Test Drive Unlimited [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 15 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Uuuh vriend, GTA4 komt pas eind dit jaar/volgend jaar uit niet over een paar dagen
     
  2. Raptus

    Raptus Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi mensen ik heb het spel haast uitgespeeld, maar ik moet enkel nog een paar online achievements waaronder de 3 interclub races.
    Kan me hier iemand mee helpen, wie heeft er actieve clubs waar er nog een plaatsje vrij is voor mij ?
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214

    Veel geraced en veel races gedaan. Zo kwam ik snel aan achievements voor races, hitchhikers, en veel getravelled. En ik heb ook alle achievements nu voor auto's,huizen, kleren, motors etc.

    Nope nog geen live-gold, maar ik wil het toch zeker binnenkort gaan halen, ik kan niet wachten om met jullie te gaan cruisen (racen)! :D
     
  4. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Ja was weer ff leuk! Vaag alleen met mijn auto zeg. Na het opnieuw opstarten was het verholpen. :{

    Iemand ook moeite met Tantalus? Schijnt een van de moeilijkste time challenges te zijn. Ik ben vannacht maar gestopt. Kon het niet meer aanzien. :mad:

    Gisteren trouwens een paar auto's verkocht waaronder 2 shelby's! :D
     
  5. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wete niet wat ik heb maar ik verkoop altijd weer autos om een andere te kopen :p
     
  6. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    ik krijg altijd bij het opstarten van de game dat ik niet kan connecten met de server van TDU, meer mensen hier last van? en wat kan ik daar aan doen
     
  7. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Nee, helemaal geen last van. Heb je het alleen bij TDU? :confused:

    vaag trouwens dat je echt alles op gold moet halen. In veel beschrijvingen staat alleen dat je het moet completen, dus allemaal moet halen. Niet dat je het perse op gold moet halen. :{
     
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ja ik heb ook problemen met Tantalus!

    Dit staat op xbox360achievements.org:

    Tantalus:
    This is a 9.0 Mile, race down a mountain to the top of another. It's goal time is 7'30"00. This time isnt anything out of this world, but is a little challenging. Remember Fast Is Slow, Slow Is Fast. Take Your Time, and DONT crash, as the penalty will hurt your time a lot. You do start with a 200 bar, so crashing ten times, will disqualify you.

    Dat dik gedrukte betekent volgens mij het volgende: Je kunt beter rustig rijden en dan goed door de bochten komen, dan steeds kei hard optrekken en dan weer vol in de rem bij de bochten.


    Ik heb hem vandaag nog niet geprobeerd, want ik ga nu gewoon verder met andere races, gisteren lukte hij me ook niet.


    Ik verkoop bijna nooit auto's, omdat je nog wel eens voor een verrasing kan komen te staan als het bijvoorbeeld een Alfa Romeo of Aston martin only race is. Als ik het spel zowat bijna heb uitgespeeld ben ik wel van plan om alle slechte (bijvoorbeeld Maserati 3500GT etc, die je voor bepaalde races nodig had) te verkopen en dan alleen maar gave, mooie en ( snelle) auto's te kopen (denk nu niet dat ik alleen ferrari etc ga kopen, maar een mercedes Gullwing, mooie oldtimers, en gewoon leuke auto's die er gewoon goed uit zien en relaxed rijden komen zeker in mijn collectie).

    Heb net zo even die Augusta op stage 3 getuned, is een erg fijne motor. Wel jammer dat ze zo goedkoop zijn, want zo kun je alle motors zowat kopen en als je dan ff 2 races van 75k per stuk doet heb je dat geld al weer terugverdient. Weelie's maken met de motoren is ook gaaf!


    @ Sinnerz: http://www.xbox360achievements.org/home/showguide.php?type=Retail&gameID=103

    Daar staat hoe je bepaalde achievements kunt halen.
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2007
  9. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    bedankt voor de tip! Ik had het al gezien inderdaad, was al even gaan zoeken. dit zal bij mij nog wel heel wat rondjes kosten. sommige gasten in de online top 10 waren gewoon dikke anderhalve minuut sneller. :{

    Nou ja, we blijven maar proberen. \o/
     
  10. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet wel waar de Tantalus berg zit...Waar zit die race dan? En met welke vehicle restriction?:b:

