Lol gaat het net zo rustig met mij en de hiphopthread word ik afgezeikt om een dwerg lolneway, is Rhymefest niet die dikkop uit Brand New. Wat een verschrikkelijke kutbeat is dat, echt een Kwest beat
Ja, dat is hem. Maar Jazzy Jeff is wel nice De sample is wel lekker. En er staan lekkere tracks met Little Brother en CL Smooth op zn EP
Ja hijs vet man. Lekker droog. Ik heb zelf ook zo'n mix van Finesse. Een uur lang, van een radio geript. Een uur lang mixen van Lord Finesse. Shit, ik luister die super vaak. Vollebak.
Ik heb een aantal albums/mixtape's van Immortal technique, c rayz walls en glue. ECht hele vette shit zeker Immortal Technique!! Alle respect voor Nas maar ik moet zeggen dat ik illmatic wel dope vind maar de behoefte om het album te blijven draaien blijft weg ...misschien over een tijdje!?
Immortal Technique spit lekker,strakke lyrics,goede onderwerpen en hij is een intelligente rapper. Veel van die soort zijn er niet naar mijn mening.
Ik heb een hekel aan die teksten. Alles aan de VS is fout, en maar k.ankeren, blabla. Zelfde heb ik met Dead Prez. Kan die teksten niet aanhoren.
Immortal Technique is eventjes leuk, maar je krijgt er snel genoeg van. Hij heeft wel een erg gruwelijk verhaal te vertellen op "Dance With the Devil", hetzelfde met "You Never Know".
vol 1 vind ik niet zo heel sterk (productie erg matig) maar vol2 daar in tegen is een erg dope album. Iemand hier al enig idee wanneer the middle passage dropt?
Kijk ff op deze site www.rapgodfathers.com Hier komen bijna elke dag wel nieuwe mixtapes uit (en kan je gratis downloaden). Ps. Ook albums, clips, news.
Lil Wayne vind ik maar zuigen Fishscale is FUCKING DOPE More Fish is wel aardig Common's dopeste is Like Water For Chocolate, vlak erachter gevolgd door Be Immortal Technique vind ik dope, You Never Know is wel met afstand zijn dopeste pokoe. dead prez zijn fokking bazen, gezeik op lyrics zijn bullshit.. het is soms iets te ongenuanceerd, maar ik bedoel kom op: "Somebody's gotta pay, and yeah, you can use that for the governer's grave", "Fuck Healthcare, we say reperations..", etc. Bovendien hebben ze nog heel vaak gelijk ook met wat ze zeggen, They Schools bijvoorbeeld, of Turn of that Radio Hip Hop Is Dead is gewoon heel dope en Nas is momenteel een van de dopeste rappers in de game
Klopt, maar niet omdat zijn laatste twee albums van een hoog niveau zijn. Alleen zijn lyrics blijven echt geweldig. Edit: tijd voor een nieuw deeltje.
Het nieuwe jaar is iig goed begonnen met de Afro Samurai soundtrack, advance van Brother Ali en Jesus Price Supastar