Zolang jij je scooter keurig volgens de regels hebt afgesteld, heb je er toch geen last van? Ik rij zonder licht, boete neem ik lachend aan, want ik weet dat het mijn eigen schuld is.. Sorry hoor, maar de politie doet z'n werk gewoon, en dat is er voor zorgen dat alles via de regels verloopt.. als mensen daar geen respect voor hebben, moeten die gewoon beboet worden, of in dit geval, moet de jas afgenomen worden. En dan is het misschien vergezocht dat ze zoiets doen, maar ik vind het echt geheel normaal...
WAT? Oke, stel je het volgende eens voor. Je loopt in de stad, en 2 gozers lopen met een erg gezellige blik in hun ogen, recht op jou af. Je schrikt een beetje, en kijkt ze niet aan. Ze komen nog dichterbij, en ze stoten je expres aan, je reageerd in hun ogen verkeerd, en ze willen je helemaal in elkaar meppen. Dan komt er een politie auto de hoek om, ze zien het gebeuren, en rennen er op af en halen die 2 jongens van je af. Jij bent gered, zij worden opgepakt. Ben je dan nog steeds zou boos om het feit dat de politie bestaat? Vindt je dan nog steeds dat je er geen respect voor moet hebben?
Vage types hier op xbw..
Laatst bewerkt: 20 feb 2007