[Anime] Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 8 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Opgezwolle

Opgezwolle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Guyver... heet die anime

2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Van guyver zijn iets van 2 series kan ik met herinnere heb bijde gezien 1 van m`n eerste anime series op ehm DBZ na ^^. (wel een advies serie btw)

Zelf heb ik nu t/m ep 11 van witchblade gezien wel leuke serie maar ik wil die eps erna checke maar die zijn nog niet subbed best wel irri.

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    "de kleine robot lijkt op een andere anime serie Guyver maar is het niet"
    |:-

4. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben na een lange tijd twijfelen toch maar is aan Elfen Lied begonnen.
    En heb in 1 dag dus ff 8 episodes gekeken 8)
    [Bad word] wat-issie-goed!

5. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Hijs zo schattig maar toch bruut xD en woo wat een ecchi momenten :9 maar één van de betere serie ik gezien heb elfen lied ;).

6. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mwoah, ecchi is de serie niet, alleen de OVA een beetje maybe.
    Serie heeft wel aardige hoeveelheden fanservice though.
    En hij is idd briljant, though ik hem niet in m'n top-10 heb staan oid.

7. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat het teknoman is

8. Fahazzle

Fahazzle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nopezzzz:'-(

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Elfen Lied, was wel leuk maar meer ook niet. Geweld was te expliciet aanwezig zonder opbouw.......

10. Opgezwolle

Opgezwolle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hah, niet gelezen... maar dat plaatje is wel van Guyver :lol:

11. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    Hey, een tijdje niet in dit topic geweest :),

Ik volg op dit moment
    - Naruto (niet de fillers, pas weer vanaf naruto 2)
    - Basilisk
    - Bleach (niet echt)
    - Dragonball Z (/niet echt een Japanse anime, beetje passe ook)
    - Full Metal Alchemist
    - Full Metal Panic: Fumoffu (niet echt veel van te vinden)
    - Initial D (ook lastig te verkrijgen)
    - Yakitate Japan (begint nogal saai te worden)
    - .Hack//Roots (vage serie)

Maar ik ben op zoek naar wat nieuwe series omdat ik nogal uitgekeken raak op de bovenstaande series. Iemand nog een leuke suggestie, ik hou van series met wat meer humor in de stijl van Naruto/FMP/YJ - Niet bijvoorbeeld One Piece, dat is te overdreven :p

12. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet echt Death Note gaan kijken! En misschien is Black Lagoon wel leuk voor je. Verder vond ik Fate Stay Night persoonlijk erg leuk en het zou goed zijn om Bleach wél te gaan volgen. Voor mijn part sla je de fillers over

13. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet echt comedy alleen dat. ;)

Nou ja, een van de beste comedy's ever heb je dus al gezien(FMP: Fumoffu) and Yakitate!! Japan blijft uiteraard ook briljant, alleen is wel iets minder na de Monaco Cup.
    Maar wat goede comedy's(en andere series) zijn bijv: School Rumble(2 seizoenen), Ouran High School Host Club, Keroro Gunsou, Azumanga Daioh, Ichigo Mashimaro en Suzumiya Haruhi no Yuutsu. Je kan ook wat OVA's als Dai Mahou Touge, Kyou no Go no Ni en Kujibiki Unbalance(wel de OVA nemen) eens bekijken. Maar Naruto: Shippuuden begint ook al volgende week, dus niet vergeten. ;)

Laatst bewerkt: 9 feb 2007
  14. ShadeTCS

ShadeTCS Unregistered Abuser

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alle eps van Initial D, maar ze zijn alleen in Japanse audio en Chinese subs :\

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Is Black Lagoon second barrage weer het vervolg op de eerste twee seizoenen?

16. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom is initial d lastig te verkrijgen ? . Ik heb alle stages (5 is niet uit voor zover ik weet) en ova`s gesubbed en wel.

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    @ Orcrist: tnx voor de tip van Black Lagoon. Die serie wordt echt elke ep vetter! De karakters in de serie zijn echt te gek :)

18. Cr1mson Bl0od

Cr1mson Bl0od Itsumo hitori janai.

Leuk Bevonden:
    0
    Shaman king al eens gekeken? best leuke serie!:) heeft iets van 63 epi's, dus ben je weer ff zoet...

Hier een korte samenvatting van het verhaal volgens onze alwetende wikipedia..._O_

The anime starts with Oyamada Manta, a studious Japanese middle-school student, attempting a shortcut to get home after a late night of cram school. The shortcut comes in the form of a cemetery. It is here that Manta meets another boy named Asakura Yoh (who happens to be a shaman), but is frightened to discover that Yoh is surrounded by ghosts (it is at this moment that Manta learns that he can see ghosts). Ultimately, Yoh and Manta become best friends, and, over the next few months, Manta learns about the life of a shaman.

Yoh soon encounters Tao Ren, with whom he battles. Kyoyama Anna, Yoh's fiancée, soon enters the picture and prescribes a brutal training regimen, in order to prepare Yoh for the upcoming Shaman Tournament. The tournament is held once every 500 years and is a battle between competing shaman to choose a winner, who will be known as the Shaman King. This winner will gain the ability to reshape the world as he or she chooses, to make his or her dream come true. Thus begins the plot that will lead Yoh on a journey that will lead him to many friends and adventures.

Through a series of events and also through participation in the Shaman Tournament, Yoh meets and befriends numerous characters and changes their lives through friendship and authentic concern, which seems to be a pervasive theme throughout the series.

Als je meer gedetaileerde info wil over bijv personages enz. moet je ff zeggen, nee ik kom dan niet weer met n lap tekst van wikipedia maar dan zal ik zelf wat erover zeggen.;)

19. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    betere versie van shaman king is the law of ueki :9

damn net air gear gekeken, echt een coole serie alleen open einde. nu maar hopen op seizoen 2

20. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Kijk nu ook Air Gear leuke serie hoor. (wel erg hoog JSR(F) feeling)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina