41 ste Superbowl

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Franko, 3 feb 2007.

1. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    morgennacht staat de 41 ste superbowl weer op het programma.

word het uitgezonden en wie gaat kijken ? \o/

2. basovich

basovich Guest

wat is het :)?

3. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    ik heb geen tijd zo laat, moet half 6 op, maar als ik vrij had had ik het ook wel willen zien. Niet dat ik zo'n enorme american football-fan ben, maar tis gewoon relaxt om zo laat voor de tv te hangen, hapjes erbij.. en hele tijd echte sport..net als major league baseball, basketbal, ijshockey. Die sfeer is super in amerika. hier gaan ze meteen vechten

4. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Zal het zeker dit jaar weer checken. Precies zoals Lord_Armada zegt, alleen al de sfeer er omheen is geweldig.

5. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Wat meer info? :confused:

6. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0

potje rugby of american football, en dan de belangrijkste wedstrijd van het seizoen..
    nooit 3de rangs hoog-amerika-moraal b-films gezien?

Laatst bewerkt: 3 feb 2007
  7. basovich

basovich Guest

oke, what's special about it?

8. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Amsterdam heeft het, Rotterdam heeft het niet nodig, en Eindhoven heeft geen idee waar het over gaat..

Het wordt hier weer pijnlijk duidelijk watvoor pre-historisch gat Eindhoven eigenlijk is.. :cool:

Super-Bowl is zo'n beetje het belangrijkste sport evenement na de WK voetbal...

9. axess

axess time wasted

Leuk Bevonden:
    0
    En de Olympische Spelen

10. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Oneens't :cool: Een zooi mensen in strakke pakkies die proberen een stukkie goud te winnen.. 8)

Ja, en dan is het concept ook nog eens eeuwen oud.. Nee, vind de OS echt helemaal niks :cool:

11. basovich

basovich Guest

ach nie koeke:9..eindhoven is de grootste sportstad van nederland:cool:

12. A1gp

A1gp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Superbowl is een van de mooiste evenementen van het jaar. Tis altijd weer genieten, spanning en spektakel.

Dit jaar de indianapolis colts tegen de chicago bears.

ff wat achtergrond informatie:

De Colts hebben de Super Bowl al vier keer eerder verdiend (1958, 1959, 1968, 1970), maar daarna sloeg het team nauwelijks een deuk in een pakje boter. Dit seizoen blijkt het bijna niet te verslaan.

De Bears lijken de underdog in de Super Bowl. Maar sinds de Bears-coach Lovie Smith in 2004 als hoofdcoach aantrad, holde hij achter twee doelen aan: de Green Bay Packers van de regionale kaart vegen (gelukt) en de New Orleans Saints verslaan om in de Super Bowl terecht te komen (ook gelukt).

nog ff wat cijfertjes voor de liefhebbers:

AFC South
    Team W L T
    Indianapolis 12 4 0

NFC North
    Team W L T
    Chicago 13 3 0

W = won
    L= lost
    T = tied

Het wordt in nederland niet meer live uitgezonden werd eerder gedaan door sbs 6.

Maar goed nieuws, we kunnen het live zien via onze duitse buren namelijk op de ard vanaf 23:40 tot 04:30
    En voor de mensen die NASN hebben die zenden het ook live uit zodat je het niet met het duitse commentaar moet stellen.

Oke ik kan haast niet meer wachten en iedereen die kan, KIJKEN na 1x zien ben je verslaafd.

Laatst bewerkt: 3 feb 2007
  13. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Mis,buiten de VS en een paar verdwaalde nederlanders,duitsers en fransen liggen er niet al te veel mensen wakker van deze typische amerikaanse sport.
    Alleen op het amerikaanse continent,en in landen waar de amerikaanse invloed groot is, de fillipijnen en japan bijvoorbeeld zullen kijken.
    Maar hier in europa laat het de meerderheid van de europese bevolking volkomen koud.De olympische spelen en het F1 gebeuren zijn samen met het wk voetbal groter dan de super bowl.

14. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    helaas, hij word niet op nederlandse zenders uitgezonden.
    voor de mensen die digitale tv hebben kunnen het via NASN kijken.
    wij gaan het bij ons op de club kijken, gaat zeker weer een gezellige avond worden.
    De super bowl staat 4 keer in de top 10 meest bekeken programma's in america, dat geeft denk ik wel een beeld van hoe belangrijk dit is.
    volgens mij was het zelfs een nationale feestdag in america. iedereen heeft vrij op die dag.

Aanvullen op de post hierboven:
    Dit word een historische superbowl, er heeft nog nooit een afro-americaanse head coach in de super bowl gestaan laat staan dat die gewonnen is door een afro-americaanse coach. Dit jaar staan er zelfs 2.
    dus ook de kans dat die gewonnen word door een afro-american coach is relatief groot:p

15. A1gp

A1gp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga toch voor de gein is kijken bij de amsterdam admirals als ze in de arena spelen. Kaartje kost bijna niks en de wedstrijd en show er omheen is gewoon super. Beter als een voetbalkraker. En ook belangrijk de sfeer is ontspannen geen spreekkoren en gezeik gewoon lekker genieten.

moet je gewoon is proberen:D

16. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    als je de vorige post leest zie je dat er staat :
    belangrijk hoeft niet persé groot te zijn. volgens mij is het wk,OS en de F1 niet zo belangrijk dat mensen er zelfs vrij voor krijgen.

17. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Edit:/ lama

18. Dioxic

Dioxic Guest

Haha hoe grappig, al deze mensen hier "wat is het, whats so special about it?". De superbowl is echt een spektakel om naar te kijken, geweldige sfeer

19. Gold_Leader

Gold_Leader Ahum

Leuk Bevonden:
    0
    Die plaatjes lijken een beetje op battlefield :9

20. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    can't agree more^^
    als "leek" van american football kan het moelijk begrijpbaar zijn wat er nouw zo bijzonder is aan de super bowl, ik kan jullie 1 ding zeggen. ga met een stel vrienden, pak een paar kratten bier en kijk en laat je betoveren door de magische sfeer die er bij zo'n wedstrijd hangt

Deel Deze Pagina