1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] De Games [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door JeePee, 22 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Jij praat over reviews (nogmaals, meervoud) niet over mensen van een gamesite die aan het gamen zijn....
    Kom op joh, doe ff je best om je uitspraken te staven of zeg gewoon dat het jouw MENING is ipv het als feiten over te laten komen....
    Edit: wat Killzone 2 betreft.... lol.....

Laatst bewerkt: 19 feb 2007
  2. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Precies dat had ik ook toen ik dat bericht las, maarja we wachten af totdat we echte beelden zien. :+

3. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Hij zei alleen dat ie vrijwel elke review met een korrel zout nam. Daarna haalt hij aan dat de redactieleden die in de gameplay filmpjes spelen, bijna altijd brak rijden. Dezelfde mensen verzorgen hoogstwaarschijnlijk ook het 'beeldmateriaal' voor de review. Zodoende zijn standpunt over de betrouwbaarheid van een dergelijke review. Mja, anders wachten we even de videoreview af van een IGN of Gamespot. Zien we vanzelf hoe er wordt gereden door de redactie. ;)

Wat Killzone 2 aangaat, ik ben benieuwd. Ze hebben in ieder geval het nodige waar te maken! Zou mooi zijn als ze daadwerkelijk het niveau van de E3 trailer evenaren of overtreffen. :) Maar...eerst zien en dan geloven.

4. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1

Whow, das nog eens een goed samengevatte quote :thumbs:
    Ik ben nogal kritisch wat betreft meningen en feiten die door elkaar lopen in sommigen posts dus tja...

Ik blijf erbij dat een review een goede indicatie dient te geven en de reviews van genoemde sites toch altijd (meestal) de vinger op de zere plek(ken) weten te leggen....

Afin, voor nu welterusten en de reacties lezen we morgen weer ;)

5. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    De RSX is beter dan velen doen blijken. Het is alleen spijtig dat men LETTERLIJK op specs afgaat. Maar de RSX is gewoon afgesteld om met de Cell samen te werken. Van het moment dat je krachtgames krijgt, die de technologie van cell versuz RSX benutten, dan pas ga je mooie games krijgen. Nu met poorts van xbox 360,... geef je ps3 alleen maar een slechtere naam, games als Call of duty, tony hawk,... zijn speciaal ontwikkeld voor de 360. Ik ben benieuwd hoe Killzone, mgs4, naugty dog's game, FF13(!), ratchet and clank, GT5, 8 days, volgend project van de makers van shadow of the collussus en noem maar op, er uit gaan zien. Want al die games, 1 voor 1, gaan er super uitzien, en al die games gaan echt de technologie van de ps3 gebruiken.
    Maarja, die zaken wist ik wel al langer. Maar vroeger moest ik hier echt brullen om maar iets goeds over ps3 in het topic te krijgen of om een bepaald gerucht,...(wat nu feiten zijn) te verklaren. Nu begint ps3 stilletjes op te komen, en nu is veel kritiek al weg, dat is mooi, net zoals met ps2. Die hebben ze volledig de grond in geboord(vooral Dreamcast vs ps2 gedoe), maar achteraf is die console qua games 1 van de beste ooit geweest :).
    Anyways, wat ik maar wil zeggen, komt wel goed met ps3 en natuurlijk de games. Phil Harrison(waar ik veel respect voor heb) laat killzone 2 ook pas zien wanneer de game zijn wensen waarmaakt, ook al goed :). Maar dit jaar gaat Sony nog hevige dingen laten zien :)(microsoft natuurlijk ook, om eventjes erbij te zeggen :)).

6. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0

heel mooi gezegd boss.
    idd de RSX wordt onderschat maar als je een beetje de computer wereld volgt is de grafische kaart van de 360 ietjes zwaarder. maar echt verwaarloosbaar. maar dan in compensatie met de cell zou de ps3 krachtiger moeten zijn... maar de vraag is wanneer zien we de werkelijke kracht he..
    even wil ik er nog bijzeggen dat de echte sony fanbase teveel kijkt nu naar de gfx van xbox360 vs ps3 en dat ze de echte gameplay vergeten.
    we moeten eerlijk zijn de xbox had ruim de betere gfx met games zoals halo en conker maar als het op de hoeveelheid goede games aankwam was sony de winnaar en dat vind ik een beetje spijtig dat de echte fanbase dit een beetje aan het vergeten is.
    ze moeten volgens mij niets denken wij zijn beter dan de xbox360. ze moeten zeggen het is veel beter dan de ps2. alles gaat er mooier, groter uitzien de AI gaat beter worden, dus nog betere gameplay enz... zo moeten we beginnen denken.
    ik ben een echte xbox360 fanboy dat weet boss ook, ik had kritiek op de ps3 dat weet boss ook maar tog koop ik hem omdat ik weet dat ik tegen het einde van de ps3 weer een hoop toppers zal hebben. en dat is het enigste wat telt. als je nu kijkt naar games zoals resistance, motorstorm enz... dit beloofd tog al voor de toekomst of niet soms.
    jah het zal een tijdje duren voordat er echte toppers zullen zijn maar tog.
    was dit bij de 360 ook niet zo....
    en dan zitten de 360 gamers te zagen de ps3 alleen maar port krijgt...
    zijn we de 360 launch ook niet vergeten en was het niet omgekeerd met de xbox ook vroeger maajah fanboys, in iedergeval mijn mening is dat je nu met de ps3 als je nog geen 360 een bom aan games, je kunt gewoon buiten lopen als je wilt met 20 games.. het zijn msh allemaal ports maar niet van de minste he en dat op een launch.

7. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind het een indrukwekkende launch line-up. Natuurlijk haalt het gros van de X360 gamers zijn/haar neus op voor een aantal titels, maar dat komt omdat ze al op de 360 zijn uitgebracht. Toch, wanneer je geen 360 zou hebben of nooit die titels hebt gespeeld, is het zeker een uitgebreide launch line-up. :) Als ik geen 360 had gehad, zou ik echt niet weten welke game(s) ik allemaal zou moeten kopen. 8)

8. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Dat veranderd nog niets aan het feit dat het een overgeclockte G70 GPU is. Op het moment zou een Geforce 7800 Crysis (op high) moeten kunnen draaien op bv. 1024*768. Dan te bedenken dat we hier te maken hebben met een overgeclockte 7800 die ook nog eens is beter is afgesteld (zou maar erg zijn moest dat niet gebeuren in een console). Ik weet dus vrij goed tot wat de RSX min of meer in staat is en ik onderschat het ook niet ;).

Ik blijf er dan ook bij dat de Cell gewoon te krachtig is voor de RSX en we dus nooit het volle potentieel van de Cell zullen zien in de PS3. Gelukkig hebben we daarvoor de PS4 voor (met waarschijnlijk een verbetere Cell processor of 2, :cool: :+.

9. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm ik denk het niet hoor met de 7800 op high crysis spelen.
    het is algemeen geweten dat je voor crysis op high te kunnen spelen al een 8800 gtx moet hebben

10. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Dus een 7800 GTX zal het tot nu toe wel op high aankunnen op 1024*768. Vergeet ook niet dat in de PS3 alles mooi op elkaar afgestemd is en de ontwikkelaars specifieker kunnen programeren omdat er maar 1 opstelling is waarop het moet werken. De PS3 zou dus Crysis-look-a-like beelden moeten kunnen weergeven, toch op 720p. Zo'n beelden op 1080p zal toch wel wat te zwaar zijn voor de PS3 en ik twijfel dus ook dat Killzone 2 in 1080p zal draaien als het er echt zo goed zo uit zien als er wordt gezegd.

11. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk persoonlijk dat er maar weinig games op 1080p zullen draaien.
    msh een paar uitzonderingen majah zoals ridge racer 7 ma kunnen we dat dan vergelijken met motorstromm neen, want die gfx zijn veel mooier en die draaien op 720p.
    dus ik denk dat 720 de standaard wordt voor een tijdje.
    en dat ze eerst eens deftig een game programmeren op 720p. hoeveel games op de 360 hebben last van framedrops en anti alaising die uitstaat... dus...

12. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Dat van een pagina terug over Killzone 2 heb ik al maanden terug gezegd. Ik was destijds op het hoofdkantoor van Sony in Nederland en toen werd mij al verteld dat de game echt zo er uit ging zien of zelfs nog mooier als de pre-renderd E3 trailer.

Mijn bron: "Mijn baas heeft al een presentatie bij mogen wonen en die vent is echt niet snel blij te krijgen qua games. In de loop der tijd heeft hij al zo veel gezien, maar met Killzone voor de PS3 stond hij compleet te tollen."

13. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    jaja eerst zien dan geloven ok....
    want zou het tog raar vinden dat een game zoals crysis niet op de ps3 op full kan draaien en dat een game zoals killzone er nog beter zal uitzien dan de trailer echt raar.
    en zie maar effe motorstorm he. dus ik neem dit met een korreltje zout

14. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Idd... maarja het zou kunnen. Sony doet ontzettend geheimzinnig en ze moeten wel knallen, want die PS3 van 600 euro verkoop je niet zo maar. Tevens bevestigde laatst het bericht over de Havok Engine dat er nog veel meer uit de PS3 valt te halen.

15. Arjan

Leuk Bevonden:
    3

Is dit nu op de ingame engine gerenderd?

16. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Nee, pre-rendered

Vanonder staat er een CGI screen naast een in-game screen ;). Op het haar na (dat er in-game ook al zeer mooi uit ziet) is er bijna geen verschil.

17. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    zou deze engine zwaarder zijn dan de nieuwe unreal engine

18. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Okeej maar die andere shots zijn beduidend minder, en dat ziet er dan wel weer ingame uit. Want tech demo's (engine filmpjes) sja we weten allemaal wel wat daar mogelijk in is, en hoe het er later dan weer uit komt te zien.

Nu zal ik er gelijk bij zeggen dat ik niet op zo die grfx let als de gemiddelde puisterige puber op dit forum, want mijn pc speel ik alleen maar Albatross18, en daar staat de gameplay bovenaan. En wat dus ook belangrijker is, maar dat neemt niet weg dat de next gen veel aan opgepompte grfx nodig heeft om de fanbase niet teleur te stellen. :)

19. ggpelupessy

ggpelupessy GGP

Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik vragen bij welk bedrijf jij dan werkt?

20. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Dus omdat Sony het zegt klopt het ook?? Ik denk dat het hoofdkantoor van Sony Nederland ook verantwoordelijk was voor all foldertjes die rond sinterklaas en kerst uitkwamen met daarin de PS3 (release november... \o/ )
    Hier is weinig van terecht gekomen...
    Sony op zn woord geloven is tegenwoordig erg moeilijk....

Sluit ik me bij aan inderdaad.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina