Want? Misschien dat een goede cursus lezen je goed zal doen. Ik heb notabene in de startpost al twee keer gezegd dat ik zoiets belachelijk vind en het nooit zou doen. Maargoed, ik zal niet meer zoveel tijd meer aan losertjes zoals jij besteden.
Doe a.u.b. ff niet zo arrogant met je 'dan ben je echt dom of je bent pas 12' opmerkingen.
Wat betreft de inhoud van je post:
Ik heb nooit gezegd dat zo'n Hitlergroet goed is, verre van goed zelfs, maar dan moet er tegen elk soort rascisme of wat dan ook worden opgetreden. Dat een Hitlergroet erger is dan iemand uitschelden voor k.anker neger is wel zo. Maar als je iemand uit Kameroen o.i.d uitscheldt voor neger of je doet een Hitlergroet voor zijn neus, denk ik dat hij dat eerste erger vindt. Het is dus maar net waar je vandaan komt en aangezien Nederland een multiculturele samenleving heeft, moet daar ook in het beleid rekening mee worden gehouden.
En dat is het punt waar ik heen wilde, namelijk het STRAFRECHTELIJKE BELEID en ga dus niet lopen roepen dat ik Hitler-fan ben ofzo
Edit:
@ Falcon:
Daar ben ik het wel mee eens. Niet iedereen hoeft dezelfde straffen te krijgen, maar dat wil niet zeggen dat rascisme onbestraft hoeft te blijven. Een wat lichtere straf is logisch, maar helemaal niet straffen vind ik niet logisch. Maar het is ook maar net waar je de grens legt en wat je cultuur is etc.
Laatst bewerkt: 28 jan 2007