Het verhaal bij mij ging als volgt,
Ik kocht in december 2006 een xbox360 deze was na 2 dagen kapot, ongeveer na 3 weken kreeg ik eindelijk een nieuwe rond 4 januari.
Ik ben zelf echt een gamer ik speel elke dag echt wel een paar uur.
Vanaf dus die 4e januari speelde ik Saints Row, na een paar dagen begon het spel raar te doen, en disc error enzo. Ik haalde de schijf eruit, helemaal bekrast rondom. Ik dacht bij mijzelf ik zal wel pech hebben en ging verder met Call of Duty 3, na een paar dagen precies hetzelfde probleem.
Ik naar M$ bellen, waarschijnlijk waren er te veel vibraties in de omgeving.
Oke ik gaf het nog een kans, ik kocht Lost Planet en begon te spelen, (ik had inmiddels alle mogelijke trillinsbronnen verwijderd) maar na 5 uur hetzelfde verhaal
Ik weer bellen naar M$, dit is vervelend meneer. Wij zullen uw console registreren en u wordt binnen 5 werkdagen teruggebeld.
Ik werd dus nooit teruggebeld, ik belde zelf uiteindelijk terug.
Krijg je heel asociaal te horen: Ze hebben waarschijnlijk met opzet niet terug gebeld omdat ze denken dat dit soort klachten niet mogelijk zijn
Ik nog in discussie met die vent krijg je te horen: Microsofts beleid is dat onze consoles geen krassen maken, hierdoor mogen wij geen consoles aannemen voor reparatie. Als wij dit wel zouden doen zou dit een teken zijn naar de buitenwereld dat onze consoles wel krassen kunnen maken.
Uiteindelijk werd ik doorverbonden naar een "hogere" afdeling
kreeg daar precies hetzelfde te horen (Ingestudeerd soms
).
Ik kon eventueel een bezwaarbrief schrijven naar Microsoft.
Dit heb ik aangetekend gedaan maar heb daar nooit een antwoord op gehad.
Uiteindelijk heb ik mijn probleem bij Kassa neergelegd en is er daar aandacht aan besteed. Maar microsoft kon niet aanwezig zijn voor commentaar omdat het gehele XBOX team in amerika zou zijn (geloof jij het?
).
Wel lieten ze weten dat dit soort problemen nooit konden ontstaan als de console stabiel geplaats is.
Verder is er nog een oproep gedaan aan iedereen met soortgelijke problemen contact op te nemen met Kassa:
Mail naar
kassa@vara.nlKlik om te vergroten...