vanmiddag die Island Tour gedaan! Huppa! Weer een achievement erbij. Had via ebay@tdu (
) een ferrari enzo level 3 gekocht voor 500.000!
Dat wil wel! Maarré die koenings had ik ook gekocht, ook tot level 3.. maar die is bijna niet op de weg te houden!
Wat het grote verschil is tussen PGR3 of Forza, GT4 of DTM-Racedriver etc is dat TDU géén simulator is. Het is een behoorlijke arcade racer, een leuke omdat je ook gewoon kunt cruisen maar voor een echt vet potje racen op t puntje van je stoel met het gas pendaal bijna helemaal open.. nee dan zit je bij TDU verkeerd. De auto's zwieberen te snel, remmen reageren óf onrealistisch laat of onrealistisch vroeg.. de controle is gewoon ver te zoeken.
De oplossing is er wel, gewoon niet vol gas rijden.. dat vind ik persoonlijk jammer aan TDU. Maar daarvoor koop ik straks forza2.. lekker elk rondje seconden eraf snoepen door de juiste lijn te rijden. Bij TDU is het meer hopen dat je uberhaupt op de weg blijft.. meer geluk als skillz! Maar dat moet de pret niet drukken, het blijft een mooie en afwisselende arcade race/verzamel game waarmee je gewoon lekker op zondag middag gaat cruizen in je enzo of lotus etc.
en mensen ik blijf t zeggen... check die marktplaats!! Ook voor ongetunde wagens is t een paradijs!
PS.. die motoren rijden écht zwaar irritant.. snap ook niet wat die in een autorace game doen... maarja..
Klik om te vergroten...