Game Montages, post, kijk, en beoordeel

Discussie in 'Algemeen' gestart door NatureGoneWild, 29 jun 2005.

  1. Xorta

    Xorta Reflex GT

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Kwas ooit aan een H2 montage begonnen, maar ik kwam te laat met me capturecard dus heb ik hem nooit afgemaakt. Maar ik had nog wel (weinig) materiaal liggen! En heb dus altijd beetje zitte klooie met editen in SonyVegas.

    Nou kwam ik laatst een lied tege, daar moest ik gewoon ff een intro'tje bij bouwen! En voor de verandering is het geen rock, maar hardtrance! Een doormij zeer gewaardeerde muziekgenre :cool: Yup, veel beats per minutes, 'dat past niet in een montage' zou je zeggen. Maar met een beetje syncen, vond ik hem voor een introtje nog lekker uitpakken :D

    http://useruploads.mythica.org/view/XortaMIntroCosmic.wmv

    Ik vind hem vet, maar dat komt mischien door de muziek. De vraag: vinden electronicmusic haters dit filmpie sukkiesuk? :) Dit nummer is redelijk hard en laat ik ook zeker niet een montage lang opstaan. Maar het rustigere trance zou denkik wel nog goed kunnen overkomen, een montage lang. Ook is op elke beat een kill dan overdreven, maar voor de intro draait het even niet om de kills toch? Teminste ik vind de aankondiging van jezelf het belangrijkste. Over kills gesproken, JA ik weet het, in dit filmpie worden ze herhaal :D zoals ik al zei, ik heb weinig materiaal, en het ging om de editing!
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Leuk filmpie :). Dit soort muziek wordt juist heel veel gebruikt in montages, miss net iets zachter maar trance komt veel voor.
     
  3. ViperMike

    ViperMike Guest

    Heeft er iemand niet iets anders dan al die glitch movies. Ik wil frag movies zien. Het liefst ook geen halo2 frag movies.
     
  4. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een tijdje geleden een aantal dingen opgenomen, stelt niks voor, gewoon 1 keer iets aangezet en dat was het. Maar misschien wel leuk om te zien. Het gaat hier om hele korte stukjes van UT 2004 op de pc, de Halo 1 demo online ook pc dus, en nog wat halo 2 via mn capturecard maar de meesten die vaker op deze thread komen hebben de halo 2 stukjes wel gezien denk ik. Ik upload hem nu, edit komt zo.
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Van een dorpsgenoot moet het goed zijn :+ Ow verrek jij bent het 8) Hebbie al weer live?

    Ben wel benieuwd naar die filmpies van halo dan.
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2007
  6. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, hey David, de kwaliteit van het filmpje is niet goed, maar er valt mee te leven :)



    edit; Ik heb helaas geen dikke pc met de scherpste videokwaliteit enz, maar hier dan toch het resultaat: http://www.sendspace.com/file/xvekbl
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2007
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    nice no-scopes :). Ik bakte er nooit wat van en die enkele keer dat ik met jullie speelde ging alles me net iets te snel. Vond alleen het nummer niet echt geweldig O-) maar filmpie zelf was wel geinig :)
     
  8. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Pcies, dat was net mn bedoeling, tmoest een geinig filmpje zijn niet super ofzo :)
     
  9. x-factor

    x-factor Xbox Guru

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Heey Donnie,

    Nice compilation!
    Altijd lachen om jezelf terug te zien in een montage van een ander. :cool:
    Kom je trouwens vanavond ff online, ik heb allang niet meer met je gespeeld man..
     
  10. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
  11. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, ja is goed ik kom vanavond wel weer een keertje halo 2 doen :)
     
  12. x-factor

    x-factor Xbox Guru

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi mooi..

    Dan spreek ik je in de (late) avond!
     
  13. ViperMike

    ViperMike Guest

    Je mag wel meer montages over UT2004 laten zien, vind het altijd wel lache om montages van dat spel te zien.
     
  14. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik voor zorgen, ik zal hem na mn tentamens weer eens installeren.
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Is het iemand gelukt om PAL 60 te capturen met een USB tvkaart ... zo ja welke usb device hebben jullie en hoe hebben jullie dat gedaan ?
     
  16. x-factor

    x-factor Xbox Guru

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is nou al meer dan een jaar mijn vraag, fardo. :D
     
  17. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook geen idee :confused:, beetje jammer want GoW is bijv. 60 Hz only. Ik denk dat dat alleen met sommige tv kaarten kan en dus niet met usb devices.
     
  18. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454

Deel Deze Pagina