Nederlandse politie pakt beledingende jas af

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door svennies, 17 feb 2007.

1. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    En dat is een van de redenen waarom ik zo snel mogelijk uit Nederland weg wil....

2. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    In andere landen is het helaas niet veel beter dan hier homie, als we over de overheid praten.

3. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Nee maar word je ook niet voor alles opgepakt...

4. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Ze mochten het doen omdat het logo van de politie auteursrechtelijk beschermd is :) anders hadden ze waarschijnlijk niks gezegd

Kom maar naar België dan :+

5. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Dus jij beweert dat als het logotje weg was gehaald maar de tekst 'politie' zich nog onder het urinerende jongetje op het jasembleem bevond er niks aan de hand was?

Laatst bewerkt: 17 feb 2007
  6. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    ja, geloof het of niet, dan zou het gemogen hebben

heb het al tijdje terug in zo een verkeersgedrag programma gezien en een gozer had het achterop zijn auto
    de agent zelf zei nog als er gewoon normaal politie stond, en niet de officiele logo, dan was er niks aan de hand

7. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Las gisteren dat een vrouw een boete van 40€ had gekregen voor eten in de metro van Amsterdam. Morgen krijg ik een boete voor het openbaar dragen van schoenen.

8. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Het probleem hier is, dat we alleen de minimale informatie krijgen.
    Vrouw krijgt €50 boete voor eten croissantje.
    jas van jongen afgepakt.

en dan klagen wij.

maar dat geld ook voor al die game gerelateerde overtredingen.

"Man vermoord om Xbox"
    Net zo iets, wij weten dat iemand niet zo maar om een xbox kan worden vermoord, er zullen veel meer factoren hebben mee gespeeld. misschien was de jas jongen wel een enorme eikel die constant herrie loopt te schoppen en net niet de wet overtreed. dan vind ik dat je als agent goed in je recht bent om even te gaan mieren neuken en dat opdondertje zijn jas af te pakken.

Zodra de media er van hoort geeft de KLPD geen commentaar en horen ze van het jongetje dat zijn ja is afgepakt alleen maar om het plaatje.

Croissant dame kon waarschuwingen in de wind slaan en expres bordjes negeren met "verboden te eten in de trein" zulke dingen staan er nooit bij. alleen de dingen die er voor zorgen dat er mensen kijken of kranten worden gekocht.

Er komt zoveel bij te kijken en zo weinig word verteld. Dus dan is het niet meer dan logisch dat er een verhaal word gemaakt dat verkoopt.
    we moeten gewoon leren tussen de regels te lezen.

9. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
  10. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    de 20-80 regel :)

20% van de jongeren zorgt voor 80% van de overlast :)

11. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    De mensen die het onzin vinden dat die jas is afgepakt, zijn echt achterlijk!
    Sorry voor de benaming, maar het is zo. De politie is een hogere macht in Nederland, ze beschermen ons, hoe ze het ook doen, ze doen het. Daar moet je respect voor hebben. Dat is ook in de wet opgenomen. Scheld je een agent uit, schrijft die een boete uit. Indirect is de jas van die jongen ook scheldend. Dus heeft de politie alle recht om die jas af te pakken. Totaal niet aan te twijfelen. En dan is het logo ook nog eens auteursrechtelijk beschermd, en ook daarom hebben ze alle recht om het af te nemen. Ik snap mensen die het achterlijk vinden echt niet... =(

12. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Yep , vergeet dat dikgedrukte maar, jullie politie is net zoals de onze.
    Toen destijds een jeugdvriendin van mij bescherming vroeg aan de politie omdat ze haar spullen uit haar eigen appartement wou halen,was de reden van de weigering tot bescherming dat de heren niets konden doen zolang er niets gebeurd was,ongeacht alle verbale bedreigingen in verband met haar te vermoorden die hij al aan haar adres had geuit....
    Nou ze kregen hun zin aangezien mijn vriendin in haar eigen appartement werd doodgeschoten...en dan konden zij wel in actie komen....
    En nu na al die jaren is die gast terug in vrijheid, weliswaar terug naar zijn geboorteland waar hij zijn leven mag hervatten , maar mijn vriendin is en blijft dood.....
    Maar een jas afnemen van een gastje in midden de winter blijkt gewoon te zijn ....de politie ten top....

13. Dominick

Dominick Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kom op, met z'n allen, uit volle borst!

De politie is m'n beste kameraad
    De politie weet op alle dingen raad
    Als je naar de overkant moet of je weet de weg niet meer
    De politie brengt je over en hij regelt 't verkeer
    Want hij staat je altijd bij met raad en daad
    Daarom groet ik de politie, als ik 'm tegenkom op straat

Als je hond is weggelopen of je bent iets anders kwijt
    De politie gaat dan zoeken en die vindt 't haast altijd

Als je lastig word gevallen of je bent in groot gevaar
    Bel of roep maar de politie, die staat altijd voor je klaar
    \o/

14. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    YHEAAA \o/

15. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ach ja, weer zo'n enorme misdaad. Net zoals de 'flapdrol' van een tijdje geleden.. Als ze voor dit soort dingen mensen bekeuren, prima maar volgens mij zit er dan ergens in de regering nog zo'n malloot met de naam Geert Wilders. Die kunnen ze ook wel een paar keer beboeten.

16. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    indirect? op welke manier?
    En vind je dit beschermen? Dit is hoogstens een manier om je zogenaamde "Hogere Macht" eens flink te uiten op iets waar je de pest in hebt.....
    Gaan ze nu ook elke auto met die sticker in beslag nemen?
    samen met dat croissantje vind ik dit toch wel een beetje te ver gaan.....
    |:-

17. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Wat een gezeik zeg. Die hogere macht mogen ze dan voor wat nuttigs gaan gebruiken ipv kleine jongetjes hun jassen afpakken. Stel je toch niet zo aan man, zoveel beroepen worden ondergewaardeerd en als je daar niet tegen kan ga je maar wat anders doen!

18. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat gemiep over politie het zou hier helemaal niet meer te doen zijn als ze er niet waren en svennies niet zo over een kam scheren mijn vader is ook politie maar die doet milieu en dat is heel ander werk...

alsof er alleen maar straat politie is .

kijk ik heb ook vaak meegamaakt dat bv met nieuwjaar dat hele kampvuren worden gemaakt en politie die doet er niks aan mischien zijn ze bang ofzo en daar kan ik me ook over irriteren.
    maar er word genoeg goed gedaan en dat word uiteraard weer is vergeten want de mens is nou eenmaal ingesteld om de negatieve dingen langer te onthouden dan het positieve.

19. harXcore

harXcore Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Verander je dat Politie-logo toch gewoon in normale letters?

20. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat schiet je daar mee op als ik vragen mag...?

Deel Deze Pagina