[AUTO'S]TUNING- hoe, wat, waarom...

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mista B, 13 jan 2007.

  1. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je voor een Mini voornamelijk in Engeland zal moeten gaan kijken... daar heb je nog een vrij grote Mini scene.

    Een buurjongen van een vriend van me heeft ook een (oud model) Mini die behoorlijk is veranderd + een Honda VTEC motor erin gezet. Hij heeft diverse 'parts' uit Engeland geimporteerd.
     
  2. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    www.ebay.uk ofzo? enne, pics van de mini please?8) en welke motor ligt dr dan in? welke inhoud, even de specs hier zetten. kan ik kijken of k dat ook kan doen:9
     
  3. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    www.ebay.co.uk of gewoon op google zoeken.

    Heb helaas geen pics van de Mini. Mocht ik het binnenkort zien, dan maak ik er wel een paar.

    Hij heeft zijn hele Mini moeten verbouwen om die VTEC erin te kunnen krijgen. Dat weet ik wel.
    Volgens mij is het een 2.0...dus echt een raket die Mini. :)
     
  4. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    sow damn ey... das kicke! btw, is het een mini classic?

    btw, deze is t ongeveer wat ik wil. alleen breder uitgebouwt (wide bodykit dus) en de grill wordt van racegaas, met neon dr achter}:]
    http://cgi.ebay.co.uk/MINI-ERA-TURB...5QQihZ019QQcategoryZ72207QQrdZ1QQcmdZViewItem
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2007
  5. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    neon:emo: tis toch geen japanner:x
     
  6. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Kan al erg lang hoor, heb 1 keer in zo´n ding hier in alkmaar gezeten.
    Vergeet een gti, dit is pas een raket.....maar wel te lachen om in te zitten _O_
    Die jongen had de onderdelen hier gekocht:

    http://www.minicentrebenvanleeuwen.nl/frames.php?page=vtec.htm

    ga expirimenteren met glasvezel op een standaard schermpje/bumpertje ?
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2007
  7. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    1 foto van me auto hoe die er nu bij staat.

    [​IMG]

    vanavond de rest erop want com is sloom:+
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2007
  8. STYX

    STYX Gamefreak

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

    Ik doe al een tijdje "virtueel tunen" , dat betekend dat ik een foto van een originele auto ga bewerken met photoshop om zo een "getunde" wagen te krijgen. Het is vaak lang zoeken naar foto's van de onderdelen die je wilt gaan gebruiken maar als het dan eindelijk (meestal na 2-3 weken) klaar is mag het resultaat er wel zijn al zeg ik het zelf :p
    Hier enkele voorbeelden.....

    [​IMG]

    [​IMG]

    Hier nogmaals de Polo maar dan met een ander kleurtje. Dit was een wedstrijd op een photoshop-forum en de opdracht was tune een "ladiescar"

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2007
  9. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Leuk gedaan, zeker die Nissan, moet ik ook eens leren, met photoshop werken, zou ik heel graag willen, maar de leraar (als het ware) mist nog. :'-( :b: :thumbs:
     
  10. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    nice styx. hoe dfoe je dat dan? met plakken en knippen?
     
  11. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    dus? kan nog vet zijn... let maar op:9 k zal btw vanmiddag een ge-update to-do list posten...

    edit: ow shit, dubbelpost...sorry...
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2007
  12. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    hier heb je een site daar kun je dingen vinden bijv andere kleur maken etc etc ...
    http://www.jasmania.nl/
    voor photoshop

    had eerst ook nog andere site maar die kan ik niet meer vinden
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2007
  13. STYX

    STYX Gamefreak

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey Mista,

    Ja idd met knippen en plakken, alleen klinkt het nu makkelijker dan het is. Je moet namelijk recies de juiste angle en skew vinden en daar gaat tijd inzitten.
    De auto een andere kleur geven doe je met filters, velgen is ook plak en knipwerk, verlagen en verbreden is een lastig knipwerkje en bij het verbreden komt er ook nog wat opvulwerk bij... zo kan ik nog wel een tijdje door gaan maar je snapt het principe nu wel denk ik
     
  14. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik snap dat t veel energie kost en dat het niet 1-2-3 gedaan is. ik ga dr zelf ook niet aan beginnen:9
     
  15. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    _O_ Peugeot 106 Sport Phase 2 _O_

    Verder nog mensen hiero die na de auto tuning beurs in utrecht gaan volgende week?

    Ik ga als het goed is wel, altijd mooi!
     
  16. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    geen tijd voor:) en ook geen geld voor:+ ik ga eigenlijk alleen nog naar duitse auto beurzen
     
  17. YamaRox

    YamaRox Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    net bij de BP stonden we daar met 3 scooters kwamer er opeens een aantal mooie auto's aanrijden.

    skyline flink optic en motorisch getuned
    dikke supra
    en 3 hele mooie golfies die niet eff in een weekend waren omgebouwd tot een standaart jongeren golf maar echt mooi gedaan.

    was echt te vet gewoon:thumbs:
     
  18. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    VW he;) die dingen zijn gewoon heel mooi te maken. jammer dat de meeste hem afraggen. moet je maar eens in duitsland kijken daaar staan een hoop mooie
     
  19. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    skyline_O_

    en ik (eigenlijk een vriend van mij mja...) heb btw een vette site gevondendeze hier:

    http://www.autofashion.co.uk/mini_products.htm

    echt te vet... hebben zelfs lambo doors gemaakt voor de mini classic - als eerste ter wereld:eek:
    animal kit, minicos, montery en fortek zijn de vetste bodykits vind ik...
    hoods zijn deze wel lache: majic en ERA...

    en als ik daar iets ga bestellen, ga ik deze deal met ze aan(te vinden onder aan de start pagina): Package Deal - Any kit, any spoiler and any bonnet for only 570.00
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2007
  20. XmandyX

    XmandyX Active Member

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of het hier helemaal op z'n plaats staat, maar ik ga binnekort ook een auto aanschaffen en ik vroeg me af hoe zit dat met juliie verzekering? Ik bedoel het is toch best duur, ken je er misschien 1 die wat goedkoper is ofzo?
     

Deel Deze Pagina