ik heb m'n dikke enzo gebruikt, dan zijn de meeste speed-challenges echt easy!
Alhoewel ik ook moet zeggen dat die alfa challenge ook erg makkelijk gaat met die alfa die je krijgt bij de Tour Of The Island...
Vanavond ga ik denk ik weer geld cashen, paar huizen kopen en die car achievements ff halen!
misschien dat ik zelfs die carpacks ga downloaden.. ben toch wel benieuwd naar die porsche!
@antraxx, de politie is minder spectaculair als bij most wanted. 3 levels, je krijgt een level door 2x tegen 1 auto aan te botsen of 1x tegen een politie wagen. Naar verloop van tijd gaan die levels weer omhoog, maar wel steeds langzamer.
Je krijgt géén bonus punten voor de tijd die je van de politie weg rijdt zoals bij most wanted. De boete word bepaald adhv je nivea, wanted level het aantal auto's en verkeersborden dat je om hebt gereden. Deze boete kan echt hoog oplopen!
Heb je geen geld voor de boete, dan moet je realtime in de gevangenis voor x aantal minuten.
Een tip hierin is om terug te keren naar je 360 dashboard ZONDER akkoord te gaan met de boete!(gewoon die dikke ronde knop met een X erop indrukken!) Je moet t spel wel opnieuw opstarten, maar je zult zien dat je geen boete hebt betaald!
Een andere tip is om eens op de online trade te kijken voor nieuwe auto aankopen! Je zult echt goede deals tegenkomen!
Klik om te vergroten...