Test Drive Unlimited [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 15 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ik heb nu al een keer of 3 a 4 meegemaakt dat de game vastloopt. :{
    Meer mensen die daar last van hebben? :'-(
     
  2. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, het is mijn mening natuurlijk, maar heb jij Forza dan al eens gespeeld? Als je dat al wel gedaan had dan zou je merken dat heel veel dingen 'verkeerd' zijn. Bijvoorbeeld, het penalty systeem. Als je ook maar een nanometer in de berm komt, krijg je al een penalty. Maar stel, je racetijd staat op exact 1 minuut 30. Precies dan duik je de berm in, en 20 seconden later (op de racetijd) staat de penalty al op 1 minuut 20... En er zijn nog veel meer kut dingen. Ik heb het over Forza natuurlijk hé!;)

    En die tip: Thanks, misschien moet ik dan eerst een demo downloaden ofzo, maar als het vastgesteld is dat Burnout 5 in maart uitkomt, dan ga ik geen geld uitgeven aan Revenge. Revenge en RR6 kosten allebei 30 euro.:9

    Heb zelf (gelukkig) nog nooit last gehad van vastlopers, wel zitten er veel kleine bugs bij mij. Maar dat is iets waar ik me allerminst aan stoor.:)
     
  3. YamaRox

    YamaRox Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ook nog geen vastlopers gehad met TDU maar nu wel heel vaak dat hij de dvd niet leest en zegt dat ik hem in een 360 moet stoppen maar heeft denk met me box te maken.

    en nog mensen zin om te cruisen?
     
  4. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    ik heb regelmatig dat tdu vastloopt

    héél irritant.. en dan loopt ie ook echt VAST.. moet ik zelfs naar de 360 lopen om aan uit te zetten!

    Heb trouwens ook heel vaak schokkerig beeld.. vooral als je snel gaat(begint al bij 250 maar tegen de 350...) en er veel andere dingen in beeld zijn, andere spelers, veel bomen etc etc

    + dat ik ook veel last heb van "tearing" dat als je bv draait van links naar rechts dat het scherm in gedeeltes later komt.. vooral in de cockpit view als ik eens goed te cockpit wat sneller aan t bekijken ben... heel irritant

    en ik heb bij meerdere spellen dat ie zegt, beschadigde disc.. terwijl ze allemaal nét nieuw zijn en er perfect uit zien!!

    @porsche.. ja ik heb forza zelfs helemaal uitgespeeld.. en idd je moet op de weg blijven.. maar dat lukte me dan ook, en bij forza merkte ik ook heel erg dat je kon overtunen.. dus teveel pk in de boot... ben dan ook zeer benieuwd naar forza2!
    En over burnout.. snap dat je wil wachten op 5, maar dan zou ik toch eerder dat geld van ridgeracer bewaren voor een ander spel óf voor car-packs van tdu!!
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2007
  5. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Goede gamer ben jij, als je Forza helemaal uitgespeeld hebt. Ben zelf nooit verder dan level 29 gekomen (het waren er toch maximaal 50?). IS ECHT ZO'N KLOTE KUT SHIT FUCK MOEILIJKE GAME!!!!!:mad:

    En over dat laatste... Het is idd wel een goed idee om het geld voor RR6 te bewaren, ik kan het bewaren voor PGR4 of een racestuur of Colin McRea DIRT ofzo... :)
     
  6. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    YES! vanmiddag champion geworden... vanaf nu is geld geen probleem meer! :p

    Heb nu toegang tot de speedway of zo? Waar zit die!?

    @ porsche 1tja ik had ook bijna 6 maanden alleen forza gespeeld, ik had ook geen ander spel en geen xboxlive...
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2007
  7. timbrouwer

    timbrouwer Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    onder bij het vliegveld zit de raceway..
     
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik krijg morgen deze game en ik heb er erg veel zin in.

    Het lijkt me een fantastiche game met gave auto's en dat free roamen op dat eiland lijkt me ook geweldig. Dus ik kan bijna niet wachten!

    Wanneer word je eigenlijk champion?: na 540 gamerpoints ofzo, want dat had ik ergens gelezen?
     
  9. YamaRox

    YamaRox Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    na 450 punten.

    ik moet er nog 150 dus heb nog effe te gaan.

    ene kan je een beetje normaal rijden met die 200 en 180 km race of ben je de hele tijd aan het stressen:9
     
  10. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Met een motor is het makkelijk te doen. Hangt er natuurlijk ook vanaf of je zelf vaak naast de baan gaat of dat de politie je vaak te pakken weet te krijgen. ;)
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Best wel leuk dat er hier ook politie inzit, is toch weer wat realisticher.
    Maar ik heb een paar vraagjes:

    Is de politie een beetje slim?
    Is in dit spel ook een soort van "heat" systeem zoals in need for speed carbon? (dus dat er steeds betere polities komen, nadat je meer fratsen uithaalt)
    Hoe snel word je eigenlijk hier achterna gezeten (dus wanneer worden ze een beetje pissig zeg maar :p)



    Het spel is vandaag opgestuurt, (verkoper woont in maastricht en ik in helmond), dus dan zal hij waarschijnlijk morgen binnen komen. Ik heb er wel zin in!
     
