1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 9 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT, Forza 2 gaat meer als 12 circuits krijgen. Buiten dat, alle circuits die hier genoemd worden zater al in forza 1... Bovendien, ik weet uit mijn hoofd dat er een circuit in 1 zat dat "Alpine Ring" heette, die zit er nu volgens dit lijstje niet in dus dat is er dus al 1 minder
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2007
  2. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    bijna alle circuit bestaan in t echt ook hoor...:):
     
  3. SarcasmO

    SarcasmO Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Als er inderdaad 45 tracks in de uiteindelijke versie zitten zou het betekenen dat de helft dus nu bekend is. Ik heb gelezen dat de tracks ook gereversed in het spel komen dus dan hoop ik dat er nog een stuk of 10 unieken bijkomen.
     
  4. Dioxic

    Dioxic Guest

    Zolang ze maar variëren met dag/nacht en zon/bewolkt etc
     
  5. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    PGR1 - 11-2001
    PGR2 - 11-2003
    PGR3 - 11-2005
    Forza1 - 05-2005
    Forza2 - 05-2007

    dus pgr4 11-2007?? samen met halo3 wordt aardig gek jaar voor 360 :thumbs:
     
  6. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Heuh, waar is Blue Mountain gebleven!? Niet dat ik hem echt goed vond maar hij leek wel op zon echt bestaand circuit (zat in dtm3 dacht ik), had gehoopt dat ze hem wat leuker zouden maken want het had ook wel wat. Hoop ook zeker dat ze die b*tch van een testtrack infield aanpassen...
     
  7. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Jah, maarja, dan betaal je er toch steeds weer veel voor, kwacht liever wat langer en dat het dan al meteen in de game zit, dan dat ik er later nog een smak geld steeds voor moet betalen. Logisch lijkt mij. :b:

    Ze moeten gewoon doen dat je op elke track elk weer tegen kan komen. Veel beter dan soms alleen op een track hetzelfde, ook dat er dag en nacht op elke track kan komen. ;) :thumbs:
     
  8. JeePee

    JeePee Guest

    Het officiele circuit heet Bathurst Mouintain. Het lijkt erop dat Turn10 geen licentie heeft gekregen, waardoor ze het circuit gewoon na gemaakt hebben. Beetje nep, maar ik vind het wel een vet circuit.

    Nee hoor. Suzuka, Sebring en Mugello zaten nooit in Forza 1.
     
  9. SarcasmO

    SarcasmO Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
     
  10. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Hoop dat er nog wat nieuwe tracks bijkomen.

    Ben wel blij dat er nu een datum is vastgesteld dat hij komt.

    Kan niet wachten!
     
  12. SarcasmO

    SarcasmO Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
     
  13. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Als er content komt, moeten we daar met z'n allen gewoon voor gaan betalen. Ik zie liever een uitstel van 2/3 maand (hadden ze nu maar geen release vastgesteld) dan betaalde updates voor banen/auto's en andere extra's.
    En de boel is gedowngrade omdat deadlines gehaald moesten worden. Volgens mij is de deadline pas als de game perfect is. Maar daar wordt helaas nog anders over gedacht.
     
  14. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je die updates van ze een beetje hebt bijgehouden dan kun je zien hoeveel testen er moet gebeuren voorat een game uit kan komen (zeker met de verschillende tuning mogelijkheden en de problemen die dit op Live kan veroorzaken).
    Een ontwikkelaar moet op een gegeven moment gewoon knopen doorhakken want er moet ook geld verdient worden.
    Voordat PGR3 uit kwam hoorde je de mannen van Bizarr ook zeggen dat er nog veel meer mogelijk was maar dat de game gold moest gaan...
    In PGR4 zullen we dus weer mooiere en beter uitgewerkte dingen gaan zien, zo is het dus ook met Forza en met IEDERE andere game die uitkomt.

