Wat ik echt heel slecht vind af en toe, is de posities die de verdedigers aannemen. Soms bij een corner, wordt de bal uitverdedigd door de tegenpartij, dan begint het al dat je goede koppers niet mee naar voren kunt sturen (toch vaak ook verdedigers). Maar erger nog, de bal komt bij één van hun buitenspelers en mijn back staat op 15 meter te dekken! Hij heeft alle tijd om de bal aan te nemen, het hele team kan er uit komen, zo irritant. En de keeper is soms wel heel dom, dan zie je al van verre aankomen dat als ie de bal niet naar de zijkanten stompt, de bal voor een aanvaller zijn voeten valt voor een rebound en tóch houdt ie hem alleen maar tegen en ja hoor, hij wordt weer ingetikt. Laatst ook drie wedstrijden achter elkaar een eigen doelpunt, omdat je een mannetje niet gelijk kan stoppen als ie aan komt rennen en dan loopt ie zo de bal de goal in. Er zijn echt nog zat punten waar PES7 hopelijk heel veel aandacht aan schenkt, want soms is het echt frustrerend. Vrije trappen vind ik echt achterlijk veel moeilijker geworden trouwens. Het kan aan mij liggen, maar waar ik er eerst nog in ieder geval de helft op goal kreeg waarvan weer de helft er ook inging, vliegen ze nu bijna allemaal over. Het schieten van afstand vind ik wél heerlijk, dat is zo leuk om te doen. Lekkere drives van 20 meter, leuk om te proberen..
Laatst bewerkt: 5 feb 2007