De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Die eerste gele kaart van lindenbergh was totaal onterecht, al is het wel erg dom van hem dat hij meteen weer een overtreding maakt.

Die tackle van wome was ook gewoon geel, 2 benen gestrekt inkomend op stam.

Na die man minder situatie is ajax beter gaan spelen, erg dicht op elkaar en dat gaat nog goed. Het betekent wel dat je in de opbouw veel moet lopen dus dat het wel zwaar zal worden om het tot het einde van de wedstrijd vast te houden.

Ze zullen het vooral van de counters moeten hebben en dan van de snelheid van babel, en misschien leonardo.

Roger staat heel goed te spelen, net als gabri en tot nu toe ook vurnon anita. Ook mitchell donald maakt een redelijke indruk, iig beter dan maduro tot nu toe.
    Ook Stekelenburg staat lekker te keepen, en komt zo nu en dan goed uit, en pakt tot nu toe gewoon alle ballen!

2. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    die van wome was voor het zelfde geld rood geweest, als die eerste van lindenbergh al geel was...

3. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    precies, en hij krijgt er niks voor:confused:

Goed trouwens dat diego al geel heeft gehad. Hij valt altijd snel, en speelt veel te veel toneel. Erg jammer want het is een hele goede voetballer!

Bah 0-1:mad:

Laatst bewerkt: 14 feb 2007
  4. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    standaard situaties :/

omg.. en ajax wordt weer een wedstrijd door de neus geboord dankzij een stekeblinden kut grensrechter. Wat heb ik hier toch een pesthekel aan. En nu gaat de scheids ook al weer met kaarten smijten.

Ojah voor de stats. Weer een corner...

Laatst bewerkt: 14 feb 2007
  5. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Helaas geen camera op de lijn...

6. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Met alle respect maar de mogelijkheid dat de grensrechter dit minimieme verschil heeft kunnen zien vanuit zijn positie lijkt mij nihil

7. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Ja, daarom ook. ;)

En wie gaat Maduro eens vertellen dat hij niet kan voetballen?

8. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    tjah imo had ie hem niet mogen geven dan. Hiermee is de wedstrijd beslist.

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    3-0

10. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    tjah wat ik zeg : daarmee is de wedstrijd beslist

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    maakt niet uit want Ajax was toch nooit door gegaan, ook niet zonder rode kaart en het twijfelachtige doelpunt

12. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor maar deze wedstrijd is niet verloren door die ene situatie waar de grens ons duidelijk naait, maar dit verlies is volledig af te leggen op ten Cate! Hij gebruikt de gelegenheid maar om een paar spelers uit te testen en heeft een opstelling neergezet die in geen enkel opzicht lijkt op die in de eredivisie. Ik kan er gewoon boos om worden als je dan ziet hoe slecht ajax speelt met als hoogtepunt Maduro nog wel, en dan spelers als Huntelaar, perez enz. gewoon op de bank laat. Dan vraag je erom gewoon..

13. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat moet je tegen marco zeggen. Die houd hem in die waan. :)

14. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    deels mee eens. Deels bs. Het feit dat die grens ons naait werkt psychologisch door, dit doet het bij ajax al een flink aantal jaren en is denk ik 1 van de grootste problemen bij ajax op europees niveau. Het feit dat Ten Cate hier niet goed op reageerd is idd een trainers fout. Maar om het volledige af te leggen op Ten Cate is pure bs.

This said: Ben benieuwd wanneer het gezeik op de coach weer in alle hevigheid losbarst. In dat opzicht het is huidige ajax publiek weinig volwassen

15. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een afgang dit. Totaal onnodig.

Dubieuze rode kaart, dubieuze 2e goal.

Daarnaast doen altijd dezelfde mensen Ajax de das om. Het lijkt wel alsof Stekelenburg bang is voor hoge ballen. Beide goals waren naar mijn mening niet nodig (waarvan er dus 1 niet eens een goal was, maar goed).

