Ik kan jullie niet meer doen dan gelijk geven. Maar ik hoop ook dat jullie inzien dat een game als Forza zoveel opties heeft....
Forza 1 was al zoveel meer dan IEDERE andere race game op de markt (tot op heden zelfs), ik praat hier over console racers trouwens.
Je kon zoveel aanpassen, op het moment dat de MS de 360 aankondigde ben ik mn Honda CRX (in Forza) gaan tunen in het wit met de letters "360" langs de zijkanten.... (om even aan te geven wat er TOEN al mogelijk was). Er is tot op heden geen game die dieper ging en zal gaan (GTR dan hopelijk) dan Forza 2. De schades, de tuning mogelijkheden, de online opties...
Als ik nu de updates lees dan heb ik alleen maar meer zin in die game (ook al betekent dat, dat dit niet de game is die de ontwikkelaars vorig jaar gehoopt hadden te brengen).
Ik kijk liever naar de dingen die een game mij WEL brengt dan NIET brengt.
Probeer eens een voorbeeld uit je eigen leven te nemen, je gaat ervan uit dat je planning precies loopt zoals je denkt ( ) maar door nieuwe ontwikkelingen moet je ergens in je planning wat aanpassen en weer vanuit die nieuwe situatie doorplannen, heb je daardoor een slechter leven? Of ben je juist blij dat je zo door hebt gezet zodat je je weer kunt foccusen op nieuwe uitdagingen (Forza 3..... ) en daar weer het beste van maken?
Laatst bewerkt: 27 jan 2007