41 ste Superbowl

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Franko, 3 feb 2007.

1. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    yep zeker kijken
    vorig jaar met Steelers vs. Seahawks was echt een super toffe wedstrijd

2. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ja damn, ik zoek het echt niet om het duits te checke is het niet online te checken of zo?

3. A1gp

A1gp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet van 16:00 tot 22:30 werken eigenlijk tot 02:00 maar kheb eerder vrij genomen voor de superbowl:b:

4. A1gp

A1gp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt ook op nasn kijken. Sport 1 en premiere sport ed. zenden het ook niet live uit.

5. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als het op NASN wordt uitgezonden zou het wel mooi zijn.
    dit geeft trouwens wel weer aan dat de nederlandse sportjournalistiek alleen aandacht geeft aan voetbal, als je AD sportwereld ga lezen bestaan het voor 90% uit voetbal, sommige mensen hier weten geeneens wat de superbowl is whahaha.

6. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Wat is er zo grappig aan mensen die niet weten wat de superbowl is? American Football is sowieso niet wereldwijd gelieft, praktisch alleen in de US. Kan me dus goed voorstellen dat mensen buiten de US er nog nooit van gehoord hebben. ;)

Zal misschien even de eerste helft mee pakken, al zie ik tegen duits commentaar op. Niet dat het sbs6 commentaar te pruimen was. Hoop dat het van het begin af aan beetje intressant is voor een leek als ik. Ik wil actie zien. :+

7. Darkzell

Darkzell XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb satelliet (Canal Digitaal) maar heb geen flauw idee of we die zender hebben.
    Vanavond zap ik gewoon ff alles af kijken of het ergens komt. Anders is het mooi balen.

8. BrainDead

BrainDead Vw Madness

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga zeker kijken wordt alleen wel duits :confused: op de ARD helaas nog geen digitale TV :mad:

9. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Kijk eens op Nilesat, Astra en Hotbird. Op de sattalieten moet Dubai erbij zitten.

10. M Leonhart

M Leonhart PS4: Fingodox

Leuk Bevonden:
    0
    Wel digitv, alleen geen nasn 8)

Ik ga vanavond ook zeker kijken , mag dit niet missen. Op sbs6 was het zeker goed te doen.

Ik denk niet dat football zo onbekend in Eauropa is als de meeste mensen denken. Bijna iedereen heeft er ooit wel eens iets over mee gekregen. En er zijn inmiddels 1000den films over gemaakt.
    En natuurlijk is er ook de NFL europa.

Als je american football bij het grote nederlands publiek wilt krijgen zullen ze toch meer moeten proberen dan alleen de super bowl uit zenden, waar we nu dus ook al niet meer aan mee doen :+.

11. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb upc digital, ik hoop dat het op nasn komt. voor de rest zou ik niet weten waar ie op zou kunnen komen (behalve ard dan).

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    lol, wat een begin _O_

13. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Ik snap het spel serieus gewoon niet 8)

Ben op NASN aan het kijken (Lang leve proefkanaal van UPC ;)), met 2 überenthousiaste commentators.

Hoe lang duurt zo'n wedstrijdje? :+'

Edit: Ah.. 20 minuten voor 6 minuten speeltijd. Ik snap het al :F

14. Roywilliam

Roywilliam Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Erg tof weer om te zien. Volg de NFL altijd op NASN, blijft toch een gave sport. In het begin was het nog close, maar ongeveer na Half-Time kwamen de Colts behoorlijk.

Was trouwens één van de teams nog iemands favoriet? De New York Giants zaten er helaas niet bij, mijn favoriet :)

Laatst bewerkt: 5 feb 2007
  15. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben normaal voor Steelers, maar dit keer was ik even voor de Bears

maar ja, jammer genoeg verloren

heb het niet afgekeken, vanwege dat irritante Duitse commentaar! :mad:

16. BrainDead

BrainDead Vw Madness

Leuk Bevonden:
    1
    Als Denver Bronco Fan was ik uitraard voor het AFC-Team de Colts. Hoop alleen dat Dever er volgend seizoen weer bij is (play-off's om mee te beginnen).

Maar al met al wel een leuke wedstrijd, waarbij het weer ook nog enige input had op turnovers enzo.

17. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    jammer dat de bears niet gewonnen hadden, maar de colts hadden het echt verdient. de D# v/d bears was gewoon niet scherp en zoals verwacht maakte grosman een paar fuck up..

18. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Eerste keer dat ik de Super Bowl heb gezien. Komt eigenlijk vooral omdat ik gister ziek was en opeens om half 3 wakker werd en dus alleen maar laatste kwart heb gekeken. Vond het iig wel een heel spektakel om naar te kijken, maar ik kijk persoonlijk toch liever naar basketbal, honkbal, voetbal, tennis of wielrennen.

19. Roywilliam

Roywilliam Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gaat één van jullie 29 oktober nog naar London, om de NFL wedstrijd Giants - Dolphins te bekijken? Als ik de kaartjes kan krijgen, zit ik er zeker.

20. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Als jij nog een plekje heb op je privé cruiseschip/jet en een plekje in je skybox heb, dan wel hoor.

Deel Deze Pagina