De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik vond het gewoon grappig, dat die vent opeens naast mij dat schreeuwde, ik schrikte me kapot. Ik bedoel het niet minder ofzo hoor.

2. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Nogmaals het aloude gezegde dat perfect past bij het voetbal:

De bal is rond, dus er kan van alles gebeuren!

3. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    dat perfect past bij voetbal?

die uitspraak komt uit het voetbal pik 8) :+

4. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zij doen het in elk geval niet vantevoren, voordat ie ook maar enig wedstrijd gespeeld heeft. ;)

5. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    En dan nog 1 die ik wel bij ajax vind passen:

Voetbal is simpel, maar het moeilijkste is simpel voetbal.

6. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Charisteas is slechts door enkele supporters uitgejouwd. Tijdens zijn eerste wedstrijd, Sparta uit, werd hij inderdaad met open armen ontvangen. Hij werd zelfs toegezongen. Maar goed, Feyenoord heeft helemaal niets te maken met mijn post. Beetje jammer dat je er die dan bij betrekt..

Bosschaat bij Feyenoord ook. Is nooit uitgefloten voorafgaand aan een wedstrijd, zelfs tijdens de wedstrijd zelden. Steun je spelers, daar putten ze vertrouwen uit, als je al met een fluitconcert onthaald wordt, weet je dat die speler onder een gigantische druk staat en met de rem erop speelt.

7. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ja dat bedoel ik ook|:- Werd net wakker toen ik het typte, nog geen douche gehad en nog geen koffie op dan krijg je dat soort dingen8)

8. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, elke post die een Feyenoord supporter maakt over Ajax wordt gevolgd door een reactie. Hoef je niet verbolgen over te doen.

Daarnaast maak jij een opmerking c.q. verwijt wat mij erg doet denken aan "de pot verwijt de ketel....."

Dat jij vervolgens dit weer afzwakt door te zeggen dat het slechts een enkeling is geweest in de supportersgroep doet hier niets aan af. Net zoals die enkelingen die in Nancy tekeer zijn gegaan. Dit was niet representatief voor het legioen. Daar zal je best gelijk in hebben, maar als de Ajax supporters eens iets doen (of dat nou geweld is of 5 minuten voor het einde van de wedstrijd vertrekken) dan wordt er gegeneraliseerd.

Maar goed, daar is Feyenoord erg sterk in de laatste tijd. Eens goed in de spiegel kijken is er daar niet meer bij. Toppunt was Peter Bosz bij Studio Voetbal vorige week. Al het falen wat werd genoemd was allemaal erg makkelijk volgens de heer Bosz en dat was allemaal het probleem niet.

9. Dioxic

Dioxic Guest

LOL :+

10. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik haat die hugo zo erg: Ajax is het lachtertje van europa, wat een ongelooflijke dwaas is het tog. Yoeri vloog hem ook gelijk in de haren. Hij is de grootste ongeschoren junk die er is en zegt dit over ajax >_< Eerst Perez en nu dit weer...ik haat die gast.

11. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Wat bedoel je met dat van Perez? Niet meer dan normaal dat Borst daar aandacht aan schenkt. Tevens raar dat Tien dat niet uitzond, terwijl ze wél de beelden hadden.

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Het lachertje van Europa is misschien wat overdreven maar ik denk niet dat een grote europeese club het erg vind om tegen Ajax te loten in de CL/Uefa-Cup

13. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Dat van Perez? Mis ik iets?

14. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Hugo is een Rotterdammer, dus die vinden het heerlijk om negatief te praten over Amsterdam en / of Ajax (hoezo generaliserend 8)!). Je moet er maar niet teveel aandacht aan besteden, want hij is in mijn ogen iets te subjectief.

15. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ach Hugo is soms wat emotioneel.

En Wooffa, met Perez wordt dat gedoe rond '******neger' bedoeld.

Laatst bewerkt: 19 feb 2007
  16. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34

Jaloers, op dat wij zo`n mooie club zijn, met die fanatieke aanhang die er altijd is, in goede en slechte tijden!!!

Op die mooie roemruchte club, die back in business is!

Beetje jammer, dat twente geen roemruchte geschiedenis heeft, en alleen maar sfeer kan maken, door lui die onder de drugs zitten daar in dat vak PUH!!

Neej, doe mij maar EAGLES, waar ECHTE SFEER is!!:thumbs: _O_

Laatst bewerkt: 19 feb 2007
  17. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    ..Zoals bij elke amateurclub:)

Twente vind ik zelf een erg mooie club, supporters ken ik niet maar de manier van spelen etc. vind ik mooi ze verdienen een plek in de top5 dit jaar.

18. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Twente, pfff heb der geen hoge pet van op! Bah wat een club, mja das persoonlijk.

Ben er 1x geweest, daarna NOOIT meer!! Die sfeer, echt drama! Gaan ze kinderliedjes zingen sjonge jonge wat een kleuters daar...

In tegenstelling tot GAE, daar ben ik ook 1x geweest, waarna ik meteen verkocht was. Dat zegt wel iets!!

GAE is een echte volkclub, bij twente is het gros van het volk allemaal domme boeren!!

19. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor, maar iemand uit Deventer noemt iemand uit twente een boer?
    HA,HA, de humor!!!!

20. basovich

basovich Guest

vanavond PSV:)..alleen wat een klote opstelling weer zeg=(

Kluivert
    Reiziger
    Affelay
    Farfan (twijfelachtig)

allemaal geblesseerd, en staat die een Sun in de basis+Tardelli:emo:..op hoop van zege dan maar!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina