Heb em gestuurd, het is industrial trouwens, opvallend genoeg vaak populair onder "rockers" en andere alto types.
@ Bram87 Over je mix... Laat ik het heel simpel houden. De overgangen zijn nu niet altijd vloeiend ! Belangrijk is het om volume tijdens je mixen te houden. Nu valt af en toe het volume weg, en komt er in eens een ander nummer. Verder mix je allerlei stijlen door elkaar wat het extra lastig maakt ! Van snelle naar rustige nummers, en van halve Jumpstyle naar R&B. Ik wil je aanrijden, een hoop muziek in Mixmeister te gooien. En vervolgens op BPM te gaan mixen. Wanneer de BPM's gelijk zijn, is het voor Mixmeister ook makkelijker om ze fatsoenlijk aan elkaar te mixen. Ik hoop dat je er wat aan hebt! In elk geval leuk van je om het eens te proberen!
Hier kwam ik pas achter toen ik klaar was met m'n mix Ik ben nu ff bezig aan een carnavals mix, daarna zal ik nog eens wat van dance muziek aan elkaar proberen te mixen
Oké ! Maar herinner mij nu ook dat ik die nog een heb gemaakt! Njah, richting de Apré ski kant... Ga hem opzoeken, en zal hem online gooien!
Gewoon Schaamteloos?! Beetje jammer... Nummertje zal ik eens downloaden. Zal wel richting trance gaan neem ik aan? ATB heeft namelijk wel meer van dat soort nummers gemaakt.
Ik heb dat nummer geluisterd Stridone, en vond er vrij weinig aan eigenlijk. De bas die je heel de tijd op de achtergrond hoort vond ik niet leuk, en de stem vond ik ronduit irritant. Verder vond ik 't aardig leuk klinken.
Jup, niet echt een uigesproken nummertje hoor trouwens, maar gewoon een geil deuntje/sfeer voor op de achtergrond. * Gaat verder met cascada
@ Mystery X Kun je bij Mixmeister ook zorgen dat je alleen de muziek hoort, en geen zang? (of andersom).
Nop! Je kunt niet een Orgineel nummer met Mixmeister compleet gaan Remixen... Daarvoor zul je toch het nummer zelf moeten vinden, zonder Zang ertussen. Je kunt de zang wel redelijk weg filteren... Maar dan klinkt het nogal vreemd.
eindelijk iemand die er hetzelfde over nadenkt wat is dat every time we touch een verschrikkelijk sneu nummer.. En iedereen hier in discotheek helemaal los gaan als die weer wordt gedraait Trouwens www.trancefix.nl is wel goede site.. de weeklijkse show a State of Trance van Armin van Buuren is er altijd te vinden.. en verder genoeg vette nummers ASOT nummer 280 en 281 zijn echte aanraders, 280 zijn de top 20 trance nummers van 2006 en 281 is een yearmix van 2006 (87 nummers in 2 uur gemixed\o/ )
Zo gister naar Trance Energy geweest echt een geweldig feest Dit is de derde keer dat ik er naar toe ben geweest en moet zeggen ze maken er steeds weer wat moois van. Vooral de opkomst van Sander van Doorn was gruwelijk!!! Wel jammer dat er ook best veel jump gedraaid werd, wat soms niet goed uitpakte... hier een leuk fototje, heb ik gemaakt tijdens de set van Cosmic Gate Thuis luister ik vooral naar vocal trance, een oriëntatie: Let it rain - 4 strings Oceanlab - Satelliet Reflekt ft Delline Bass - Need to feel Loved Rank 1 - Such is Life Roger Sanchez - Lost Bij deze versies zitten de nodige uitvoeringen bij zoals Radio Edit, Extended, DUB, Acappella, Instrumental mix. Kortom een genot om naar te luisteren
Ben op me eigen forum bezig, om de jaren 90 in beeld te brengen doormiddel van alle bekende Eurodance/Happy video's. Zie hier het resultaat (http://www.silveraqua.nl/forum/viewtopic.php?t=192) ja er staan wat jeugdsentimenten tussen. Er komen er nog veel meer bij, maar vind het wel leuk om de video's gewoon in 1 post te hebben staan zodat ze allemaal gewoon nog terug gekeken kunnen worden. En jammer dat XBW geen embed ondersteund anders hadden we hier video's kunnen posten. Vind trouwens Trance Energy niet echt onder Dance vallen, Eurodance is de echte dance muziek als je het mij vraagt maargoed.
Ik heb nog maar eens geprobeerd om wat aan elkaar te mixen http://rapidshare.com/files/19425821/DJ_Bram__Dance_mix1_.wma.html Tsjek het maar eens als je wil