  12. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    ik heb m'n dikke enzo gebruikt, dan zijn de meeste speed-challenges echt easy!

    Alhoewel ik ook moet zeggen dat die alfa challenge ook erg makkelijk gaat met die alfa die je krijgt bij de Tour Of The Island...

    Vanavond ga ik denk ik weer geld cashen, paar huizen kopen en die car achievements ff halen! :p

    misschien dat ik zelfs die carpacks ga downloaden.. ben toch wel benieuwd naar die porsche!

    @antraxx, de politie is minder spectaculair als bij most wanted. 3 levels, je krijgt een level door 2x tegen 1 auto aan te botsen of 1x tegen een politie wagen. Naar verloop van tijd gaan die levels weer omhoog, maar wel steeds langzamer.
    Je krijgt géén bonus punten voor de tijd die je van de politie weg rijdt zoals bij most wanted. De boete word bepaald adhv je nivea, wanted level het aantal auto's en verkeersborden dat je om hebt gereden. Deze boete kan echt hoog oplopen!
    Heb je geen geld voor de boete, dan moet je realtime in de gevangenis voor x aantal minuten.

    Een tip hierin is om terug te keren naar je 360 dashboard ZONDER akkoord te gaan met de boete!(gewoon die dikke ronde knop met een X erop indrukken!) Je moet t spel wel opnieuw opstarten, maar je zult zien dat je geen boete hebt betaald!

    Een andere tip is om eens op de online trade te kijken voor nieuwe auto aankopen! Je zult echt goede deals tegenkomen!
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2007
  13. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je 1 keer tegen een verkeersauto aanbotst, krijg je een half schildje erbij, 1 keer tegen een politieauto aan is 1 schildje erbij. Maximum is 3 schildjes.

    Half schildje: De politie let op je, maar ze zijn je dan nog niet aan het achtervolgen, en ze kunnen je ook niet busten.
    1/anderhalf schildjes: Ze gaan je nu achtervolgen, maar zolang je niet tegen iets rijdends aanknalt, ben je ze snel kwijt.
    2/tweeëneenhalf schildjes: Ze worden steeds moeilijker om te verslaan. Goed uitkijken dus.
    3 schildjes: Ze gaan nu ook roadblocks gebruiken, en ze zijn bijna onmogelijk te verslaan.

    TIP: Als je ze even wil kwijtraken, rij hoog gras in. Om echt al je heat kwijt te raken, moet je een lang stuk gaan rijden zonder dat een wout je ziet. Als je een half schildje hebt, open de map, dan ben je hem kwijt. Hoogste die ik gehad waarmee ik ze kwijtgeraakt heb is tweeëneenhalf schildjes. Als ik busted ben, doe ik mijn Xbox gewwon uit.:b: Voor te hoge snelheid enzo kan je geen heat krijgen.:)

    Ik ben ook heel benieuwd naar die carpacks... RUF!!! TOCH NOG PORSCHES IN HET SPEL!!! JAHOE!!!8) ik kan ze toch al over een paar dagen downloaden, omdat ik zaterdag jarig ben.:emo:

    P.S.: Op de teller van mijn trouwe Alfa GT staat nu al 1200 KM. Maar als ik alleen met mijn Alfa GT had gereden, stond er nu al meer dan 10000 op de klok. Doel is ooit de 100000 te halen._O_
     
  14. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Kwam deze titel nou ook voor de PC? Het lijkt me wel heel gaaf namelijk, alle nieuwe auto's, mooi eiland..
     
  15. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb jij geen 360 dan.:)
     
  16. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Iemand zin om een keer te cruisen? Liefst met zoveel mogelijk natuurlijk. En dan gaan we niet allemaal in Saleen S7 of Enzo rijden, maar gewoon Audi, Golf, Alfa en dat soort auto's.
     
  17. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ja, er is net een beta uitgeweest om de laatste fouten weg te halen. Zal of deze maand, of in maart voor de pc verschijnen. Reken er wel op dat je een zware pc nodig hebt om het een beetje redelijk te kunnen draaien.
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    @ demon en porschefan, hartstikke bedankt.

    Dus er zit wel een soort van uitdaging in, en dat mag ik wel.

    Ik hoop dat ik hem vandaag nog ontvang (hij is gisteren in de ochtend verstuurt vanaf maastricht en ik woon in helmond), dus misschien dat het door een niet te lange afstand vandaag al hier komt. Anders maar wachten op morgen... Maar ik heb er wel zin in.
     
  19. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    G*DVERDEG*DVER!!!!!!

    Millionairs race gedaan, meer dan een uur over bezig geweest voor helemaal 0,niks. Door die verrekte politie. Is er nog een andere manier om snel geld te verdienen want die millionairsrace heb ik voorlopig geen zin meer in, pokke eind. Had 't met een ongetunede lambo murcielago gedaan.


    :mad:
     
  20. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, klinkt goed. Hoe zwaar denk jij aan?
    Nope, helaas niet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina