een woord: KOPEN!!! Ik heb PGR3 ook, fantastische game, maar valt gewoon in het niet bij TDU. Al die dingen die je kan doen, subliem! De auto's en motoren, ze rijden superieur.
Veel beter dan in de demo schijnt het. Ik heb het spel nu bijna 2 maanden, en het blijft steeds leuk! Halen die handel!!!
Jezus.
Vond jij die Fatal At-Track-Tion ook zo kut moeilijk? Die Aston was wel op level 3 getuned hoop ik?
Die was ooit samen met een aantal andere auto's speciaal te downloaden, maar nu niet meer.
Check anders de carlist op Gamefaqs effe.
P.S.:
Snif.
Ik heb de Alfa GT noodgedwongen weggedaan.
Ik ging voor de lol eens naar de Forza Tuner. Toen keek ik wat er allemaal te tunen was voor de Alfa GT. Het waren 3 speciale tuning packages, die ook in het echt bestaan. De hoogste gaf hem 350 pk (standaard 240) , maar hij werd dan ook uiterlijk gepimpt. Ik was meteen verrast, en ik kocht hem. Toen ik naar mijn huis vlakbij terugreed, vond ik het fantastisch dat hij zo snel was. Maar toen ik in mijn garage naar hem keek, vond ik het eigenlijk best wel jammer.
)a Ik wou mijn Alfa orgineel laten
en )b Ik vond dat die spoilers zijn fraaie lijn verstoorden.
Dus heb ik hem maar verkocht...
Hij was in de kleur Alfa Rosso Red, met de 17 inch spaakwielen en een zwart interieur. Er stond bijna 1500 KM op de klok. Nu staan er in mijn 6 car garage een Audi A6 4.2 quattro (Brilliant Black, standaard wielen en zwart interieur), een Aston Martin DB9 coupe (Solent Silver, standaard wielen en een beige interieur) en een Lamborghini Miura P400SV (Geel, met zilvergrijze wielen en zijskirts en een zwart interieur). Maar ik ga waarschijnlijk binnenkort weer een Alfa GT kopen.
Klik om te vergroten...