Ja ik heb ook problemen met Tantalus!
Dit staat op xbox360achievements.org:
Tantalus:
This is a 9.0 Mile, race down a mountain to the top of another. It's goal time is 7'30"00. This time isnt anything out of this world, but is a little challenging.
Remember Fast Is Slow, Slow Is Fast. Take Your Time, and DONT crash, as the penalty will hurt your time a lot. You do start with a 200 bar, so crashing ten times, will disqualify you.
Dat dik gedrukte betekent volgens mij het volgende: Je kunt beter rustig rijden en dan goed door de bochten komen, dan steeds kei hard optrekken en dan weer vol in de rem bij de bochten.
Ik heb hem vandaag nog niet geprobeerd, want ik ga nu gewoon verder met andere races, gisteren lukte hij me ook niet.
Ik verkoop bijna nooit auto's, omdat je nog wel eens voor een verrasing kan komen te staan als het bijvoorbeeld een Alfa Romeo of Aston martin only race is. Als ik het spel zowat bijna heb uitgespeeld ben ik wel van plan om alle slechte (bijvoorbeeld Maserati 3500GT etc, die je voor bepaalde races nodig had) te verkopen en dan alleen maar gave, mooie en ( snelle) auto's te kopen (denk nu niet dat ik alleen ferrari etc ga kopen, maar een mercedes Gullwing, mooie oldtimers, en gewoon leuke auto's die er gewoon goed uit zien en relaxed rijden komen zeker in mijn collectie).
Heb net zo even die Augusta op stage 3 getuned, is een erg fijne motor. Wel jammer dat ze zo goedkoop zijn, want zo kun je alle motors zowat kopen en als je dan ff 2 races van 75k per stuk doet heb je dat geld al weer terugverdient. Weelie's maken met de motoren is ook gaaf!
@ Sinnerz:
http://www.xbox360achievements.org/home/showguide.php?type=Retail&gameID=103
Daar staat hoe je bepaalde achievements kunt halen.
Klik om te vergroten...