Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    true

    Nieuwe clip van winne gezien, al paar maande uit maar toch.
    De dingen die hij draagt in die clip zijn echt ziek, zou een moord voor kunnen plegen :9. Natuurlijk ook dikke beat met lekkere raps, goed op de beat mee.
     
  2. FreeShooter

    FreeShooter No pain, no gain!

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    1
  3. Dioxic

    Dioxic Guest

    Hey bedankt! Ik ben er dol op :). Nee even serieus, word eens wakker. Die nino gozert is echt een grap. Waarom gebruikt die in hemelasnaam het woord 'transmigratie' om zijn ding te promoten. Van wat ik tot nu toe heb gehoord hebben zijn teksten geen ene mallemoer met transmigratie te maken.

    Oh ja en als je de held wil uithangen ga dan niet flamen, maar concludeer dit.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 feb 2007
  4. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    ik digg Nino well :) Vond zn eerste mixtape wel vet en deze clip is ook wel ok :) Al is het maar omdat het in mijn oude hometown zaandje is (A)
     
  5. FreeShooter

    FreeShooter No pain, no gain!

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    1

    Ga je altijd zo negatief voor het leven? :):

    Ik vind het een goed nummer, daarom deel ik hem met jullie... Het is uiteindelijk ook Nederhop. Dat jij het geen goed nummer vind, kan gebeuren. Maar moet je dan WEER negatief reageren op de shit die ik post?
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2007
  6. Dioxic

    Dioxic Guest

    LOl haha dus als je kritiek op hiphop hebt ga je negatief door de wereld, ik ben niet eens into hiphop dat had je misschien wel kunnen zien aan mijn avatar, playlist en onderschrift.
     
  7. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Transmigratie is de naam van z'n album, misschien? Goh.
     
  8. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat de fok doet je dan in alle Hiphop topics? :confused:

    Die Nino is best dope! Zijn lyrics stellen echt geen kut voor, maar hij weet wel hoe hij een dope track moet maken. Beetje als The Game.. Lyrics kut, maar maakt wel achterlijk dope tracks.
     
  9. Victor

    Victor Guest

    Helaas maakt Game geen dope tracks. ;)
     
  10. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt dat dan eens toe ;) Want luister Too Much, en de hele Documentary, en je hoort dat hij dope tracks maakt!
     
  11. Victor

    Victor Guest

    Nja, natuurlijk is het subjectief, maar er zijn teveel factoren die Game wack maken. Ik zal het je vanavond op MSN wel even zeggen. :p
     
  12. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    ik luister ook nooit game maar gister avond hoorde ik 1 pocoe van the game die duurde een kwartier en wisselde telkens van deuntjes bekende deuntjes zoals tupac en ook een keer ding dong van dr dre. die was wel te dope:D
     
  13. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    De nieuwe clip van Game vind ik wel chill, maar zoals iemand al zei het steld niet veel voor maar is wel lekker om naar te luisteren :)

    Het viel me op dat toen die DON G zn stukje kreeg en ging opscheppen enso dat de intertoys op de achtergrond stond, maakte me wel aan het lachen. Ik vind Nino wel gaan maar tis zoon neppert heb ik altijd het gevoel bij hem. Maarja ik kan niet zeiken over de homeboys van sostic.

    Heeft iemand nog meer lekkere tracks voor me ? ben de laatste tijd niet echt veel meer met nederhop bezig geweest.
     
  14. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    bedoel je in ''het is aan aan'' ? daar staat nino voor de intertoys huer.
    [​IMG]
     
  15. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Die stukjes van Don G zijn echt te grappig :lol: Die turk links achter hem verpest z'n hele 'stoere' imago 8)
     
  16. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    jaa HAHAHHA met die kapiesjon he wahaha zijn gewoon zwerries:9
     
  17. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Mwahaha van LSD ken ik echt niemand, ik zie wel een oude bekende van me in de clip ergens rondlopen. Das wel grappig :)
    Verder komen zij uit een wijk waar ik eigenlijk nooit heb gehangen.

    Is wel raar idd dat de intertoys zovaak in de clip zit 8) Vind Don-G best dope rappen, niks hoogstaands maar hij kan het wel :)
     
  18. Dioxic

    Dioxic Guest

  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
  20. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    En dat baseer je op?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina