[Anime] Bleach! [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Rukia _O_
    Echt blij dat ze terug is. :)

2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ze wordt nu ook wel beter kan ik me herinneren ze kan teminste haar soul slayer release

3. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Toffe ep! Love the struggle in Ichigo's head ^^

4. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Jammer genoeg neemt die hollow ichigo niet helemaal over en gaat ichigo dan niet dood enzo :'-( evil hollow moet weer es komen... (eruit)

Maar ik weet wel hoe ut zit. (trouwens er is nu ook een manga topic van bleach ;))

5. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Geweldige episode! :cool:

Matsumoto in school girl outfit <3 En yoruichi, rukia er weer bij, gaat de goede kant op. Tof gevecht ook nog, kan niet wachten op meer confrontaties.

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Naja, ik vond 'm eigenlijk niet zo boeiend! :eek:

Ik vond 't gevecht bijvoorbeeld totaal niet spannend. Ook vond ik de scene dat je Captain Hitsugaya, Yumichaka, Ikkaku, Renji en Matsumoto zag totaal niet boeiend. In de manga is dat echt zo van: BLAM! En daar staan ze opeens, in een volle klas. In de manga lullen ze eerst nog, en komen ze zo heel simpel de klas binnen. Echt niet cool. Maja, volgende wordt wel beter als Rukia in actie komt. Áls dat al in de volgende zit... er gebeurt zo enorm weinig in één aflevering. Vroeger waren die gevechten soms 4 episodes lang (Zaraki e.d) en nu zijn de gevechten op 5 minuutjes gebeurd...

7. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Maakt mij niet uit of het een beetje wordt opgebeouwd tijdens het lopen naar die klas, of dat je ze opeens ziet. :cool: Is verder toch geen boeiend stuk voor mij. Het gaat om wat ze erna gaan doen..

De gevechten worden ook nog langer hoor.. Be sure of that ;)

8. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Maar willem heeft wel gelijk xD. Viel mij ook dat even tegen maar het is natuurlijk anders voor mensen die de manga niet hebbe gelezen of niet Goiz?

9. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Nou, toen ik de manga over dit stuk las had ik het voordeel dat ik achter elkaar door kon lezen.. Dan heb je natuurlijk niet het gevoel dat je de hele tijd op dingen moet wachten. Maar toen ik eenmaal helemaal bij was met de manga moest ik ook elke keer wachten op nieuwe eps.

Daarom heb ik toen besloten te stoppen met de manga en te gaan wachten op de anime. Op een gegeven moment moet je bij beiden wachten en dan doe ik het toch liever bij de anime :)

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    @ Nightbringer: Vind het tof dat je naast de anime ook de manga leest, maar de info die je hier geeft verraadt af en toe toch het 1 en ander, kan je daar een beetje rekening mee houden :)

Verder vond ik het best een aardige ep, er zijn genoeg kanten die het verhaal op kan.

11. ShadeTCS

ShadeTCS Unregistered Abuser

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan het opzich wel waarderen...misschien nu nog niet, maar als ik de serie over 5 jaar terugkijk zal ik blij zijn dat het niet alleen maar vechten is

12. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Wel als de gesprekken in Bleach totaal niet boeien en de gevecht wel! 8)

13. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    XD kijk dan death note, maar je hebt een heel sterk punt willem ;).

14. DC Vogelaar

DC Vogelaar Happy Hour

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe aflevering begon lekker, actie, vechten, een ont-arming (is dat een woord? :) ) maar daarna toch een beetje ingezakt, een scene van Yoruichi die 1 minuut lang aan het eten is? Dan hadden ze wat liever het gevecht wat langer kunnen maken..

Kan trouwens niet wachten tot Ikkaku gaat vechten *kwijl*

15. ShadeTCS

ShadeTCS Unregistered Abuser

Leuk Bevonden:
    0
    die scene dat yoruichi aan het eten is vond ik inderdaad ook zwaar frustrerend

16. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik vond het een hilarische scene, het bleef ook maar door gaan. xD

17. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    xD zo eet ik ook, maar ik zie me liever niet eten wel vet was dat ze daar in haar bikini zat wooow. -_-''

18. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    En 't ging in de manga ook geheel anders...

Maar om nog even terug te komen over die scene dat de Shinigami's kwamen, in de anime was de verrassing er niet. Je wist al wie er aan kwamen. In de manga was dat opeens BLAM!, en had je zo iets van: Wauw, haha, vét! En nu voelde je 't al aan komen, dat was minder leuk.

Heeft iemand Memories of Nobody al gezien? Ik probeer 'm binnen te halen maar lukt maar niet...

Laatst bewerkt: 11 feb 2007
  19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Wat is memories of nobody?

20. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Tweede film van Bleach als ik het goed heb.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina