Shady/Aftermath/G-Unit Records [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Berrie, 3 jan 2006.

1. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Jup... en op 50's album komt een track met jay-z waarin jay-z luid ggggg-unit roept. De engelse dj Westwood had het nummer gehoord en zei dat het 1 van de dikste platen was die hij ooit gehoord had.

2. harXcore

harXcore Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar Westwood is een van de dikste mongolen ooit.

3. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja en tegelijkertijd wordt hij door de hiphop wereld gerespecteerd.

Maar ik weet dat Westwood zakelijke banden heeft met 50's dj whookid dus het kan zijn dat Westwood niet zijn echte mening liet horen ;)

4. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Verbaast me echt niks. Heb altijd al vermoed dat die hele ruzie een publiciteit stunts was.

5. Victor

Victor Guest

Dat is wel een hele grote publiciteitsstunt. 50 is een slim zakenman die veel durft, maar dat gaat te ver.

6. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    dat gaat echt niet gebeuren man, dat gelooft hoop ik niemand

7. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    Gods gamer ben jij die 2e jongen van links? die roodharige? dan ben je wel gangster en je vrienden ook:) [​IMG]

8. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb het altijd wel verwacht en gedacht hoor. Straks op detox zullen we het zien..... ;)

Lijkt me echt een geweldige stunt.

9. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ze deden auditie voor de nixfactor. ;) :b:

10. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dat dansje is inderdaad wel weer wat anders als wat Yayo altijd met zijn handen doet ;)

11. Dioxic

Dioxic Guest

Zal dit Aftermath gedoe ook maar tijdelijk zijn? Hoop er in ieder geval over 10 jaar van af te zijn. De 60s hoor je ook niet meer terug :/ Wat een schande dit

Maar goed, we zijn allemaal een beetje gangster van binnen.

12. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dioxic ik heb het idee dat jij het leven en dan vooral muziek TE serieus neemt!?

Iedereen weet dat die gasten niet constant met pistolen lopen te klapperen of misschien zelfs nooit een trekker overgehaald hebben. Who cares?
    Ik kan van de muziek genieten dus doe ik dat.
    En wat doe jij? Constant lopen zeiken op de muziek en artiesten en ook nog op de personen die de muziek waarderen. Maakt mij verder niet veel uit maar het lijkt mij dat je als je zo doorgaat je jezelf depressief maakt.

13. Dioxic

Dioxic Guest

Natuurlijk, muziek is ontzettend belangrijk voor mij en daar schaam ik me ook niet voor natuurlijk. En despressief? Daar hebben we soul voor. Maar goed, over 10 jaar zul je er met spijt op terugkijken dat je hiernaar hebt geluisterd, of wil je zeggen dat je dan nog hiphop bent.

14. Victor

Victor Guest

Je hebt gelijk Dioxic, HipHop is slecht en geen muziek te noemen. Gelukkig heb jij me wakker geschud.

:x

15. Dioxic

Dioxic Guest

:emo:

16. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Je zegt het goed. Ik ben dan nog hiphop. :)
    Ik luister alle soorten muziek. Van dance tot hardcore en van klassiek tot aan reggae. Maar met hiphop heb ik een speciale band. Ik ben nooit een hersenloze fanboy geweest die alles maar goed vind van een bepaalde artiest. Maar van The Documentary en Doctors Advocate van Game kan ik nog altijd genieten. Hetzelfde geldt voor The Marshall Mathers LP , Get Rich Or Die Tryin en 2001.

Ik geef toe het is niet de beste hiphop dat er bestaat. Maar de laatste James Bond is ook niet de beste film ooit gemaakt. Heb ik ervan genoten? YESSSS!!!

17. Dioxic

Dioxic Guest

18. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Hiphop is gewoon chill om te luisteren, en khou ook niet van die gangsta gangsta zooi, maar tog vind ik Eminem 1 van de beste rappers allertijden, alhowel zijn niveau gezakt is, steekt ie nog met hoofd en schouders boven de rest uit.

19. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Zijn vroegere werk heeft voor een hele stevige fundering gezorgd :)

20. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Naast het feit dat ik het bizar vind hoe jij die foto gevonden hebt, maar die foto is 4 jaar oud.. ;)
    En besides, wie zegt er hier dat ik gangster ben, en wat probeer je hiermee te bereiken?

Deel Deze Pagina