De grote 'Tennis' thread

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Meneer Stefan, 20 sep 2005.

  1. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Gonzalez heeft in ieder geval al Hewitt, Blake en Nadal naar huis geslagen. Allemaal redelijk eenvoudig. Dus ik schat hem iets hoger in dan Haas, ook al heeft hij ook al een aantal toppers verslagen. Eind vorig jaar stond Gonzalez ook een paar keer tegen Federer in de finale. Toen ging hij er kansloos vanaf, maar toen was hij niet echt fit meer door de partijen voor de finale. Nu wint hij steeds snel, dus moet hij genoeg energie hebben voor de finale. Ook al hoop ik zelf dat Haas wint van Gonzalez. Bij de dames hoop ik op Vaidisova
     
  2. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Federer sloeg Roddick echt helemaal zoek vandaag 8).
     
  3. Dioxic

    Dioxic Guest

    Wanneer begint het en zo, ik zie het soms 's nachts op tv. Ik had de us open ook zo gevolgd lol. Iemand tijden?
     
  4. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Had het vanochtend gezien. Federer speelde perfect, Roddick werd helemaal gek. Federer pakte gewoon 11 games op rij. De meeste spelers zijn al blij als ze 1 keer de opslag van Roddick breken. Ik denk dat Haas - Gonzalez morgen wel wat spannender zal worden. Maar jah, dat is ook niet zo heel moeilijk ;)

    Heeft nu weinig zin meer, want het toernooi is bijna afgelopen. Morgen om 9:30 uur heb je Haas - Gonzalez. Zaterdag de vrouwenfinale en zondagochtend de mannenfinale. Ik geloof dat die ook om 9:30 uur begint
     
  5. Dioxic

    Dioxic Guest

    En ze flikt het weer, de titel van de vrouwen gaat naar Williams
     
  6. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Typeert in mijn ogen het vrouwentennis wel hoor.
     
  7. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop echt zo Sharapova wint. Ik heb zo`n pesthekel aan beide williams zusjes
     
  8. Dioxic

    Dioxic Guest

    Williams heeft al gewonnen, en waarom heb je een hekel. Ik heb wel sympathie voor ze, 2 zusjes die beide veel hebben bereikt.
     
  9. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Met alle respect maar het zijn net 2 omgebouwde mannen :/, kijk ff naar de spieren weinig (Vermoedelijk geen)vrouwen die dat kunnen bereiken zonder "hulp". Het enige wat ze doet is die bal zo hard mogelijk een hoek in rammen. Ik zie veel liever lange rally`s waar men met tactische slagen de tegenstander probeert te overtroeven.
     
  10. Dioxic

    Dioxic Guest

    Nou ik vind ze niet echt mannelijk lijken hoor, hier wat foto's.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  11. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    man die armen zijn 2 x zo dik als mijn bovenbenen :/ heel vrouwlijk joh. Kijk ff naar hoe ze tennist. Puur zo hard mogelijk rammen.
     
  12. Dioxic

    Dioxic Guest

    Hahah ach man, beetje respect is op zn plaats
     
  13. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Rintje Ritsma vind ik nog altijd de beste :)
     
  14. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    _O_ _O_ Geweldige reactie hierboven......
    Noblesse oblige....voor de rest zie onderste regel van sig.
     
  15. Lexiuz

    Lexiuz ...---...

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu maar hopen dat Federer er straks hard onderuit gaat tegen Gonzales:p

    Maja ik mag tog wel blijven dromen?
     
  16. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Dat hoopt onderhand al iedereen, maar of het de waarheid gaat worden is nog wat anders....Probleem is dat Federer zich als een vis in het water thuisvoelt op zulke snelle banen,en het feit dat van de negen keer hij Gonzales al ontmoet heeft iedere keer gewonnen heeft.Bijkomend feit ten voordele van Federer is ook dat Gonzales zijn allereerste grand slam finale speelt ,iets wat gewoonlijk voor extra-druk zorgt ,daar waar Federer dat al gewoon is....
     
  17. Dioxic

    Dioxic Guest

    Maar Gonzales speelt niet slecht nu , hoewel Federer echt doordrukt.
     
  18. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben voor de underdog :cool:

    Die forehand van Gonzales is meesterlijk, maar vooralsnog is Federer completer dan Gonzales. Ik gok op een 3 settertje, Federer is nu echt aan het push'n.
     
  19. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het jammer dat Gonzalez wat problemen had wat toch wel een beetje zijn spel beïnvloedde denk ik.
    Die man op gravel is dodelijk, hij slaat dan zo ziekelijk hard...
    Maar goed, dat mocht niet baten op de hardcourt baan van de AO.
    Federer heeft weer gewonnen zonder ook maar 1 set weg te geven in heel het toernooi. Van welke planeet komt die gast?
     
  20. Dioxic

    Dioxic Guest

    Ja echt wreed hoe hij speelt
     

Deel Deze Pagina