    @ Doelie & Martijnn: Ik las op Gamefaqs dat GTA4 op 19 feb 2007 uitkwam... Zal wel weer de amerikaanse releasedutam zijn.:)
     
  11. YamaRox

    YamaRox Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    tja heb gister sinnerz friend request gestuurd maar vandaag is me live afgelopen en aangezien hij binnenkort naar ms moet omdat me drive heel slecht spellen begint te lezen koop ik nog eff geen live maaar hoop ik dat mensen nog 48 kaartjes vor me hebben
     
  12. justin2k5

    justin2k5 Active Member

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    je bent hem niet een jaar kwijt. Zou gewoon gold gaan halen :)
     
  13. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    @ AntraXxX: :eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:


    Je moet ook niet zó veel TDU'en... Het is denk ik niet de bedoeling dat je hem in een week al uitgespeeld hebt.:x Ik zit heel vaak achter mijn Xbox, maar ook niet zo veel dat het gewoon niet leuk meer is=(. Het is maar een tip, maar als je een game koopt en hem razendsnel uitspeeld dan beleef je er geen plezier aan. Als je wat minder TDU't vind je het over een halfjaar ook nog leuk. In mijn vrije tijd zit ik ongeveer voor 80 procent achter mijn 360, da's oke maar alleen als je meer games hebt om ook te spelen. Ik raad je aan om wat meer 360 games te kopen (of heb je die al?) . Nogmaals, het is maar een tip, maar als je niet genoeg afwisseld wordt TDU te snel saai... En da's ook niet leuk.:)
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2007
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    @ porsche-fan lol, ik heb ook nog NFS:C, NFS:MW, COD3, GOW en R6:V en daar speel ik ook nog genoeg op hoor! Ik zal het nu toch veel minder spelen omdat ik deze week de nodige proefwerken heb...
    En ik ga binnenkort xboxlive halen, dus deze topper zal ik zeker nog veel blijven spelen hoor!!!
    Als ik de SP heb uitgespeeld zal ik nog vaak gewoon wat races etc doen, dus gewoon leuke races herhalen. Ook ga ik nog veel rondcruisen om die achievements te halen en om gewoon van de omgeving te genieten.

    Reden: lol :p

    Die tantaulus race kun je alleen racen met A auto's, dus ik zou zeggen pak een fijne auto die een goede handling en braking heeft.
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2007
  15. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    Nou, daar ben ik t niet mee eens...

    Je moet juist minder games kopen, en dan keuzes maken. Want alleen dan krijg je t spel ook uitgespeeld binnen afzienbare tijd. Als je teveel spellen hebt, speel je een uurtje dit een uurtje dat, en voor je t weet is er al weer een nieuw race-spel(of een nieuwe tdu) die je dan weer wil spelen...

    Daarnaast als je maar 1 game speelt heb je veel sneller door hoe t werkt(je wordt er steeds beter in) én als een game goed is blijf je het ook spelen.

    GoW heb ik bijna alleen maar gespeeld ondanks dat ik toen ook al TDU had... en dan is het in mijn ogen een goed spel... je wil gewoon meer meer MEER!!!

    Binnenkort komt er van mijn kant misschien toch iets minder tijd voor TDU omdat ik Lost Planet, CoD3 en Saint's Row heb aangeschaft.. maar voorlopig heb ik nog genoeg tijd, ben nog een paar weken lekker thuis!
     
  16. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    ja, daar kan ik me ook wel in vinden. Heb PGR3 ook aangeschaft maar bijna nog niet aangeraakt. Op de pc heb ik echt honderden games, en dan krijg je inderdaad sneller dat je alles even een uurtje wilt spelen. Lukt een bepaald level niet dan pak je al snel een andere game.
     
  17. YamaRox

    YamaRox Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    net tantalus race gedaan ik vond hem wel te doen had nog 3 seconden over nadat er 36 sec straftijd bij kwam:)
     
  18. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Met welke auto heb je het gedaan? :)
     
  19. YamaRox

    YamaRox Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    met een enzo en dan vol gas en voor een bocht of heuveltje volop in de remmen zodat je niet de bocht uitvliegt
     
  20. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Vaag, omdat ik het ook al heel vaak met een enzo heb geprobeerd. De punten die je kwijtraakt tellen extra zwaar, dus met 1 dikke fout is het al bijna niet meer te halen.
    Maar je zult wel bovengemiddeld kunnen rijden. ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina