De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Idd een smerige ja. Ik denk ook wel dat hij nog geschorst wordt hoor. Hij heet namelijk niet Farfan.

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    idd, wat een ongelooflijk vuile en laffe actie :mad:

3. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    dat doet hij toch niet expres, hij kijkt niet waar hij zijn voet zet ofzo, en als sneijder hem dan vast houd vind je het dan gek dat hij op hem gaat staan. natuurlijk niet pretig maar zeker niet expres.

4. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nja, ik vind sneijder ook een ongelofelijke eikel. Maar dit was toch echt expres.

5. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Klopt, hij werd vastgehouden, en zette zich dus af met zn voet...

6. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hij kijkt toch precies naar waar hij zijn poot neerplant?

Maar ach, volgens Ten Cate had Sneijder niet veel last, dus niet zo heel erg als er door de KNVB niets aan gedaan wordt.

Laatst bewerkt: 11 feb 2007
  7. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik het de eerste keer zag, dacht ik ook dat het niet expres was. Maar vooral van de andere kant zie je echt dat ie het bewust doet. Het is ook niet de meest logische plek om z'n voet neer te zetten. Als je kijkt waar z'n voet op de grond was gekomen als Sneijder daar niet had gelegen, dat is echt veel te ver achter hem, heel onnatuurlijk en was ie uit balans geweest. Dat Sneijder er weinig van heeft is trouwens toch zeker geen reden om het niet te bestraffen! Als het bewust is, zijn het een paar wedstrijden, het had ook anders af kunnen lopen als Sneijder z'n been iets anders lag..

8. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    en dan hebben ze het over ajax brillen.....zet die anti-ajax bril af man.

die overtreding van boschaart idem dito, bah :x

die overtredingen worden steeds erger lijkt wel =(

9. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    En de scheidsrechters steeds slechter. Waar Ogaragu geel voor kreeg, onbegrijpelijk. Nou ja, gevallen als dit (Sneijder) wordt bijna nooit gezien, maar eigenlijk moet ie er wel gewoon op letten want de bal is daar op dat moment. Die handsbal bij PSV, was gewoon een penalty. Ik hoorde dat Feyenoord een penalty onthouden werd op een belangrijk moment, toen Aissati Lucius neerlegde. En Vink was ook goed bezig..

10. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    idd. iedereen schreeuwt moord en brand als een ajacied zoiets doet, maar als het tegen een ajacied gebeurd, dan is het niet expres (en als het dan expres zou zijn, dan kwam dat alleen omdat het werd uitgelokt en dan zou het weer goed zijn).

stelletje opportunisten altijd.

11. gow_rulez

gow_rulez Guest

je bedoeld denk k hypocrieten :cool:

12. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Feyenoord had inderdaad een penalty moeten krijgen, en ook PSV had een penalty moeten hebben voor die handsbal.
    Ik dacht trouwens dat er ook niet afgefloten werd als de aanval nog aan de gang was? De bal was nog in het 16 meter gebied toen er werdt gefloten:confused:

13. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Vind je het heel gek, die Sneijder begint toch met vasthouden?

14. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Sjonge, jonge wat een onzin. Ja hij trekt aan m'n shirt, dan ga ik toch lekker vol op z'n knie staan. Doe normaal zeg, als het opzettelijk is is het belachelijk en als je dat niet inziet ben je echt te anti-Ajax.

@Hoosie: Volgens mij was die tweede corner al buiten de tijd, dus opzich hadden ze weinig reden tot klagen. Het is ook geen offciciele regel dacht ik, 'als de aanval nog loopt'.. Zoals nu, als er veel druk is en de bal komt niet weg dan moet je gewoon af fluiten, dan is het gewoon tijd. Sparta had pas echt reden tot klagen als de bal nog een keer mocht worden ingebracht terwijl het echt al tijd was. Dat zie je ook te vaak trouwens, dat er gekloot worden met dat af fluiten. Of ze zijn zo laf dat ze te vroeg af fluiten, omdat er wat opstootjes zijn of ze gaan gewoon 30 seconden te lang door. Moet je gewoon niet doen, vind ik.

15. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik word ook wel eens vastgehouden in een discotheek, maar dan sla ik die gozer toch ook niet meteen op z'n bek!
    Het is inderdaad een overtreding van sneijder, maar een nog veel grotere en smerigere overtreding van die den haag speler!

16. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Komt een beetje over van: Als ik iemand keihard voor zijn bek sla en hij heeft niks is het ok ;)

Damn gasten, het was gewoon express, hij deed er 3 sec ofzo over om te bepalen waar hij die poot van hem neerplant. Overduidelijk dat dit express was.

Het nederlandse arbitrage is altijd al slecht geweest maar nu slaat het alles idd. (kijk naar wk's, champions league etc. Zelden zie je een NL fluiten en dat is niet omdat we een klein landje zijn)

17. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    kan allebei.

18. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    De play-offs... Had je dat zelf niet kunnen bedenken?

19. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop het wel, nog twee keer tegen Feyenoord zou echt briljant zijn! Ik zie die koppen al voor me; Ajax wint klassieker voor de vierde keer in een seizoen. 18-2 over vier wedstrijden _O_ Maar kampioen is nog beter natuurlijk :) Ik zag vanmiddag ergens staan 'Twente outsider voor de titel met de Europese verplichtingen van de top drie', dat zou wat zijn zeg.

20. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Twente staat maar iets van 6 punten achter PSV en moeten nog tegen ze spelen dus er is idd nog wel van alles mogelijk. Maar mocht Twente PSV nog voorbij gaan dan verwacht ik dat Ajax en/of AZ dit ook zullen doen.

Ga er nu nog van uit dat PSV gewoon kampioen wordt

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina