Maxima als koningin? :') WTF

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dioxic, 28 jan 2007.

1. Victor

Victor Guest

Is het niet zo dan?

Maxima is oud aan het worden, vind d'r sowieso al weinig aan. :{

Ohja, van mij mag ze best koningin worden hoor, maakt me weinig uit. :+

2. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Dat doet er niet toe, maar iemand die het over 'euries' heeft mag wat mij betreft bij voorbaat al worden uitgezet. :+

Het valt me nog mee dat de term 'zuurverdiende belastingcentjes' er niet aan te pas kwam.

Ja, dank je. :'-(

Laatst bewerkt: 29 jan 2007
  3. ShadeTCS

ShadeTCS Unregistered Abuser

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een onzin topic zeg...Volgens mij zouden sommige van jullie nog meer zeiken als Willem met een donker Nederlands meisje was getrouwd

4. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Het koningshuis heeft voor een hele hoop mensen een bepaalde emotionele waarde. Zij vinden het heel belangrijk dat Nederland wordt geleid door een Koning/Koningin.

Mij maakt het geen drol uit eigenlijk, ze zijn me wel iets te duur :+

5. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    QFT! Wat een onzin zeg. Maxima is juist een pracht voorbeeld van hoe een allochtoon zich zou moeten gedragen. Past zich prachtig aan en nog lopen er mensen te zeiken, tis ook nooit goed.

6. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Pardon? Heb je nog nooit op dit forum gezien, maar ben jij er 'zo eentje' grow up man. We leven in het jaar 2007 en er is niks mis mee, dit slaat echt nergens op zeg.

Heel dit topic gaat over dat Maxima misschien koningin kan worden, en dat is niet 'gewoon', maar misschien heb je daar geen begrip voor vandaar dat je het een onzintopic vindt.

7. ShadeTCS

ShadeTCS Unregistered Abuser

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik de berichten lees gaat het volgens mij niet om het feit dat er een nieuwe koningin komt maar eerder dat deze koningin uit Argentinie komt

8. Victor

Victor Guest

Je weet anders wel dat hij gelijk heeft. :):

9. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Oké, dat had je er dan wel bij kunnen zetten.
    Als ik zo je bericht lees klinkt het nogal bot en leek het alsof je members voor racist uitmaakte. Maar nu zijn we ergens... maar ik lees nu net Falcon zijn post en eigenlijk heeft het allemaal een hele andere betekenis, daarom zou het topic eigenlijk wel gesloten kunnen worden.

10. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Waar maakt iedereen zich druk om. De koning[in] van ons land is slechts een visitekaartje. Maxima zou prima volstaan in die functie.

11. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    iig veel beter dan Willem, wat een saaie gast is dat zeg. En maixma daarintegen... :9

12. CasPerZerZ

CasPerZerZ *Sorteert Pallets

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het niet zo erg , het hele koningshuis is namelijk niks anders dan een soort nationale soap.

Trouwens die kinderen, die na maxima koningin worden zijn kind van een argentijn en een driekwartduitser, dus amalia en alexia zijn maarliefst voor 1/8-ste nederlands!

Dus een allochtoon als koningin is niet zo'n ramp.

Deel Deze Pagina