1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 15 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    Ik ga nu eerst alle time challenges doen.

    En ik ga eens online kijken of ik een paar MP matches kan winnen.. als club zijnde kun je ook races tegen andere doen!

    Die custom challenges die mensen zelf uploaden, die zijn bijna allemaal fucked up.. zeker omdat ze meteen worden gehaald door gasten die t spel te goed kunnen!
     
  2. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Dan maken we toch zelf een paar challenges? ;)
     
  3. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    ik heb de mijne al geupload, dus dat gaat helaas niet meer.
    maaré als ik straks online kom, en jij upped een Challenge.. wil jij mij dan ff die naam doorsturen via xboxlive... dan kan ik 'm meteen vinden! Ik had voor een vriend gedaan en die heeft toen zijn online challenge gehaald(gewoon simpele drag -race gemaakt)

    Daarnaast vroeg ik me af of het makkelijk is om bij elkaar in een ranked match te komen!?

    En of 3 anderen zin hebben om eens een club race te doen.. min 2 max 4 man nodig.. als je 2 races wint krijg je ook een achievement

    En ook eens met anderen een in-club race houden.. Weet niet of mensen t weten, maar we hebben een in-club lijst. Ieder lid heeft vanaf de 1e race x aantal punten, je verdient punten door te winnen in een race, die punten krijg je volgens mij van de verliezers(of zie ik dat verkeerd!?)
     
  4. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    woei net die race van een miljoen gedaan met een Saleen S7 :) 58 seconden over, was toch effe billen knijpen :D whehe
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Lol, congratz dan maar!!!

    Gisteren nog wat hitchhikers, transporter en courier missies gedaan. Ook had ik ff snel die Fatal-At-Traktion time challenge met een Aston martin Db9 coupe gedaan. Maar ik ben nog steeds op 65% game completition.

    Ik had gisteren ook een Koeningsegg en een Mclaren F1 gekocht, allebei dure (F1 kost 1 miljoen) maar damn snelle auto's! Ik had meteen de koeningsegg op stage 3 getuned, en dat ding gaat nu f*cking 424km/h (hij zal vast sneller gaan als je uit de wind achter iemand aan rijdt) en hij trekt op van 0-100 in 3 seconden. Handling is 88 en Braking 81, dus zo slecht is die wagen nog niet! (oke Enzo handling is 100 maarja).

    Is die koeningsegg stage 3 getuned dan de snelste wagen in het spel?
     
  6. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    dat is de Koenigsegg CCR, zn grotere broer die je als extra content kan downloaden. topsnelheid van 434 ook al heb ik al gelezen dat mensen er ook al 445 mee hebben gereden. :)
     
  7. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    1028 PK heeft die ook ofzo :+ Maar ik heb mooi de duurste uit het spel ;) 5 x de prijs van je Mclaren F1 de ferrari GTO heb trouwens ook alle 3 de Mclarens de normale de GT en de GTR
     
  8. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik zag gister ook op een ranking de maclaren F1 LM staan. Zal voor le man staan maar wie weet hoe je die krijgt dan?
     
  9. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    een woord: KOPEN!!!8) Ik heb PGR3 ook, fantastische game, maar valt gewoon in het niet bij TDU. Al die dingen die je kan doen, subliem! De auto's en motoren, ze rijden superieur.:thumbs: Veel beter dan in de demo schijnt het. Ik heb het spel nu bijna 2 maanden, en het blijft steeds leuk! Halen die handel!!!:emo::emo::emo:

    Jezus.:D

    Vond jij die Fatal At-Track-Tion ook zo kut moeilijk? Die Aston was wel op level 3 getuned hoop ik?:confused:

    Die was ooit samen met een aantal andere auto's speciaal te downloaden, maar nu niet meer.:'-( Check anders de carlist op Gamefaqs effe.:)