En waarom scoort Maduro niet gewoon 2-1 .......................... Hoe anders loopt het dan.

Volgende week binnen een minuut die Diego de wedstrijd uitschoppen en vol op de aanval spelen en je wint van dit Bremen.

16. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind niet dat je Steek hier de schuld van kan geven. Het stond gewoon helemaal niet goed. Ajax leek wel een B ploeg vandaag. Beschamend gewoon. :) Huntelaar had het verschil kunnen maken.

17. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Zo goed als stekelenburg in de eerst helft stond te keepen, zo slecht deed hij het in de 2e helft. Bang om in te komen, twijfelen over wat hij zou doen... jammer maar een terechte nederlaag.

2e doelpunt is gewoon twijfelachtig aangezien hij wel op de lijn staat en een grensrechter het gewoon nooit had kunnen zien.

@ RichoX
    Ik denk dat hij beter met iemand als donald als rechtermiddenvelder kan starten dan met huntelaar of perez. Hij bracht anita erin als linkerverdediger/linkshalf en ook hier zie ik huntelaar niet staan. Perez misschien als linkshalf maar niet als linksback.

Vond trouwens dat anita het heel goed deed en zich niet liet afschrikken door grote namen. Hij speelde heel solide, en heeft geen grote fouten gemaakt.
    Donald viel wat minder op, maar speelde ook goed, en net als anita erg solide.

Maduro blijft gewoon slecht. Hij moet die kans gewoon maken en niet zo aarzelen. verder vond ik hem ook niet erg goed spelen in de wedstrijd.

18. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of jij vond dat we erg sterk aanvallend stonden maar de enige 2 die ik voorin zag waren Sneijder en Babel af en toe, hopeloos alleen. Dan is er dus iets niet goed. :) Soms had ik het idee dat er namelijk 7 verdedigers stonden, al zou het vast niet zo op papier bedacht zijn.

19. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Er stonden 4 verdedigers in, en dan heb je met babel in de spits meer kans op een counter dan met huntelaar die gewoon minder snel is dan babel.
    Daar moet je op gokken als met 10 man tegen werder speelt.

Huntelaar had echt niet meer ballen gekregen dan babel als hij erin had gestaan.

20. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat een gezanik hier zeg. Ik vond Ajax nog niet eens zo slecht voetballen de eerste helft met 10 man. Dan vind ik het niet zo gek dat je in de tweede helft conditioneel alleen al niet meer kan opboksen tegen Werder dat gewoon al een betere ploeg heeft.
    De filosofie van Ten Cate vond ik niet eens zo raar, Werder staat bekend om het middenveld, dus daar moet je je mensen opzetten. Als dan met 10 man komt te staan is het eigelijk al gespeeld, veel kun je dan niet meer doen dan tegenhouden.

De kans van Maduro was jammer, maar hem valt weinig te verwijten. Het is nou eenmaal geen koele afmaker en iemand met een goede balbehandeling, en zeker niet in zijn vorm om dan te scoren.

Werder gewoon te sterk, was wel te verwachten als Chelsea onderuit gaat en Barcelona nog net kan gelijk spelen tegen deze ploeg. Ajax is dan gewoon niet goed genoeg.

Je weet niet waar je het over hebt man, Huntelaar had nog minder kunnen doen. Heb jij enig Ajax in de 16 gezien voor een aantal minuten? Ik niet. Huntelaar is dan goed. Maar als je sowieso op de counter moet gaan spelen heb je meer aan spelers die snel zijn. Huntelaar is dat totaal niet. Babel en De Mul wel (ik had liever Leonardo gezien ipv De Mul). Beschamend was het al helemaal niet, onzin. Ajax deed zoals ik al zei, de eerste helft heel aardig mee. Tweede helft heb je dan weinig adem over om wat te kunnen gaan forceren, en dat je dan bij twee corners doelpunten tegen krijgt, helpt daar niet echt bij.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina