Lichten uit!!!!!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door ludo, 1 feb 2007.

1. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Fuck het millieu. Ben geen simpele ziel maar ben inderdaad wel iemand zonder toekomstvisie. kan me gestolen worden. Ik leef nu.. Niet dan ^^'

//edit; oké, misschien een beetje simpel :+ :D

2. harXcore

harXcore Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je leeft maar een keer. Plukken wat je plukken kan, doei.

3. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    hahaha :D

Dat "doei". Nice.

4. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Hoe, officieel deed nederland geeneens mee aan deze actie.waar hebben jullie het eigenlijk over.
    En o,aan zulke stompzinnige futuliteiten doe ik nog geeneens mee,en wéét je waarom , gewoon omdat het géén flikker oplost....daarom.
    Als de wereld hypocriet wil doen op dat gebied ,wil nog niet zeggen dat ik net zo hypocriet moet zijn....

5. Victor

Victor Guest

Nee, idd, dat verhoogde beschadigende CO2 gehalte is niet onze schuld, het waren de dieren. Ze liegen allemaal, dat er nu geen sneeuw ligt omdat het veel warmer is lijkt ook maar zo. Ik wil wel kinderen, zodat zij in een wereld kunnen leven die helemaal kapot is gegaan aan het broeikaseffect. Ik ben een sociaal persoon. _0/

6. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Opzich leef ik ook aardig zo, maar als je alleen maar zo denkt, en iedereen doet dat dan leven we straks helemaal niet meer, dus dan kan je niet eens zo chill leven, al zou je dat wel willen. :)

7. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    :{ ik hoop dat dit een grapje was, zulke reactie's, net als die van harXcore zijn zo ongelofelijk dom en egoistisch|:- Mensen die schijt hebben aan de aarde en alleen maar om zichzelf denken hebben in mijn ogen nauwelijks recht om te leven.

8. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Agrees with Dragonmaster. Op de andere reacties heb ik op dit moment geen eens zin om op in te gaan.

9. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Ik snap één ding niet, nederland deed niet mee aan deze actie....dus waarover maken jullie je eigenlijk druk....nederlandse gewoonte om over alles en nog wat te lullen tot in het oneindige, zelfs als je er niet bij betrokken bent....

10. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    dat het warmer is geweest in de winter is wel eens meer voorgekomen maar iedren maakt zich druk,

( een mens maakt het altijd erger dat het in werkelijk heid is)

en mischien vriezen je ballen er volgend jaar weer wel af :p

Laatst bewerkt: 4 feb 2007
  11. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0

Ohh soot toch op man, wie ben jij om te beroordelen of iemand recht heeft om te leven.... |:- |:-

Sorry hoor, maar die reactie van jouw is ook gewoon dom, 'die mensen hebben het recht niet om te leven', verekkte adolf.... Een linkse adolf wel te verstaan.

Laat mensen gewoon in hun eer.

Wie ben jij in godsnaam om te zeggen of wij recht van leven hebben. Wat mag jij dan wel niet hebben gedaan dat jouw zo belangrijk maakt?

Wie zegt dat jouw manier wel de goede is? Wat jij mist is inlevingsvermogen. Jij hebt geen idee hoe die mensen denken, maar het intresseert jouw ook geen zak... nee, jouw mening is toch beter.... Sorry hoor, maar oordeel en wordt veroordeeld....

12. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Adolf:lol: zolang ik geen mensen neerschiet en aan de wereld om mij heen denk doe ik niets strafbaars en mag ik gewoon verkondigen wat ik denk en vind. Ik ga niet verder op jouw reactie in, want ik weet toch dat ik jouw beeld over mij niet kan veranderen.

13. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat je moet uitgaan van het ergste van wat er kan gebeuren en niet moet denken:dat zal toch nooit gebeuren.
    Dit is met heel veel dingen zo dus ook met het milieu, denk maar aan gebouwen en constructies.

14. harXcore

harXcore Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook egoïstisch, en ik hou alleen van de mensen waar ik mee omga. Anders kom je d'r niet.

15. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    dus jij zou nooit wat voor een ander willen doen die je niet kent, omdat dat je teveel moeite kost?
    hou toch op man, met zo'n instelling kom je dr niet.
    door mensen zoals jij gaat onze samenleving en onze wereld hard achteruit.

16. harXcore

harXcore Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Correct.

17. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Wij hebben tenminste geen taalstrijd. :x

18. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nederland deed niet mee aan deze actie? Het was een internationale oproep om iets op vrijwillige basis te doen, dus er doet niemand officieel mee|:-
    Deze actie vond ik trouwens ook nergens op slaan, dat 'geef de planeet 5 minuten rust' is gewoon onzin; hierdoor laten ze mensen denken dat wij constant de hele planeet aan het verneuken zijn. En dat is niet zo.

19. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    Nee? Leg jij is uit hoe het dan wel is...

20. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Leg mij eerst eens uit hoe wij de wereld dan wel dagelijks zouden verneuken, dit heb ik altijd al graag willen weten:)

Deel Deze Pagina