1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Metal algemeen [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Slyrex

    Slyrex pssst

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond dat laatste eigenlijk nog niet zoo slechtO-)
     
  2. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Mjah ze hadden wat aanstekelijke nummertjes erop zoals Twisted Transistor, Politics en Coming Undone...maar het is niet overdonderend goed ofzo. Hij loopt ergens te verstoffen bij mn CD's:)

    The Untouchables was imo nog steeds het beste album:)
     
  4. Slyrex

    Slyrex pssst

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    jaah dat wel:)
     
  5. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
  6. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Uiteraard ken ik Carcass, geniale band! Al hun werk is geweldig (hoewel, swansong...), maar met name Necrotism en Heartwork zijn essentiele albums voor de zelfrespecterende Metalhead. Het drum intro van dit nummer is fantastisch, sowieso 1 van mijn favoriete Carcass nummers!
     
  7. GundamBlade

    GundamBlade Broken,Beat&Scarred

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gister het nieuwe album gedownload van Machine Head genaamd: The Blackening. HET IS ECHT HELEMAAL VET!!!! veeeeel harder dan alle andere nrs, der zit echt tering veel meer energie in, Flynn grunt echt tering hard!!!! het nr Halo is zoooo gruwlijk!!!!!! Echt, voor alle metalfans hier, down hem of koop hem, dit album is echt beter dan alle voorgaande albums!!! VETE solo's. Bij 1 nr (beautiful Mourning) hoor je tering hard int begin: FUCK YOU AAAAAAAAL.......!!!!! echt zooooo gaaf.

    LANG LEVE MH
     
  8. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Rofl, deze reactie heeft me enthousiast gemaakt.

    Ga em eerst even luisteren en dan bepalen of ik em wil kopen.
     
  9. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben deze vid verwijderd en ik kan me de naam niet meer herinneren, weet jij nog welk nummer ik heb gepost? lol

    Wil hem namelijk even opzoeken.

    Edit: Arg dubbel post, sorry tis nog vroeg in de morgen voor me.

    Edit 2: Heb the blackening nu ook. Omg dat begin van beautifull mourning is net zo hard als de oldschool knallers op Burn my eyes. Beetje zoals het einde van "A nation on fire" kwa snelheid.

    Ben pas bij het 2e nummer, zal later grotere post maken.

    Edit 3: Heb het hele album nu één keer doorgeluisterd en ik moet zeggen dat ik teleurgesteld ben. Er zit volgens mij maar 1 echte super riff in en dat is die van Beautifull Mourning aan het begin, waar ik het hier boven ook al had. Verder vind ik het een "goed" album, maar geen legendarische "Burn my eyes" like shit.

    Echt zo jammer, had graag een paar nieuwe nummers in de stijl van Blood for blood, Im your god now, The rage to overcome en Death church gehoord. Fuck.

    /salute
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2007
  10. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat nummer heet 'Corporal Jigsore Quandray' van het album "Necrotism: Descanting the Insalubrious"
     
  11. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt man.

    Straight to your face

    Hier nog maar even een knaller van HB.

    /salute

    Ps: Let niet op de moshende mongolen in de vid, het gaat om de muziek.
     
  12. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    Tegenwoordig luister ik nog maar zelden naar Metallica, maar damn, ben ik nou echt de enige die St. Anger zo ongeveer hun beste album vind? :\ Lekker grof en gewoon kneiterharde riffs! Ik vind het iig best vet klinken (dat eerste nummer iig) :thumbs: Die andere 2 doen me niks...
     
  13. GundamBlade

    GundamBlade Broken,Beat&Scarred

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    ahhh man, geen echte MH fans hier, dikke schijt:p

    k vin dit album echt vet van MH:p
     
  14. Virus666

    Virus666 BIER!!!

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet je gelijk geven. Heb hem gedownload. En hij is vet.:thumbs:
     
  15. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ja:)

    Nee maar St. Anger is gewoon niet meer Metallica. Ze stonden bekend om lekker pakkende riffs en prachtige teksten en solo's. En dat vinden we allemaal niet terug in St. Anger.

    Bovendien klinkt het drumwerk van Ulrich echt slecht. De snares zitten te strak, en het klinkt alsof ie op een vuilnisemmer aan het meppen is.

    Maar goed...

    Gister voor het eerst aan het oefenen geslagen met de band. Chop Suey zit er al lekker in...alleen mijn mic is naar de kloten:mad:
     
  16. Midas-vb

    Midas-vb Active Member

    Berichten:
    262
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben benieuwd, ben hem ook aan het downloaden. Al vond ik de vorige albums niet slecht.
     
  17. GundamBlade

    GundamBlade Broken,Beat&Scarred

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die drums juist vet:p. Ik hou wel van ruige muziek, die ouwe mrs van Metallica vind ik persoonlijk slechter, omdat de tegenwoordige nrs veel ruiger zijn. Maarja, ieder zijn smaak\o/
     
  18. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is maar net hoe je ruig dan defineert. Als dat is lompe en harde drums kan ik je wel gelijk geven, maar het totaalplaatje van de muziek mag duidelijk zijn dat de oude albums vele malen sneller, strakker en harder zijn. Dat je oudere werk minder vindt dan het nieuwe is prima, maar dat het minder hard is is natuurlijk niet waar, los van hoe de drums gemixed zijn en klinken. Maar zoals je zegt, iedereen zijn smaak.
     
  19. GundamBlade

    GundamBlade Broken,Beat&Scarred

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, maar ik bedoel, ook qua stem, tegenwoordig is de stem van die zanger van metallica (k weet zijn naam even niet) wel wat vooruit gegaan, wel harder iig dan vroeger. en der zit tegenwoordig wat meer bas in de muziek, wat het gelijk wat harder maakt vroeger hadden ze niet superveel baserin zitten. of ben ik nou gek8)
     
  20. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    De bas is wel een punt, dat is jarenlang bij de meeste bands een ondergeschoven kindje geweest en eigenlijk nog steeds, staat bijna altijd veel te zacht in de mix. Het kan best dat dat op st. anger beter klinkt, ik ken het album niet goed genoeg om dat te kunnen beoordelen. Vocalen is me ook nooit zo opgevallen, maar wederom kan dat zijn omdat ik de laatste paar albums alleen maar globaal ken en nooit echt vergeleken heb met de oude albums.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina