1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij transfer periode bij ML moet je dan naar general gaan, dan kan je het veranderen naar top player enz. die moeilijkheids graad van spelen.
     
  2. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat weet ik wel... Maar het kan dus niet echt tijdens het seizoen... Jammer|:-
     
  3. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Zojuist dan de moeilijkheidgraad op Regular gezet, en het is meteen weer een stuk leuker :)

    Mijn opstelling is, met AZ, als volgt:
    ------------------------Ustari------------------------
    ---------Heitinga------Kompany------Mathieu--------- (allen CB)
    ------------------------------------------------------
    ------------------------------------------------------
    ---------Fabregas(CMF)-------------Aissati(DMF)------
    ------------------------Jenner(AMF)------------------
    De Ridder(RWF)--------------------------Messi(AMF)--
    -------------Torres(CF)--Park Chu Young(CF)----------


    Lekker aanvallend, met snelle spelers op de vleugels(de ridder en messi), een sterk(vooral jong en in ontwikkeling zijnde) centraal middenveld, een aardige AMF(jenner, ik weet, kan beter) en 1 snelle(Chu Young)spits en een sterke spits(Torres)
    Mn bank is al volgt:
    Bulters
    Mathijsen, Luirink, Jaliens
    Gourcuff, Mendes da Silva, Chiumiento
    Sheringham(18 jaar;)), Martins en Rogatera

    Wel redelijk toch?
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2007
  4. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Aisatti als DMF lijkt me geen logische keuze. Is een aanvallend ingestelde speler!
     
  5. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja misschien wel ja, maar het is of hij op die positie, of mendes da silva... en dan weet ik het wel ;) Vooral omdat aissati aanvallend ingesteld is
     
  6. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Waarom dan niet gewoon cmf?
     
  7. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Omdat ik anders wel heel erg aanvallend voetbal ;)
     
  8. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    dan probeer je davids er bij te halen, en als dmf

    Aissati dmf vind ik maar niks , ( vind ik )
    ik heb deze opstelling met nac:


    -------------------------- Dudek(GK)------------------------------

    --Dagaka ------ Steven Candwell(cb) --Vermaelen(cb) -- Maxxwell--

    ---------------- Bakiroglu (cm) ----Sno (cm)-------------

    --------------------------Aissatti (AMF)-----------------

    (Lwf)-Slory----------------------------------------Bouaoezan--(Rwf)

    -----------------------------Fortuné(CF)----------------------

    Op de bank : Kalou,Dober,Wlanz,Alberto nog wat.. , Van de struik .

    ben bijna aan het einde van het seizoen en ik ga Fortuné verkopen hij word 29 en hij is een goaltjes man en krijg ik 10.000 ongv. voor,
    slory(27) wil ik weg gaan doen .

    Aissati houw ik hij is nu nog maar 21 maar al heel goed :cool: ( alleen voor een uitstekend goed bod WEG )

    Sno net gekocht van de helft van het seizoen, ik moest paar potjes tegen Celtic en toen speelde hij echt uitstekend hij is 22 jaar als je naar hem gaat zoeken ziet hij er heel slecht uit maar hij is echt goed in lichaam , koppen, schietten nog wat beter , dribbelen.

    ik weet nog niet welke spelers ik moet gaan halen want als ik ze haal heb ik meestal daarna een ander systeem. maar ik houw meer van snelle buiten spelers en dan naar een corner goed counteren en gewoon met schaar en dribbelen ervoor bij,en dan een goaltjes spits..

    ik had toenstrak een heel rare bug : er was een doeltrap en de kyper van de tegen party die ging ineenkeer de lucht in en het ging haperen, de bal ging stuk omhoog en toen schoot hij in de lucht :confused:

    weet iemand een goede speler die goede vrijetrappen neemt en niet alte duur kost ***> ik hou van tallentjes ( die goed maken en dan lekker voor meer verkopen :+) <***
     
  9. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat moet ik nou met davids joh :confused: Heb het niet om die jongen ;)

    Edit: gebruik aissati nu al cmf
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2007
  10. CC DynaMike

    CC DynaMike Active Member

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het echt kut dat je geen transfer kan doen of dat er geen update is. Luie kut konami:p
     
  11. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Schrijf een brief zou ik zeggen:+
     
  12. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het ook mogelijk om met 2 vs CPU te spelen in een league of cup ? En zo ja hoe moet ik dat doen ?
     
  13. Rutger98

    Rutger98 Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    bedoel je dat je met z'n tween in 1 team zit tegen de computer?
    dat kan alleen in de match mode volgens mij. je kunt wel met de cup mode allebei een team nemen en om de keer tegen de computer spelen. dit is wat ik er van weet.
     
  14. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik echt heel slecht vind af en toe, is de posities die de verdedigers aannemen. Soms bij een corner, wordt de bal uitverdedigd door de tegenpartij, dan begint het al dat je goede koppers niet mee naar voren kunt sturen (toch vaak ook verdedigers). Maar erger nog, de bal komt bij één van hun buitenspelers en mijn back staat op 15 meter te dekken! Hij heeft alle tijd om de bal aan te nemen, het hele team kan er uit komen, zo irritant. En de keeper is soms wel heel dom, dan zie je al van verre aankomen dat als ie de bal niet naar de zijkanten stompt, de bal voor een aanvaller zijn voeten valt voor een rebound en tóch houdt ie hem alleen maar tegen en ja hoor, hij wordt weer ingetikt. Laatst ook drie wedstrijden achter elkaar een eigen doelpunt, omdat je een mannetje niet gelijk kan stoppen als ie aan komt rennen en dan loopt ie zo de bal de goal in. Er zijn echt nog zat punten waar PES7 hopelijk heel veel aandacht aan schenkt, want soms is het echt frustrerend. Vrije trappen vind ik echt achterlijk veel moeilijker geworden trouwens. Het kan aan mij liggen, maar waar ik er eerst nog in ieder geval de helft op goal kreeg waarvan weer de helft er ook inging, vliegen ze nu bijna allemaal over. Het schieten van afstand vind ik wél heerlijk, dat is zo leuk om te doen. Lekkere drives van 20 meter, leuk om te proberen..
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2007
  15. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Met pes 5 kon dit ja... Samen met een vriend in 1 team de ML doen _O_
     
  16. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Je moet ook niet sprinten als je naar de bal komt rennen als hij voor je goal ligt, dan moet je RB los laten. Om de bal stil te leggen druk je op RT
    Oefening baart kunst, dat is met elke PES zo. Na 2 maanden leer ik nu nog steeds in bijna elk potje wat nieuws, en train ik vaak vrije trappen en corners.
     
  17. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Kleine tip betreffende het bovenstaande.. druk als je mannetje bijna bij de bal is alleen right trigger in (standaard instellingen) dit zorgt ernamelijk voor dat je man de bal stopt en met zijn gezicht richting de goal van de tegenstander gaat. daarna druk je op X (clearing) en weg is de bal :b:
    misschien wat minder frustratie :+

    o iemand was me voor
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2007
  18. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik bedoel met z'n 2en in een team, dat is dus niet mogelijk ?
     
  19. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    In PES 5 kon dit wel :) Dus zal nu ook wel kunnen... Ik deed het met pes5 altijd samen met een vriend... samen de master league _O_
     
  20. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Is pro evolution soccer 6, pro evolution soccer 2007? Of is er zo snel een nieuwe deeltje gekomen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina