[Discussie] Politie in/bij uitgaansgelegenheden

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door NL_Wouter, 12 feb 2007.

  1. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat vinden jullie tegenwoordig van t optreden van politie? K was pas geleden met wat vrienden op stap geweest bij ons in de binnenstad. Toen we het bepaalde café uitkwamen, stonden er 2 politie op de fiets pal voor de deur. Een vriend van mij zegt : kunnen jullie niet ff ergens anders staan, niemand kan dr uit zo. Hij word hard vastgepakt en tegen de muur gesmeten, dreigend met proces verbalen etc. etc. Wij vonden dat hij volledig buiten zijn boekje ging, dus wij zeiden daar wat van. Gelukkig wist zijn (vrouwelijke) collega de boel te sussen en we kwam er vanaf met een waarschuwing.

    Hebben jullie dit ook wel eens mee gemaakt of wil je hier iets over kwijt? Meld het hier!
     
  2. berendhaan

    berendhaan Forum sjonnie

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je vind dat hij buiten zijn boekje gaat dien je toch een klacht in bij zijn chef? mag hij even op het matje komen en uitleggen wat er precies gebeurt is.
     
  3. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Man, die politie hier mag van mij op het bureau blijven zitten. Sta je 's ochtends of smiddags aan school op de stoep sturen ze je er af en dreigen ze met bekeuringen, en je mag geen woordje terug zeggen. Maar als er op vrijdagavond weer eens een grote knokpartij is en er worden mensen bijna doodgetrapt staan ze er op te kijken. Beetje indruk maken met die honden enzo.
     
  4. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet er niet aan denken.. boetes voor openbare dronkenschap? ze naaien je wanneer ze maar kunnen:9 geen strak plan dus. Nee maar voor ruzie's e.d. is het wel goed dat ze er met de neus bovenop staan. Zo heb je minder kans op ruzie. Echter.. als de vechtpartij massaal wordt heb je aan die agentjes ook niks. Wat mij betreft hoeven ze er niet bij te zijn. Voor de ruzie's zijn de uitsmijters al.
     
  5. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Vorig jaar tijdens een feest hier had 1 van mijn vrienden ook ruzie wat uiteindelijk op vechten uitliep, maar de politie deed toen niks. Pas toen wij met die vriend weer wegliepen begonnen ze ons toe te spreken.

    Op die manier heb je niets aan de politie, en kunnen ze net zo goed in bed blijven liggen.
     
  6. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Al hebben ze een meerderheid voelen ze zich o zo goed.. maar al weten ze met wat voor jongeren ze te maken hebben doen ze niks.. de wiepies:{
     
  7. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar buiten op straat staan geen uitsmijters. Iets van 3 maanden geleden was er bij ons op vrijdagavond een gigantische vechtpartij. Eerst kwamen er mensen naar binnen met knuppels en shit, maar toen naar buiten. Ik heb toen zelf niet gevochten maar ik ken geschifte mensen die toen op mensen hun kop hebben staan trappen en de politie deed niks.

    Eerst belden ze versterking op, en dan komen ze weer met die honden enzo. En na een uur ofzo stond ik daar nog met een paar dronken mensen, die nog stonden te roepen naar die 'wouten', en dan zeggen ze: Ja, jij met je grote mond, kom jij maar mee.

    En de mensen die dan aan het vechten waren durven ze niet te pakken omdat die van het kamp zijn.
     
  8. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee en dat vindt jij gek? Je zegt zelf er was een gigantische vechtpartij...denk je dat als die 2 agenten er tussen springen dat opeens de ruzie voorbij is? Hoevaak lees je wel niet in de krant Vechtende jongeren in .... zijn aangehouen naar dat ze met elkaar op de vuist gingen, toen de politie er tussen kwam zijn ze samen tegen de politie gekeerd. Wat wou je als agent doen tegen 20 man? Als je er tussen gaat staan is het je begravenis, natuurlijk zijn ze verstandig en wachten ze voor versterking. Een agent is ook maar een mens en als die omsingelt wordt door 10 man wil je niet weten hoe groot de neiging voor hem is om zijn pistool te trekken. Die agenten staan er ter preventie en voor kleine misdrijven. Vechtende mensen zul je altijd hebben door gasten die ruzie leuk vinden of niet tegen alcohol/drugs kunnen en dan ook de politie van alles en nog wat verwijten. De politie hoeft niet in te grijpen als de mensen zich maar gedragen.
    Geen enkel rationeel denkend mens stapt in z'n uppie af op 20 gewapende lui om te zeggen dat ze in overtreding van de wet zijn.
     
  9. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Pistool hebben ze niet voor niks hoor.. Al ben je politie is het ja taak om de mensen een veilig gevoel te geven en niet er alleen maar bij gaan staan en aan hun pik staan te trekken.
     
  10. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0

    Nouja,

    Niet iedereen was aan het vechten zeg maar. Maar een kamper van rond de 40 jaar stond wat negers in elkaar te slaan, en de rest stond er rond zeg maar. En zelfs toen er versterking was deden ze niks.
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2007
  11. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Tja tuurlijk zijn ze niet geweldig of zo. maar helaas kunnen zij in minderheid eigenlijk ook niets doen bij een grote vechtpartij!

    Praat alsjeblieft niet zoveel onzin, lees de ambsinstructie aub even door dan zie je dat je die niet zo heel makkelijk kan gebruiken.
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2007
  12. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij ons in Haarlem staan ze vaak op de Grote Markt (plein) en daar hadden we kort geleden nog ruzie met een taxi-chauffeur. Ze stonden erbij en keken ernaar..
     
  13. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier in hoorn is er een speciaal team opgezet, om de ongeregeldheden binnen de perken te houden, elke uitgaansavond is er in een straal van 2 km rond de uitgaansgelegenheden, een klein leger politie aanwezig. Maar ze zijn wel achterlijk.. Een x gaf een jongen aan dat hij geen id bij zich had, was redelijk dronken, mocht ie mee naar het bureau, was ie niet echt vrijwillig, hield z'n handen in z'n zakken en shit, kijk, dan ben je fout bezig, maar dan roepen ze meteen versterking, en liggen er binnen 10 seconden 5 agenten boven op die gozer, en met die 5 agenten, zijn ook vet veel jongens mee gekomen, die ff gingen kijken wat er aan de hand is.. Aangezien die ook dronken waren, gingen ze zich er mee bemoeien, uiteindelijk 3 opgepakt, 1 meisje zwaar overstuur, en 3 winkelruiten ingegooid 8)
    Dusja, aan de ene kant vind ik het heel goed dat zo'n team er is hier, maar aan de andere kant, ze kunnen ook geweld veroorzaken..
     
  14. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Weetje wat leuk is zeggen dat je niet op de stoep mag fietsen!! Gaan ze direct na jouw er zelf op fietsen :mad: of dat je moet lopen in de binnen stad, gaan ze er zelf door heen fietsen!! :confused:
     
  15. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is hier ook :x Ben een keer fietsend aangehouden in de stad, omdat je daar niet mag fietsen, door een fietsende agent! Ik kon hem wel z'n fiets op laten eten :x
     
  16. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Egt ze durfen echt amper wat te doen al zijn ze maar met zijn 2en ofso.. ik fietste vanmiddag met 3 vrienden gewoon met zijn 4en naast elkaar en dat mag niet en ze durfen er gewoon niks van te zeggen:9
     
  17. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, want jij, Timmeh en Shapes zijn tenslotte van die uiterst stoere gangstertjes :+

    Ik denk dat de kans groter is, dat ze gewoon lui waren :cool:
     
  18. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, inderdaad. Als ze daar zin in hadden, hadden ze je echt wel genaaid hoor;)
     
  19. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat mij nou even denken dat ik gevaarlijk ben:+

    Er zaten wel 2 van die dikkerds stoer te doen ja in hun Ford Mondeotje..pfff
     
  20. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Maar jullie zijn dan ook echt gevaarlijk, hè.
     

Deel Deze Pagina