[TV] Prison Break [Amerika]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door vagegast_112, 13 mrt 2006.

1. basovich

basovich Guest

heb nu de ondertitels tot E16. Alleen wil ik nou die ondertitel met de afleveringen samen branden, heeft iemand enig idee..hoe dit het makkelijkst gaat ipv al die omwegen, waarbij je pas na 3 uur klaar bent het eronder te zetten??

alvast bedankt !:)

2. The Watcher

The Watcher I'll Be Watching You

Leuk Bevonden:
    0
    Beiden bestanden zelfde naam geven pakt hij hem automatisch erbij.

3. basovich

basovich Guest

gaat dat zo makkelijk :D..thanx!! ff proberen

EDIT: wil nu beide bestanden zelfde naam geven, geeft ie aan dat er al een bestand die naam heeft..(dus werkt dit niet)..

Laatst bewerkt door een moderator: 16 feb 2007
  4. The Watcher

The Watcher I'll Be Watching You

Leuk Bevonden:
    0
    zolang ze in map zitten moet dit geen probleem zijn. Je hebt waarschijnlijk een srt.file (ondertitels) en een video file. Dit moet lukken want kan bij mij ook heb seizoen 1 ook zo voor m'n zus gebrand.

Bij seizoen 2 heb ik ze ook zo op hard disk staan en opent hij automatisch ondertitels erbij

5. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    niet de extensie veranderen ;)

dus je hebt dan bijv:

hetgroteberenbos.srt
    hetgroteberenbos.avi

;)

6. basovich

basovich Guest

jups, heb het nou..en heb ook nero 7 en nu wil ik bestanden er dus bijvoegen en vind hij alleen de .avi files en niet de .srt files, wat moet ik doen??:x

7. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je hem ook al omgezet?

8. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ok, heb een aantal weken geen i'net gehad, en nu alweer allemaal gekloot met eweka account bijvullen, grabit instellen enzo. Iemand een link naar een site of forum waar de ep's direct zijn te downloaden? Heb wel eens zoiets hier langs zien komen.

EDIT: Gevonden: www.prisonbreakscene.com

Laatst bewerkt: 18 feb 2007
  9. basovich

basovich Guest

wat bedoel je??
    Ik heb gewoon het .avi bestand en het .srt bestand dezelfde naam gegeven, als ik nou gewoon dubbelklik op .avi bestand doe, dan doet hij het gewoon met ondertitel, alleen nu moet hij nog op dvd komen te staan met ondertitel.

10. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je hem eerst omzetten met Winavi of VSO.

11. basovich

basovich Guest

en waarmee kan dat??

12. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 18 feb 2007
  13. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Is dat gewoon streaming of hoe bedoel je met direct downloaden? ik vond dat allu c wel fijn maar die moesten stoppen:+.

14. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  15. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Geen streaming, echt wat ik al zei direct download. Dus een 350 mb versie van zo'n aflevering downloaden via een up-load site als mega-upload of rapidshare.

16. basovich

basovich Guest

oke bedankt:)..zal het vanavond even allemaal uitzoeken..
    Heb nu iig tot E16 gekeken en vond de laatste paar afleveringen een beetje slap..hopen dat er nu wat meer gaat gebeuren :)!!

17. basovich

basovich Guest

heb alle 2 de progamma's nu.. dat winavi/VSO en ffdshow..
    Bij die winavi/VSO krijg ik die plaatjes niet te zien bij de instructie dus snap er de ballen niet van :cool:..en bij dat ffdschow krijg ik allemaal vage aanklikhokjes enzo, snap er de ballen niet van;).

18. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt er 1tje nodig winavi of vso. Met vso kun je ook gelijk je dvd'tje branden en je hebt een menu.

19. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hmm.. tof:) Dan word ik daar ff lid. Thanks

20. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    WinAVI is toch werkelijk zo simpel. Heb je de plaatjes niet voor nodig van die site. Gewoon openen, kies de knop DVD, selecteer je aflevering die je samen met de ondertiteling in een map hebt (ondertiteling kun je niet selecteren, die pakt ie automatisch als je beide bestandjes dezelfde naam hebt gegeven (bijvoorbeeld allebei '1'). Klik op OK en hij begint om te zetten naar DVD inclusief ondertiteling (kijk maar in het preview venstertje dat je kunt aanvinken).

Deel Deze Pagina