    P.S.: :'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(


    Snif.:'-( Ik heb de Alfa GT noodgedwongen weggedaan.|:- Ik ging voor de lol eens naar de Forza Tuner. Toen keek ik wat er allemaal te tunen was voor de Alfa GT. Het waren 3 speciale tuning packages, die ook in het echt bestaan. De hoogste gaf hem 350 pk (standaard 240) , maar hij werd dan ook uiterlijk gepimpt. Ik was meteen verrast, en ik kocht hem. Toen ik naar mijn huis vlakbij terugreed, vond ik het fantastisch dat hij zo snel was. Maar toen ik in mijn garage naar hem keek, vond ik het eigenlijk best wel jammer.|:-|:- )a Ik wou mijn Alfa orgineel laten |:-|:-|:- en )b Ik vond dat die spoilers zijn fraaie lijn verstoorden.|:-|:-|:-|:- Dus heb ik hem maar verkocht...:'-( Hij was in de kleur Alfa Rosso Red, met de 17 inch spaakwielen en een zwart interieur. Er stond bijna 1500 KM op de klok. Nu staan er in mijn 6 car garage een Audi A6 4.2 quattro (Brilliant Black, standaard wielen en zwart interieur), een Aston Martin DB9 coupe (Solent Silver, standaard wielen en een beige interieur) en een Lamborghini Miura P400SV (Geel, met zilvergrijze wielen en zijskirts en een zwart interieur). Maar ik ga waarschijnlijk binnenkort weer een Alfa GT kopen.:emo:
     
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Thanks Emileu!

    @ Porsche-Fan, ik vond die fatal-atrack-tion niet erg moeilijk. Ik had als auto de Aston Martin DB9 Coupe gepakt, zonder te tunen (want aston martins kun je niet tunen), en de eerste keer haalde ik hem bijna, want ik hield nog 20 seconden over maar toen kreeg ik 30 seconden straftijd.
    En de 2e keer dat ik hem deed haalde ik hem meteen, ik had geen straftijd en ik had nog 15 seconden over.

    Tips: Probeer gewoon op alle stukken zo snel mogelijk te gaan en bij die lichte bochten ook lichtjes afremmen, verder proberen de bochten zogoed en snel mogelijk door te komen.

    Je kunt het misschien ook proberen met een andere D auto die je wel kunt tunen, ben je misschien sneller dan mijn DB9 coupe.

    Heb gelukkig niet veel te doen voor school (zowat geen huiswerk omdat het bijna carnavalsvakantie is) dus ik gooi vandaag weer eens de beuk erin.
     
  11. Ninja-Frog

    Ninja-Frog Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Verandert het uiterlijk van je wagen als je hem tuned? Is me nooit opgevallen. :eek:
     
  12. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    is is niet waar van die Aston. Ik heb net toevallig die challenge gehaald met mijn Aston Martin V8 Vanquish op niveau 3 getuned.
     
  13. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Uiterlijk veranderd helemaal niet als je hem tuned, het is alleen Motorisch
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214

    Zou je me willen vertellen waar de tune zaak voor de aston martins dan zit?
     
  15. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ik snap het ook niet hoe die erop komt :x =( Volgens mij te fanatiek in dat soort dingen.
     
  16. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    er zijn volgens mij 2 tuners voor Astons etc.

    British tuners en British parts:

    H12 en H8 volgens de kaart en dat klopt ook wel want het was vlakbij de de Aston dealer. (h8)
     
  17. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    o zeker dat het uiterlijk wel veranderd. De lak en kleur van de auto veranderd naar veel meer glimmend en soms parelmoer. ik zag het pas toen ik de miura stage 3 tune-de
     
  18. Towel

    Towel Guest

    Hey jongens, ik heb nu live account gemaakt, maar mn account zit niet gekoppeld aan m nsavegames, dus nu heb ik 0 gamerpoints... terwijl ik al dik heb zitten zweten op die punten! iemand advies?

    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ik ben al mn 300 gamerpoints kwijt! Mijn uuuuren werk!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 feb 2007
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Kleur wel ja, maar PF had het over "spoiler die zijn lijn verpeste" ;)

    @ Emileu, erg bedankt, toen ik net zo even op het kaartje keek zag ik hem zitten, er zijn er 2 vlak in de buurt van die aston dealer, alleen ik heb hem op het spel zelf nog niet geunlocked?
     
  20. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik heb net ook ff een GT voor de lol gekocht en getuned hij heeft wel gelijk want, de pack die je koopt is een echt bestaand pack en dan krijg je dus wat je in 't echt krijg erop zoals een grill enzo en sideskirts dus daar heeft die gelijk het heet dan ook Alfa GT Technical Performance Pack ofzo.. Maar als je bijvoorbeeld een Enzo tuned veranderd er niks omdat het niet een officieel pack is van de fabrikant daarom heet dat dan ook gewoon een Performance pack dus het verschilt per auto en het veranderd alleen dus als het een officieel pack is zoals bij de Alfa GT dus;) Snapje het een beetje? O-)

    Dus Porsche-Fan je hebt gewoon gelijk hij veranderd dus wel :b:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina