[TV-USA] Heroes

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gerjan, 26 sep 2006.

1. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    is seizoen 2 nou al begonnen? Ik kan namelijk nog nergens nieuwe afleveringen vinden..

2. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Idd erg goeie serie en ze zijn begonnen met season 2, dunno of ze al te krijgen zijn though.

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    technisch gezien zijn ze nu bezig met seizoen 1 ... aflevering 12 is gister op tv geweest in amerika

4. mars15

mars15 Guest

Omg en nu zit ik al bij alf 12 die heb ik net gezien

wat een gave serie zeg niet normaal, alle reacties in het topic gelezen ook

Laatst bewerkt door een moderator: 25 jan 2007
  5. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
  6. mars15

mars15 Guest

Toffe aflevering 13

Blijft me held. Wat bedoelen jullie nu met Kellerman ? Ik dacht dat hij de nep vader van Claire was namelijk. Maar je zag zo chinees..

Claire moet oppassen dat ze niet betrapt gaat worden door haar nep vader. Wie belt er nou weer thuis -O-
    Ben benieuwd of ze met der echte moeder nog verder in contact komt. Het kan een lange serie worden, we zijn eigenlijk niet veel opgeschoten met het hoofddoel ( de explosie ) maar wel zijn er 2 nieuwe mensen in gekomen.

Die cop is wel vet zeg. Jammer dat die nu 6 maanden geschorst is 8-)

7. Towel

Towel Guest

Kellerman van prison brake bedoel je? Dit is heroes?:{

8. mars15

mars15 Guest

ja bedoel linderman

9. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb 'm net gezien, heerlijke aflevering weer!

Ik wist eerder al bijna zeker dat Micah ook een special power moest hebben, helemaal met zulke ouders :)
    Gezellig eind weer, eens kijken hoe lang Linderman het nog vol houdt :)
    Trouwens, er komen nu wel steeds meer "heroes" erbij zo, met Micah, die onzichtbare gast en de biologische moeder van Clair...

10. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    we hadden al gezien dat Micah een special power had, weet je nog die telefoon die niet werkte die hij toen heeft gefixed ;)
    en ja er zijn veel heroes, maar dat is ook wel realistischer eigenlijk. Nog steeds een vette serie vind ik eignelijk, PB begint erg af te zwakken maar deze blijft top!

11. zOoz

zOoz Pitolaria

Leuk Bevonden:
    0
    Heroes continues...

Vorige week de eerste aflevering gekeken na de korte break. Was weer super hoor! Die van gister vond ik ietsje minder maar de spanning neemt alleen maar meer toe net zoals het aantal vragen.

Die Syler kan toch de krachten van de andere heroes aanleren/overnemen (dus niet tijdelijk) en moest hij ze daarvoor niet eerst vermoorden? Tis al lang gelede dat ik die afl. gezien heb dus kan er naast zitten maar dat ie sterk is, is zekers.

Tja en wat die vader van de cheerleader doet.... 't zou zo maar kunne maar ben er nog niet zeker van of hij goede bedoelingen heeft. Miss wel en is hij bereid om hiervoor over lijken te gaan waardoor het toch een grijs gebied wordt.

Anyway I love this show \o/

edit: hmz, om 1of andere reden stond ie op een verkeerde pagina denk ik ;)

Laatst bewerkt: 31 jan 2007
  12. Towel

Towel Guest

Hmm da was een quote toen net aflevering 4 ofzo werd uitgezonden;) . Sylar kan inderdaad de krachten overnemen, door de schedels af te snijden en dan .... En hij moet de chearleader hebben zodat die onsterfelijk wordt. Invisible man vind ik overigens wel erg vet, ben benieuwd naar de volgende aflevering:)

13. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    syler eet de hersenen op waar de krachten in huizen, vandaar dat de hoofdjes leeg zijn.
    En ja, ik denk dat brillemans de leider op de basis word (ala Professor X) en dat peter de spons de team leader word (net als Cyclops). Ik vraag me af waneer hij zijn lit teken krijgt (had toekomst hiro met zwaard het over)

eigenlijk denk ik dat de explosie er wel komt maar dat peter en cheerleader er samen zijn in de woestijn
    Hier krijgt hij dan zijn lit teken en over leeft het omdat hij de regeneratie krachten van cheerleader over neemt.

Laatst bewerkt: 1 feb 2007
  14. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Geniaal einde! :D

15. Asharith

Asharith Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aflevering 14 is echt super. Ik kan er maar niet over uit hoe goed ik deze serie vind! Hiervoor keek ik Lost en Prisonbreak maar deze verbleken bij Heroes. Dit is misschien mijn persoonlijke mening maar ik zal ook niet gek opkijken als Heroes dit jaar vele prijzen en onderschijdingen in de wacht zal slepen.

Amen.
    ( elke x 7 dagen wachten op een nieuwe episode is echter wel tenenkrommend )

16. zOoz

zOoz Pitolaria

Leuk Bevonden:
    0
    Shit bijna vergeten, snel gaan downloaden maar. Zo'n vette serie \o/

17. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    geweldig :) Ook leuk om Doctor Who te zien \o/
    PS, dexter is ook goed :thumbs:

18. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    zker vette aflevering! fantastische scene als Silar bijna de stiefmoeder van Claire vermoord, en we weten nu ook dat de genen erfelijk zijn. Die Nathan Petrelli is wel een playah btw! :D

19. zOoz

zOoz Pitolaria

Leuk Bevonden:
    0
    En de manier waarop we er achter komen, meesterlijk!

Maar wat weten we eigenlijk van die ouders van de gebroeders Petrelli?? Ik kan me die eerste afleveringen niet zo goed herinneren. En die peter is ie zoals Sylar (overnemen van krachten) maar zonder dat ie daarvoor moet moorden? En maakt dit hem nou sterker of zwakker dan Sylar, aangezien hij nog niet met z'n krachten kan omgaan?
    Owww, all those questions.... :cool:

20. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Aaaaah, spoilers, terwijl ik 'm nog niet heb gezien! :)

Deel Deze Pagina