Kwas ooit aan een H2 montage begonnen, maar ik kwam te laat met me capturecard dus heb ik hem nooit afgemaakt. Maar ik had nog wel (weinig) materiaal liggen! En heb dus altijd beetje zitte klooie met editen in SonyVegas. Nou kwam ik laatst een lied tege, daar moest ik gewoon ff een intro'tje bij bouwen! En voor de verandering is het geen rock, maar hardtrance! Een doormij zeer gewaardeerde muziekgenre Yup, veel beats per minutes, 'dat past niet in een montage' zou je zeggen. Maar met een beetje syncen, vond ik hem voor een introtje nog lekker uitpakken http://useruploads.mythica.org/view/XortaMIntroCosmic.wmv Ik vind hem vet, maar dat komt mischien door de muziek. De vraag: vinden electronicmusic haters dit filmpie sukkiesuk? Dit nummer is redelijk hard en laat ik ook zeker niet een montage lang opstaan. Maar het rustigere trance zou denkik wel nog goed kunnen overkomen, een montage lang. Ook is op elke beat een kill dan overdreven, maar voor de intro draait het even niet om de kills toch? Teminste ik vind de aankondiging van jezelf het belangrijkste. Over kills gesproken, JA ik weet het, in dit filmpie worden ze herhaal zoals ik al zei, ik heb weinig materiaal, en het ging om de editing!
Leuk filmpie . Dit soort muziek wordt juist heel veel gebruikt in montages, miss net iets zachter maar trance komt veel voor.
Heeft er iemand niet iets anders dan al die glitch movies. Ik wil frag movies zien. Het liefst ook geen halo2 frag movies.
Ik heb een tijdje geleden een aantal dingen opgenomen, stelt niks voor, gewoon 1 keer iets aangezet en dat was het. Maar misschien wel leuk om te zien. Het gaat hier om hele korte stukjes van UT 2004 op de pc, de Halo 1 demo online ook pc dus, en nog wat halo 2 via mn capturecard maar de meesten die vaker op deze thread komen hebben de halo 2 stukjes wel gezien denk ik. Ik upload hem nu, edit komt zo.
Van een dorpsgenoot moet het goed zijn Ow verrek jij bent het Hebbie al weer live? Ben wel benieuwd naar die filmpies van halo dan.
Hehe, hey David, de kwaliteit van het filmpje is niet goed, maar er valt mee te leven edit; Ik heb helaas geen dikke pc met de scherpste videokwaliteit enz, maar hier dan toch het resultaat: http://www.sendspace.com/file/xvekbl
nice no-scopes . Ik bakte er nooit wat van en die enkele keer dat ik met jullie speelde ging alles me net iets te snel. Vond alleen het nummer niet echt geweldig maar filmpie zelf was wel geinig
Heey Donnie, Nice compilation! Altijd lachen om jezelf terug te zien in een montage van een ander. Kom je trouwens vanavond ff online, ik heb allang niet meer met je gespeeld man..
Comsic Gate is fokkin vet ik snap best dat dit niet serieus was, maar 2keer de zelfde clips draaien om de video 2keer langer te maken, kan echt niet he btw: lekker Don
Je mag wel meer montages over UT2004 laten zien, vind het altijd wel lache om montages van dat spel te zien.
Is het iemand gelukt om PAL 60 te capturen met een USB tvkaart ... zo ja welke usb device hebben jullie en hoe hebben jullie dat gedaan ?
Ik heb ook geen idee , beetje jammer want GoW is bijv. 60 Hz only. Ik denk dat dat alleen met sommige tv kaarten kan en dus niet met usb devices.