Beste MP3-speler!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tronky, 17 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Over die Meizu M6,
    Hij is nu in Nederland verkrijgbaar?
    Of alleen nog maar de 2gig? Ik zou er graag 1 met meer geheugen willen!

Laatst bewerkt: 7 feb 2007
  2. Stridone

Stridone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    4GB versie. ;)

3. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Thanx, 200 euro maar, ik ga het zwaarrrrr overwegen!

4. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    pak je de x5l toch? die kan wel via het net opgeladen worden, en stewie ziet er perfect uit op dat scherm hoor (hele family guy reeks gekeken in busreis naar tsjechie _O_)

5. The Watcher

The Watcher I'll Be Watching You

Leuk Bevonden:
    0
  6. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben denk wel van plan die te halen,maar ik ben bang dat hij niet zo lekker ligt in de hand, want heb redelijk grote handen en ik hou niet van al dat kleine.
    Zo vond ik die ipod video ook wel mooi, maar ook omdat er allemaal hardware is aan te koppelen.Zo zag ik bij BCC een grote speaker zegmaar staan waarop je dat ding kon aansluiten en nog meer toevoegingen.Maar de ipod is zo standaard en ik weer iets orgineels.
    Maar die iAudio D2 (4096 MB), vind ik tot nu toe nog wel het mooiste van allemaal,maar ben bang dat ik te grote handen er voor heb en dat je hem snel kwijtraakt.

7. The Watcher

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zelf ook aardig grote handen ben 1.92. Heb totaal geen moeite met configureren. Het gaat allemaal erg makkelijk en handig.

De nieuwe firmware komt er ook aan deze support ook sdhc kunnen kaartjes in tot 32gb.

http://en.wikipedia.org/wiki/Secure_Digital_card#SDHC

Als je hem besteld bestel hem dan bij mmport.nl krijg je 2 jaar garantie.

8. AMHfan

AMHfan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Advies graag?

Kan iemand misschien mij van advies voorzien. Ben nog beetje een newbie op MP3 gebied. Heb tot nu toe maar 1 mp3 speler in mijn leven gehad, een creative muvo 256mb.

Ik wil nu wat nieuws met wat meer opslag mogelijkheid want wat ik nu heb is een beetje te kort. Ben niet een muziek fanaat dat ik 1000+ nummers erop wil hebben, maar heb wel wat cd's die ik echt bij me wil hebben om af te spelen en nu kom ik dus net ruimte te kort. En ook zou ik nu eigenlijk wel de mogelijkheid willen hebben om video af te spelen daar ik een grote Dead Zone fan ben en het lijkt me leuk om wat afleveringen op zo'n speler te kunnen zetten om onderweg te kijken in de bus.
    Liefst een ding wat makkelijk te bedienen is en waarbij de muziek en videos makkelijk erop te zetten zijn en de prijs het liefst niet te duur, maximaal net iets over de 200 euro, maar liefst goedkoper.

Bij voorbaat dank,

AMHfan

9. X-Commander

X-Commander SolidCake.Com

Leuk Bevonden:
    0
  10. AMHfan

AMHfan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die ziet er wel heel goed uit. :)

Iemand ook ervaring met deze mp3 speler? Zijn videos makkelijk erop te zetten zoals bijvoorbeeld van mijn Dead Zone DVD's of anders afleveringen in avi formaat? Vindt hem wel heel mooi hoor. :p En de prijs is ook niet verkeerd, 4gb voor 169 euro.

11. AMHfan

AMHfan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oké ik zit nu dus denk ik tussen 2 te twijfelen.
    De meizu m6 miniplayer van 4 gb

of de cowon d2 2 of 4 gb (al is de 4 gb momenteel uitverkocht bij de mp3shop zag ik)

de meizu heeft een wat groter scherm volgens de specificaties.

ik vraag me alleen af hoe filmpjes erop afspelen. Gaat dat een beetje lekker, las ergens dat hij 18 fps heeft weet niet wat die cowon heeft. Heb van de cowon op cnet wel een filmpje gezien waar ze even lieten zien hoe een filmpje erop af speelt, bij die van meizu jammer genoeg niet. Op die cowon zag het er wel goed uit. Zag geen haperingen of zoiets, al weet ik niet precies hoe dat werkt met die frames per seconde.

Qua uiterlijk en prijs zou ik momenteel voor de meizu gaan denk ik maar wil toch graag de mening van wat ervaren mp3 gebruikers horen. Die cowon is wel weer mooi dat er een sd kaart in kan. Kan eventueel die van 2 gb kopen en dan altijd nog uitbreiden tot 6 daar je geloof ik een sd kaart van max 4 gb kan gebruiken.

Anyway graag nog wat hulp als iemand genegen is. Het is voor mij een grote uitgave dus ik wil het wel goed doen. :)

12. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb sinds gisteren de Meizu M6 miniplayer, echt een geweldig ding. Ik ben nog geen negatieve punten tegengekomen. Ik heb hem voor 170 euro gekocht via internet. Ik heb er ff 1 filmpje op gezet en dat ziet er wel goed uit, wel liep het geluid een beetje achter maar ik weet niet of dat aan het filmpje of aan de speler ligt.

13. AMHfan

AMHfan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt. :) Ik leun steeds meer naar de meizu, door het uiterlijk en de prijs.

En ook weet ik niet of met die cowon dat touch screen wel zo lekker werkt.
    Voor een pda misschien ideaal maar voor een mp3/4 speler..weet het niet zo. Plus ik vindt de meizu wel lekker strak eruit zien.

14. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie dat de Samsung K5 de beste is.

15. The Watcher

Leuk Bevonden:
    0
    waar zie je dat?

16. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    aan het strakke design.

17. AMHfan

AMHfan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    LOL Ziet er wel goed uit die samsung, en het scherm is ook veel kleiner dan de andere waar ik tussen zit te twijfelen. En op Kieskeurig lees ik alleen over de muziek en weinig over zijn video kwaliteiten en dat is voor mij toch ook een belangrijk punt, anders kan ik net zo goed een ipod kopen als het me alleen om een mp3 speler gaat. :p

18. AMHfan

AMHfan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even update:

Heb toch voor de Meizu miniplayer 4gb zwart gekozen en tot nu toe bevalt hij me super. Prachtig beeld en geluid, heb er zelfs al een aflevering van The Dead Zone opstaan en die speelt hij heel goed af en zat ruimte om er nog meer op te zetten. :)

19. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Weten jullie hoe de radiotuner van de X5L is? Die van mijn telefoon is niet zo heel erg over te spreken namelijk. Is de speler nou ook gewoon op te laden het stopcontact of moet dat via USB op de PC?

20. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Je kunt in principe altijd via het net opladen, gewoon een usb-net-adaptertje kopen en dan een usb kabeltje erin. Kost maar iets van €5 ofzo :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina