De RSX is beter dan velen doen blijken. Het is alleen spijtig dat men LETTERLIJK op specs afgaat. Maar de RSX is gewoon afgesteld om met de Cell samen te werken. Van het moment dat je krachtgames krijgt, die de technologie van cell versuz RSX benutten, dan pas ga je mooie games krijgen. Nu met poorts van xbox 360,... geef je ps3 alleen maar een slechtere naam, games als Call of duty, tony hawk,... zijn speciaal ontwikkeld voor de 360. Ik ben benieuwd hoe Killzone, mgs4, naugty dog's game, FF13(!), ratchet and clank, GT5, 8 days, volgend project van de makers van shadow of the collussus en noem maar op, er uit gaan zien. Want al die games, 1 voor 1, gaan er super uitzien, en al die games gaan echt de technologie van de ps3 gebruiken.
Maarja, die zaken wist ik wel al langer. Maar vroeger moest ik hier echt brullen om maar iets goeds over ps3 in het topic te krijgen of om een bepaald gerucht,...(wat nu feiten zijn) te verklaren. Nu begint ps3 stilletjes op te komen, en nu is veel kritiek al weg, dat is mooi, net zoals met ps2. Die hebben ze volledig de grond in geboord(vooral Dreamcast vs ps2 gedoe), maar achteraf is die console qua games 1 van de beste ooit geweest
.
Anyways, wat ik maar wil zeggen, komt wel goed met ps3 en natuurlijk de games. Phil Harrison(waar ik veel respect voor heb) laat killzone 2 ook pas zien wanneer de game zijn wensen waarmaakt, ook al goed
. Maar dit jaar gaat Sony nog hevige dingen laten zien
(microsoft natuurlijk ook, om eventjes erbij te zeggen
).
Klik om te vergroten...