Mmh ik mis nog een game
Dark Angel
Wat was dat een bagger game, als je een soort gelijk spel zoekt kan je beter voor Buffy The Vampire Slayer gaan. Dat is teminste nog een beetje te spelen. Dark Angel heeft geen goed verhaal, mislukt in elke poging om een beetje op de serie te lijken. Dan is er nog de gameplay die zo slecht was dat ik bijna me tanden in de controller heb moeten zetten. En het wannabee SplinterCell sluipen wat zo frusterend was.
Zo lelijk als de nacht...maarja had niet anders verwacht.
Unreal Championship 2
Ik las ook in deze topic Unreal Championship dat daar problemen mee waren, ik heb precies hetzelfde me xbox gaat flippen als ik die erin doe vastlopers (dirty disc enzo wat helemaal niet zo is) De game opzich is niet slecht maar er is volgens mij het 1 en ander verkeerd gegaan met het op de dvd zetten (verkeerde volgorde van branden ofzo) daarom is het kopen van UC2 het niet waard. Daarbij komen de lange laad tijden ook nog eens, als ie dat al red bij mij loopt ie alleen al in het begin scherm vast terwijl me xbox alles voor de rest makkelijk afspeeld.
Headhunter Redemption
Zijn we ook al eerder tegengekomen, en wat ik zo jammer vond aan deze game dat het idd niks had wat de voorganger op de Dreamcast wel had. Wat deel 1 vet maakte was de vrijheid, de motor, het tuig dat je kon aftuigen (oftewel het goede vechtsysteem). En wat dit deel allemaal slecht maakt is, die futurischtisch shit, houterige besturing, grafisch slechter als zijn voorganger. Oftewel niet kopen nog voor geen 2euro...
Laatst bewerkt: 3 feb 2007