    Ontwikkelaars zijn er om geld te verdienen en brengen een product op de markt waarvan ze vinden dat het er rijp voor is.
    Ga er maar van uit dat die gasten ook uit pure liefde die game aan het maken zijn en er ook van balen dat ze er dingen uit moeten halen maar men moet wel realistisch zijn (dus knopen doorhakken en uitbrengen die handel ;) )
     
  15. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar als ze allerlei dingen er uit halen die ze eerst beloofd hadden. De dingen die er mede voor zorgden dat iedereen dit spel zo hoog op het vaandel had staan. Dan is het spel dat ze nu uit gaan brengen toch niet helemaal wat hun visie eerst was?

    Heb jij liever 1 compleet spel van 65-70 euro, of wil je nog 3 keer 800-1200 microsoftpunten aan content gaan uitgeven aan een spel dat je in de winkel al 60-65 euro heeft gekost.

    Door al dat nieuws van de laatste tijd klinkt GTR voor mij toch steeds aantrekkelijker..
     
  16. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308

    Als ze moeten gaan schrappen omdat ze deadlines moeten halen, kan je zeggen dat er toch gerushed wordt. Dit zeg je zelf ook al over PGR3. Er was veel meer mogelijk geweest, maar de game moest klaar! En wat was het resultaat? Inderdaad, een game met glitches, bugs e.d. Doe dat nou aub niet met een (potentieel) topper als FM2.
    Overigens heb ik me wel meer dan goed vermaakt met PGR3, maar het had nog zoeveel beter kunnen zijn!
     
  17. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    maargoed, als het goed is krijgen we nog een Sega Rally en Colin McRae voor dit alles. Kunnen we toch nog ff lekker racen voordat we ons op Forza 2 gaan storten:D
     
  18. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1

    Ik kan jullie niet meer doen dan gelijk geven. Maar ik hoop ook dat jullie inzien dat een game als Forza zoveel opties heeft....
    Forza 1 was al zoveel meer dan IEDERE andere race game op de markt (tot op heden zelfs), ik praat hier over console racers trouwens.
    Je kon zoveel aanpassen, op het moment dat de MS de 360 aankondigde ben ik mn Honda CRX (in Forza) gaan tunen in het wit met de letters "360" langs de zijkanten.... (om even aan te geven wat er TOEN al mogelijk was). Er is tot op heden geen game die dieper ging en zal gaan (GTR dan hopelijk) dan Forza 2. De schades, de tuning mogelijkheden, de online opties...
    Als ik nu de updates lees dan heb ik alleen maar meer zin in die game (ook al betekent dat, dat dit niet de game is die de ontwikkelaars vorig jaar gehoopt hadden te brengen).

    Ik kijk liever naar de dingen die een game mij WEL brengt dan NIET brengt.

    Probeer eens een voorbeeld uit je eigen leven te nemen, je gaat ervan uit dat je planning precies loopt zoals je denkt ( :) ) maar door nieuwe ontwikkelingen moet je ergens in je planning wat aanpassen en weer vanuit die nieuwe situatie doorplannen, heb je daardoor een slechter leven? Of ben je juist blij dat je zo door hebt gezet zodat je je weer kunt foccusen op nieuwe uitdagingen (Forza 3..... ;) ) en daar weer het beste van maken?
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2007
  19. JeePee

    JeePee Guest

    Qua gameplay zal GTR wel degelijk dieper gaan. Ook qua fine-tuning, AI en schade. Maar ach, hoeveel ze ook uit Forza halen, kopen doe ik toch wel. Eerst even 2 maanden op GTR storten en dan over op Forza 2. Ik ben benieuw wat de achievements zullen zijn.
     
  20. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, en genieten zullen we er ook van :) Ook al zullen er weer fouten in ontdekt worden en we met zn allen daar weer uren over kunnen lullen.

    Maar Forza gaat ook op andere vlakken dieper dan iedere andere game... (wat dacht je van de "photoshop" mogelijkheden in deel 1? Dit zal in deeltje 2 weer uitgebreider worden, iedereen kan in een echte unieke wagen online komen).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina