Slechte games op de xbox.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Roerbakmie, 7 nov 2006.

  1. CasPerZerZ

    CasPerZerZ *Sorteert Pallets

    Berichten:
    341
    Leuk Bevonden:
    0
    Toffe schrijfstijl.

    En idd, K.o.t.t had beter kutt kunen heten.
    Hilarish waren de momenten waarop hij ging rennen.Mén, het leet net of hij geen gewrichten in de ledematen had.
     
  2. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn absolute baggerspel is toch echt Def Jam: Fight for New York.
    Ongeloofelijke kut besturing en sloeg eigenlijk helemaal nerges op maar ik heb dan ook niets met die gangsta sfeer.
     
  3. Blümchen

    Blümchen Me poesie en me krèk

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet meer...
    ;)
     
  4. Blümchen

    Blümchen Me poesie en me krèk

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    grappig, DJ: FFNY was juist de enige worstelgame die ik wel leuk vond.
    :)
     
  5. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: HEIDEN!:eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

    DJ:FFNY Was über! gruwelijk goed verhaal gruwelijke moves en gruwelijke sfeer niks mis met de bestruring i.m.o.
     
  6. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, je hebt er wel veel verstand van zo te zien|:- Def Jam FFNY is juist een van de beste fighting games van de afgelopen jaren\o/
     
  7. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    BMX XXX: Leek nergens op, slechte graphics, beroerde besturing en voor de ''geile filmpjes'' hoef je het ook niet te doen, gelukkig heb ik er maar 3 euro ofzo voor betaald in een pakketje spellen

    Breakdown: vreemde rotzooi uit Japan, rare jongens die Jappeners, ik vond et nix

    Counter Strike: pff, zag er niet uit en werkte gewoon niet lekker met de controller

    Dead to Rights: voegde totaal niets toe, was ook niets aan

    Heb er nog veel meer gehad, ga niet allemaal uitleggen waarom. ;)

    Deathrow
    Dino Crisis 3 (rara waar ben ik? camera die teveel gezopen had ofzo)
    Enter the Matrix
    F1 2002 (gewoon niet mijn ding...gaap)
    Fifa 2002/03/04 (ook niet mijn ding...)
    Headhunter Redemption (saai! geen motor!)
    Total Immersion Racing, was zelfs de 10 euro die het destijds nieuw koste niet waard...
    The Sims (saaiheid, steeds hetzelfde doen...)
    Star Wars Obi Wan (the force was hier afwezig)
    Rogue Ops (deze spionnendame hoort gewoon achter het aanrecht thuis)
    R: Racing Evolution (hoop ophef, maar was gewoon 13 in een dozijn, maar nog slecht uitgewerkt ook)
    Nightcaster
    Medal of Honor Rising Sun: in 1 middag uitgespeeld...

    Heb een hoop rotzooi gehad, maar heb gelukkig veel meer gehad wat wel leuk was.

    http://archief.xboxworld.nl/user/919/

    ;)
     
  8. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1

    Ik ben niet een grote fan van fighting games :), ik vond die besturing zo frustrerend (misschien niet genoeg ingegaan op het spel) maar ik vond het iig niet prettig spelen :).
     
  9. Blümchen

    Blümchen Me poesie en me krèk

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Het heeft denk ik weinig met verstand te maken, hoor.
    Wat de één een fluimenvangers-game vindt kan voor de ander een supertitel zijn.
     
  10. Blümchen

    Blümchen Me poesie en me krèk

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij jouw lijst staan ook een paar intens muffe titels, Chaos!
    :D :D
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2006
  11. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja wel he, maar van fouten leer je.;)
    Heb nu eigenlijk geen slechte spellen meer, heb er ook nog maar 25 en dat zijn (iig in mijn ogen) allemaal klassiekers die er niet meer uit gaan. :+
     
  12. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Mening = mening.
    Als hij het een schijtspelvind kan je daar moeilijk tegenin gaan ;)

    Ik vond Driv3r een schijtspelleke, maar dat had ik geloof ik al eens gezegt.
    Daarnaast Men of Valor, viel behoorlijk tegen.
    Speelde gewoon niet lekker, zelfs Vietcong Purple Haze vond ik dan nog beter.
     
  13. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Driv3r vond ik daarentegen weer best vermakelijk (oke, de mission mode is vreselijk, maar zolang je in je auto blijft heb ik er veel lol mee beleeft 8)). Ik vond zelf True Crime, Streets Of L.A. best onder de maat, is dan ook het enige voor mij slechte speel dat ik gekocht heb voor/op de xbox.
     
  14. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    True crime had ik al in de beginpost besproken.... (geloof ik):9
     
  15. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Hinderlijke titel was dat, ben je aan het rondkloten (waar ook niks aan was, besturing was niet fijn), allemaal oproepen tussendoor over tasjesdieven).

    Voor mij minder leuke spellen die ik nog in mijn bezit heb (mogen voor een prikkie weg ;)):

    -Medal Of Honor; Frontline; ben niet zo'n shooterfreak, deze WO2 setting doet me ook niets, wel sfeervol though
    -Outrun 2; eentonig, wel een machtig spel voor de arcadekast freak <wat ik dus niet ben>
    -Total Overdose; gekocht met redelijke verwachtingen, maar met SA in bezit speel ik hem gewoon niet, blijft me niet zo boeien als de GTA reeks.
    -Ghost Recon; Island Thunder; veel te tactisch voor mijn doen, toppertje voor de GR-fan.
     
