1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 15 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Huh wat bedoel je? Wat houdt een Gold dan in, en wat is het verschil met Silver? Krijg je met Silver dan 3 maanden gratis ofzo?? De winkel waar ze Xbox Live hebben, kan je gewoon kiezen tussen 3 maanden en 12 maanden, moet je dat Silver of Gold dan online regelen? En is de een ook duurder dan de ander?!:confused:
     
  2. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Lol _O_ .. Silver account is een gratis account waar iedereen gebruik van kan maken.. Met deze kun je op de Marketplace en contents en zooi downloaden maar je kan niet online spelen... Gold account daarmee kun je alles wat met Xbox Live heeft te maken gebruiken dus ook online spelen.. Als je een Silver account maakt krijg je 3 maanden Gold gratis
     
  3. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Super bedankt man!:thumbs: Ik ga dan een 3 maanden Silver nemen, eerst de content downloaden, effe kijken of het online spelen leuk is, en als die 3 maanden Gold gratis is afgelopen, misschien gewoon een 12 maanden Gold kopen._O_
     
  4. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Moet je ff gewoon op Xbox.com kijken enzo en daar staat het allemaal uitgelegt
     
  5. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    weet je zeker dat het 3 maanden is? :{ Wat is het nut dan van een maan dgratis gold bij een premium? Als dat zo is voel ik me wel een beetje genaaid. :x
     
  6. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt als je een nieuwe Silver account aanmaakt één maand gratis Gold, dit kan je drie keer per console doen. Dit moet dan wel met drie verschillende accounts ;)
     
  7. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Hoe kan ik de motor dealers vrijspelen?
     
  8. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    alle auto dealers bezoeken
     
  9. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Hoe kan ik zien welke ik al heb bezocht?
     
  10. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    dat zou ik nie weten want zelf heb ik het ook nog niet
     
  11. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    De dealers die je al hebt bezocht zijn echt wit van kleur, de andere waar je niet bent geweest vallen meer weg tegen de achtergrond. die hebben meer een grijze kleur. Verschil is duidelijk te zien.
     
  12. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    vanmiddag die Island Tour gedaan! Huppa! Weer een achievement erbij. Had via ebay@tdu (:p) een ferrari enzo level 3 gekocht voor 500.000! :) Dat wil wel! Maarré die koenings had ik ook gekocht, ook tot level 3.. maar die is bijna niet op de weg te houden!

    Wat het grote verschil is tussen PGR3 of Forza, GT4 of DTM-Racedriver etc is dat TDU géén simulator is. Het is een behoorlijke arcade racer, een leuke omdat je ook gewoon kunt cruisen maar voor een echt vet potje racen op t puntje van je stoel met het gas pendaal bijna helemaal open.. nee dan zit je bij TDU verkeerd. De auto's zwieberen te snel, remmen reageren óf onrealistisch laat of onrealistisch vroeg.. de controle is gewoon ver te zoeken.

    De oplossing is er wel, gewoon niet vol gas rijden.. dat vind ik persoonlijk jammer aan TDU. Maar daarvoor koop ik straks forza2.. lekker elk rondje seconden eraf snoepen door de juiste lijn te rijden. Bij TDU is het meer hopen dat je uberhaupt op de weg blijft.. meer geluk als skillz! Maar dat moet de pret niet drukken, het blijft een mooie en afwisselende arcade race/verzamel game waarmee je gewoon lekker op zondag middag gaat cruizen in je enzo of lotus etc.

    en mensen ik blijf t zeggen... check die marktplaats!! Ook voor ongetunde wagens is t een paradijs!

    PS.. die motoren rijden écht zwaar irritant.. snap ook niet wat die in een autorace game doen... maarja..
     
  13. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1

    Het mooie van de hoge prijs van een level3 Ferari Enzo is juist dat je dient te oefenen om zo een wagen op de weg te houden, practice makes perfect namelijk.
    Geen wonder dus dat als je zo een auto voor zo een laag bedrag aanschaft dat je dan nog niet gewend bent aan hoe je hem dient te besturen. Ik persoonlijk vind het namelijk een zeer relaxte wagen als je hem eenmaal onder de knie hebt.

    Met motorrijden geef ik je trouwens groot gelijk, het lijkt alsof je een auto bestuurt maar het ziet eruit als een motor maar toch lijkt het alsof zo een moter dan net zo breed is als een auto op sommige momenten, daar hadden ze wel rekening mee mogen houden.
     
  14. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    ELKE auto die ik bij TDU rijdt, of het nu een getunde of ongetunde is, hebben allemaal t zelfde euvel. Ze zwieberen gewoon teveel. Zeker als je op een race zit met een paar leuke s bochten.. dan komt t toch meer terecht op geluk als op skillz!!

