus dat is heel makkelijk.
Het wordt wel steeds moeilijker hoor. Op een gegeven moment bij level 30 ofzo, moet je flink wat potjes spelen om nog een leveltje omhoog te gaan.
Ik ben lv 34 en ikga per mwha 3/4 misschien meer lv up maar dan haal ik punten rond de 3000 / 4500 gem. Ook zie ik allemaal japanners deze game spele WTF?!? en die zijn allemaal al 70+ ik heb zelf eentje van lv 81 al gezien. Wel chill is om de zoveel levels een nieuwe skin dat ownt echt. Eigenlijk zijn veel achievements in Lost planet niet zo moeilijk gewoon alle missies hale, daarnaast al die muntjes verzamelen. Daarna komt online, enigste moeilijke is echt die extreme achievement waar je de hele game op die modes moet uitspelen. Kan iemand me trouwens die fugiteve (ofzoiets) mode uitleggen wat is dat precies eigenlijk...
ben nu na 5 potjes lvl13 dus gaat wel steeds langzamer ja, en zag net nog een jap van lvl 99, stond 'toevallig' ook bovenaan met 7000 puntjes... fugative is gewoon verstoppertje/tikkertje spelen. De gene die de game host is de voortvluchtige, als hij beweegt gaat zn gauge omhoog, en als hij mensen neerschiet ook. Hij gaat echter omlaag als je gedood word. Je wint het potje als je gauge vol is, of de tijd op is, en je verliest als de gauge leeg is van het doodgaan.