  16. Towel

    Towel Guest

    Ik heb heel wat spelletjes gespeeld, de uitblinkers die toch wel slecht zijn:

    - The hobbit:
    matige graphics, gameplay die me totaal niet interesseerd, verhaal boeit ook niet.

    Top Gear RPM Tuning:
    Streetrace spel die alleen maar meegaat met de hype, en die op alle andere fronten slechter is dan de rest.

    Galleon:
    Na 4 minuten afgezet, geen woorden voor.

    Het grootste kut spel voor 360:
    Ik heb het nog maar even gespeeld, maar ik wordt nu al gek> SmackdownVSraw 2007. Laadtijden waar je u tegen zegt, besturing waar niemand wat van snapt. Kortom, je wacht 5 minuten door al die laadschermpjes, om vervolgens in elkaar gemept te worden....
     
  17. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    dan moet je het boekjes es doorlezen en meer spelen
    en die laadtijd is kut ja dat is het enigste
     
  18. Rembrandt

    Rembrandt Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Turok: Evolution

    Ik heb nog nooit eerder een game gespeeld met zó veel bugs. De settings in het spel waren goed, helaas is het afgeraffeld. Dat had allemaal niet gemoeten, er waren vette wapens in het spel aanwezig en veel levels. Maar die bugs waren echt bagger. De A.I. van je tegenstanders was ook om te huilen. Verder was de moeilijkheidsgraad belachelijk hoog naarmate je verder kwam. Deze game nooit in je Xbox steken, da's een ding wat zeker is.

    Driv3r

    Ik denk dat iedereen het hier wel mee eens is. De graphics waren prachtig, helemaal als je na gaat dat het gigantisch groot was. Maar hier geldt ook; té veel bugs die je weerhouden om de game te spelen. Verder vroegen de missies het uiterste van je. En ja, of de agenten die je afschoot in eens 10 meter letterlijk de lucht in gingen of schokkerige beelden in de tussen filmpjes, dit spel was niet af. Waarschijnlijk te vroeg uitgebracht omdat de developers de concurrentie met GTA: San Andreas niet aan durfte.
     
  19. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Mmh ik mis nog een game

    Dark Angel
    Wat was dat een bagger game, als je een soort gelijk spel zoekt kan je beter voor Buffy The Vampire Slayer gaan. Dat is teminste nog een beetje te spelen. Dark Angel heeft geen goed verhaal, mislukt in elke poging om een beetje op de serie te lijken. Dan is er nog de gameplay die zo slecht was dat ik bijna me tanden in de controller heb moeten zetten. En het wannabee SplinterCell sluipen wat zo frusterend was.

    [​IMG]
    Zo lelijk als de nacht...maarja had niet anders verwacht.

    Unreal Championship 2
    Ik las ook in deze topic Unreal Championship dat daar problemen mee waren, ik heb precies hetzelfde me xbox gaat flippen als ik die erin doe vastlopers (dirty disc enzo wat helemaal niet zo is) De game opzich is niet slecht maar er is volgens mij het 1 en ander verkeerd gegaan met het op de dvd zetten (verkeerde volgorde van branden ofzo) daarom is het kopen van UC2 het niet waard. Daarbij komen de lange laad tijden ook nog eens, als ie dat al red bij mij loopt ie alleen al in het begin scherm vast terwijl me xbox alles voor de rest makkelijk afspeeld.

    Headhunter Redemption
    Zijn we ook al eerder tegengekomen, en wat ik zo jammer vond aan deze game dat het idd niks had wat de voorganger op de Dreamcast wel had. Wat deel 1 vet maakte was de vrijheid, de motor, het tuig dat je kon aftuigen (oftewel het goede vechtsysteem). En wat dit deel allemaal slecht maakt is, die futurischtisch shit, houterige besturing, grafisch slechter als zijn voorganger. Oftewel niet kopen nog voor geen 2euro...
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2007
  20. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben geen kieskeurige gamer en probeer in elke game wel wat leuks te zien maar deze game heeft echt alles fout gedaan:
    Gravity Games Bike

    [​IMG]

    Ongelofelijke slechte graphics waar zelfs een Nintendo 64 spel om lacht.
    Besturing, is er niet. Acties worden te laat uitgevoerd of niet.
    Animaties zijn erg houterig.

    Ik durf te wedden dat mensen in hun vrije tijd nog een betere game zouden kunnen maken dan dit.
    Ik ben blij dat ik deze game zelf niet heb gekocht maar als review exemplaar heb gehad. Ik heb de game in de review ook compleet de grond in geboord.
    Een pluspunt was overigens wel dat ze leuke 'real-life' filmpjes van de pro's er in hadden gestopt aangezien sommige games in het genre (aggressive inline) dit niet had.

    Ik ben overigens niet de enige die er zo over denkt zie de scores op gamerankings:
    http://www.gamerankings.com/htmlpages2/561468.asp?q=gravity games
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2007

Deel Deze Pagina