Ok, allereerst sorry voor de late reactie. Ik heb de volgende dingen beluisterd: At the Gates, Arch Enemy, The Duskfall, Mercenary en Opeth. Ik heb Slaughter of Soul beter beluisterd en ik ben erachter gekomen dat het een sterk melodisch album is en daarom vind ik ze toch goed. Ik had wel is van Arch Enemy gehoord, maar ik kon verder geen nummers van hun, dus ik had maar wat uit geprobeerd. Ik heb My Apocalypse, end of the line en Stigmata beluiserd. Eigenlijk vind ik ze instrumentaal goed, maar ik vind de stem niet echt mooi op uitzondering van End of the line na, want die vind ik goed. The Duskfall vind ik instrumentaal en kwa stem ook minder, dus daar luister ik niet naar. Mercenary...ik vind ze zeer goed, dus daar zal ik vaker naar luisteren. Ik begrijp alleen niet waarom zij zo onbekend zijn.
Ik had wel is eerder naar Opeth geluisterd, maar het is alleen niet mijn ding niet (depressief). De rustige nummers van Opeth vind ik wel het luisteren waard en Deliverance. Ik moet wel zeggen dat Opeth wel een uitstekende band is.
Ik had nog op een site gezien dat Beyond Twilight ook wel een aanrader is, maar daar kon ik niks van horen.
Kortom, bedankt voor tips
Laatst bewerkt: 20 mrt 2007