    Dat je t zou hebben bij de lagere sport auto's op hoge snelheid, ala, die zijn er ook niet voor gemaakt om zo hard te gaan(bv vw r32) maar een dikke enzo, koenig etc.. die moet je gewoon hartstikke strak kunnen besturen, zeker fatsoenlijk kunnen remmen, bijsturen en hoppa weer vol gas het recht stuk op.. maar zoals gezegd het is een arcade game, geen simulator ala forza..
     
  15. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Hmm, als ik een nieuw voertuig bestuur heb ik daar ook wel last van, maar dat komt omdat ik moet wennen. De Enzo bestuur ik nu best goed, natuurlijk gaat er wel eens wat mis.
    Volgens mij heeft het echt met genoeg oefening te maken, en heeft het ene voertuig meer oefening nodig dan een andere.
     
  16. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Da's niet waar, de auto's rijden gewoon heel strak, lekker en goed onder controle te houden, redelijk realistisch maar niet echt een simulator.:thumbs: Heb zelf Forza voor de gewone Xbox... Bagger.=( Dat soort ultrarealistische simulators vind ik echt niet leuk. Je zit echt overspannen, en uiterst gefrustreerd achter je Xbox. Die frustratie komt het meest door de megalaf spelende tegenstanders, maar eigenlijk is gewoon het hele spel niet leuk. Zwaar klote gewoon.:mad: Zaterdag ben ik jarig (\o/) , en ik ga ook mijn Nintendo DS verkopen. Daar koop ik een Harddisk en een Live abbo en MS points van, maar ook een aantal games. Op mijn verjaardag ga ik gelijk Need For Speed Carbon en Ridge Racer 6 kopen, als ik mijn DS verkocht heb, ga ik Burnout 5, Project Gotham Racing 3 en Grand Theft Auto 4 kopen. PGR is wel een simulator, maar wel een van het relaxte soort. De rest geeft wel aan dat ik van Arcaderacers hou.:)
     
  17. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    tuurlijk, oefening baart kunst, en elk spel/auto heeft zo zijn besturing-tweaks maar t valt me gewoon op dat de besturing over het algemeen die bij andere racespellen(most wanted/forza/dtm/nfsu/gt3-4/gtr/f1/pgr) veel op elkaar lijkt. Dingen die je leert uit hardcore games als gtr/dtm en f1 kun je vaak toepassen op "arcade" achtige racers. De juiste lijn zoeken en vinden, rem momenten etc etc.

    Bij TDU is dat gewoon moeilijker, en tuurlijk naar veel oefening lukt het wel maar dan zet je weer eens een ander spel aan en dan merk je gewoon hoe onvoorspelbaar TDU is.

    Ik kraak t spel niet af hé! Ik vind t een superspel, maar niet omwille van de hoogstaande "realistische"besturing. Daarvoor, vindt ik persoonlijk, moet je gewoon bij andere spellen zijn!

    Nu weer terug naar de orde van de dag!

    Ik moet nog eens een aantal multiplayer achievements halen.. en ik moet zelf nog challenges plaatsen.. maar hoe doe ik dat!?

    Enne s1nn3rz, als je tenminste een invite voor de club gestuurd hebt, eens een interclub race doen!?

    Kan je trouwens ook als clubleden onderling auto's verkopen/ruilen!?!?
     
  18. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    reactie op porsche.. zoals je zelf aangeeft.. jij houdt niet van ultrarealistische spellen.. en daarom vindt je Forza bagger. Neemt niet weg dat forza gewoon een realistischer besturings heeft. En ieder zijn ding. TDU speel je vnl. om rond te rijden, geld te verdienen en je collectie uit te breiden. De algehele sfeer spreekt mij(als auto-nut) enorm aan. Ook dat je een club kan aanmaken en met die club tegen andere clubs kunt racen. En t feit dat er dus een soort marktplaats is vindt ik geweldig. Ook t feit dat er steeds nieuwe packs gemaakt worden houd t spel levendig, want je wil toch weer al die auto's rijden.

    Ik hoop wel dat er dan ook eens meer content komt. BV nieuwe challenges er bij en/of nieuwe dealers.

    Iedereen trouwens dat race-mailtje gehad van TDU zelf gehad over de lexus race? Iemand aan meegedaan!?

    nog 1 tip aan porsche.. die ridgeracer 6 kun je beter laten staan, kun je beter burnout (4) revenge halen. Is overal volgens mij dezelfde prijs, en burnout is gewoon veel leuker!
     
  19. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Ik zal je een invite sturen, kunnen we dan eens lekker gaan cruisen/racen. \o/
     
  20. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Iemand hier die mijn TDU wil ruilen tegen Tomb Raider Legend! Zo ja laat het mij even weten via een prive bericht!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina