1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Metal algemeen [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boogiemaster

    Boogiemaster Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Megadeth - 99 ways to die
    Megadeth - peace sells...but who is buying?
    Megadeth - Symphony of destruction

    ( de zanger en gitarist van deze band zat vroeger in Metallica, maar daar was ie toen weggepest)

    Judas Priest - painkiller
    Judas Priest - You've got another thing coming
    Judas Priest - Breaking the Law

    voor de rest een paar tips: Bullet for my Valentine, Motley Crue, avenged sevenfold, foo Fighters, Puddle of Mud, System of a Down.

    Moet maar kijken wat je er van vind. Ik weet niet dat je echt veel bands ken en bovendien luister ik niet echt meer naar deze bands.
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ken/luister er idd al een hoop van, kon alleen avenged sevenfold niet. Gitarist werd idd erg brak behandeld destijds, die ze nu hebben is ook wel ok maar vind hem tog niet bij Metallica passen. Thnx voor de bands trouwens :)
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2007
  3. Midas-vb

    Midas-vb Active Member

    Berichten:
    262
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is één band hé. Avenged Sevenfold ;)
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    hehe, had ik inmiddels al door :+
     
  5. Midas-vb

    Midas-vb Active Member

    Berichten:
    262
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe :D

    Trouwens, Iron Maiden, Motorhead en Life of Agony zijn nu ook bevestigd voor Fields Of Rock :)
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Damn wordt een mooie lijst zo :thumbs:
     
  7. Legacy

    Legacy Dodelijk

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand de nieuwe Trail Of Tears al gehoord?

    Ook leuk om te weten voor de mensen die het nog niet weten en willen weten;
    - Graveworm is bezig met een nieuw studio-album.
    - Prostitute Disfigurement is bezig met DVD opname.
    - Vintersorg is ook bezig met een nieuw album, en die zou Solens Rötter gaan heten.
     
  8. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het nieuwe album van Trail of Tears wel ja, maar nog geen tijd gehad het te beluisteren. Wat ik ervan gehoord heb klonk wel prima overigens! Nieuwe Graveworm album kan wel interessant worden, vond de vorige ietsje minder dan Engraved in Black en het debuut, maar op zich nog steeds een prima band! Prostitute Disfigurement vind ik zeer goed, maar een DVD pas ik denk ik voor. Vintersorg kan wel ok worden, ben benieuwd of het akoestische Borknagar album zijn uitwerking gaat krijgen hierop (bv een harder album)
     
  9. Legacy

    Legacy Dodelijk

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik er van gehoord het van de nieuwe Trail Of Tears is dat het wat Bombastischer word dan de vorige albums. Lijkt me wel de moeite waard.

    Vorige Graveworm album (N)Utopia vond ik best een heerschalbum, niet zoals de vorige albums, maar ik ben bang dat het nieuwe album weer naar de stijl gaat als de recentste album op dit moment.

    Op de DVD van Prostitute Disfigurement zit ik eigenlijk best te wachten, het lijkt me juist wel leuk om een live optreden op een schijfje te hebben. De opnames zijn 16 Februari bij het Dynamo Podium. Ik hoop wel dat er wat meer op gaat staan dan een optreden, maar dat zou vast wel goedkomen.:b:
     
  10. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Zeker...neig nu heel erg om er heen te gaan. Gaat wel 110 euri kosten exclusief servicekosten.
     
  11. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Trail of Tears net beluisterd, hij's zeker wat bombastischer, maar past heel goed binnen hun geluid. Ze hebben wel weer een (gast)zangeres in de band wat ze op de vorige niet hadden, daardoor lijkt het net ietsje minder hard dan Free Fall Into Fear. Niet echt een wereldschokkend verschil overigens. Wel een prima album!
     
  12. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Slayer in hun vroege jaren.

    Weet niet of ik deze vid al eens gepost heb, maar hij is kijken wel waard. Moet je vlak na 0.55 maar even kijken wat die bodyguard doet lol.

    /salute
     
  13. Boogiemaster

    Boogiemaster Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Het begin nou wel erg lang te duren voordat Metallica met hun nieuwe album komt. Er is ten eerste al weinig nieuws bekend en ten 2de dacht ik al dat het ver klaar was. In Juni 2006 was ik bij Metallica in het Gelredome en toen speelde ze al een nummer van het nieuwe album. Nu is het over 3 maanden al weer een jaar geleden :confused:. Ik kan toch wel aannemen dat het album ver klaar is?
     
  14. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Was dat nieuwe nummer een beetje goed dan? Want als het net weer zo gaat worden als St. Anger dan gaat Metallica in de ban bij mij...
     
  15. Boogiemaster

    Boogiemaster Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze beweren dat het album de invloed van Master of Puppets ga krijgen. Het nummer wat ik hoorde was apart, maar niet in St.Anger stijl (toch wel eigenlijk na het terug horen). Volgensmij waren er ook geen lyrics.

    Hier zijn een paar video beelden:
    http://www.youtube.com/watch?v=hwsbUUEOT9g In gelredome
    http://www.youtube.com/watch?v=snPAOzp2YOA
    http://www.youtube.com/watch?v=snPAOzp2YOA

    Ik loop er toch niet echt warm voor, maar ja het kan altijd veranderd zijn. Vooral als het album nogsteeds niet uit is.
     
    Laatst bewerkt: 7 feb 2007
  16. Slyrex

    Slyrex pssst

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Die 1e is tog wel vet:thumbs:
     
  17. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Het zal toch nooit meer zo worden als vroeger.
     
  18. Boogiemaster

    Boogiemaster Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Slyrex

    Slyrex pssst

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    neej dat is waar:{
    wel zonde:'-(
     
  20. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    KoRn inmiddels ook gestrikt voor Fields of Rock...

    Veel naar geluisterd in vroegere tijden...Goede agressieve nu-metal. Alleen dat laatste album was echt matig=(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina