Nederlandse politie pakt beledingende jas af

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door svennies, 17 feb 2007.

1. harXcore

harXcore Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ..

2. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    laat ook maar

3. harXcore

harXcore Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had verder ook niks met jouw post te maken, hoor.

4. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, het wordt telkens leuker hier. Vorige week hadden ze toch al iemand opgepakt omdat ze een croissantje at in de metro? En dan zeiken ze hier nog jaren over meer blauw op straat. :x

Maar ja, zal wel zo'n kneus zijn geweest die stoer dacht te zijn, tot z'n jas af werd gepakt. Toch wel komisch eigenlijk. :9

5. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0

Jij hebt duidelijk geen scooter. Damn ze lopen echt over ieder dingetje op je scooter te zeiken. Heb wel eens het idee dat wanneer ze de kleur niet mooi vinden ze je al bekeuren. Met hun 5 rollerbanken in de week alleen al in amersfoort. Hebben ze niks beters te doen ofzo? En wie kan zich vorige week nog herinderren mensen masaal bekeurd omdat ze wat aten in de tram. Ja ze verdienen hun geld makelijk

6. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Zolang jij je scooter keurig volgens de regels hebt afgesteld, heb je er toch geen last van? Ik rij zonder licht, boete neem ik lachend aan, want ik weet dat het mijn eigen schuld is.. Sorry hoor, maar de politie doet z'n werk gewoon, en dat is er voor zorgen dat alles via de regels verloopt.. als mensen daar geen respect voor hebben, moeten die gewoon beboet worden, of in dit geval, moet de jas afgenomen worden. En dan is het misschien vergezocht dat ze zoiets doen, maar ik vind het echt geheel normaal...

WAT? Oke, stel je het volgende eens voor. Je loopt in de stad, en 2 gozers lopen met een erg gezellige blik in hun ogen, recht op jou af. Je schrikt een beetje, en kijkt ze niet aan. Ze komen nog dichterbij, en ze stoten je expres aan, je reageerd in hun ogen verkeerd, en ze willen je helemaal in elkaar meppen. Dan komt er een politie auto de hoek om, ze zien het gebeuren, en rennen er op af en halen die 2 jongens van je af. Jij bent gered, zij worden opgepakt. Ben je dan nog steeds zou boos om het feit dat de politie bestaat? Vindt je dan nog steeds dat je er geen respect voor moet hebben?
    Vage types hier op xbw..

Laatst bewerkt: 20 feb 2007
  7. Victor

Victor Guest

Idioot, je hebt geen enkel idee waar je het over hebt. Zoek eerst naar feiten voordat je je bek opentrekt en onzin uitspuugt. Ongelooflijk dit. :x

8. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    ACAB. :)

Leuk hoor als de politie zelfs niets durven te doen als er een groot gevecht is, ze stonden er alleen bij te kijken.

9. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnlijk heb jij het over een incident wat lijkt op wat ik nu beschrijf: ongeveer 40 mensen zijn met elkaar op de vuist. 2 Agenten zien dat, en roepen meteen versterking. Daar moeten ze op wachten. Er in springen is ronduit achterlijk te noemen.. Klinkt het dan nu opeens een stuk logischer?

10. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    er geld nog altijd : eigen veiligheid komt op de eerste plaats.....

11. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ben het toch wel eens met Gods gamer.
    Ik keur zeker niet alles goed wat de politie doet.
    Maar ga aub niet lopen schreeuwen dat de politie niets goed doet.
    Want ondanks dat ze mischien niet alles altijd even goed aanpakken,zou ik er iig niet aan willen denken hoe het zou zijn zonder politie!

En wat Gods gamer omschreef met geen licht op je fiets en een boete krijgen is idd niet leuk maar wel je eigen schuld.

Ik heb ook wel eens een boete gehad omdat ik geen gordel droeg.
    Erg klote dat je vervolgens een boete krijgt.
    Maar je weet wat de conseqeunties ervan zijn.
    Dus ik kan wel gaan tegenstribbelen,maar feit is dat ik gewoon fout was punt!

12. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Nee het was iets heel anders maar dat was hier in de buurt.

13. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben het helemaal met Victor en GG eens, de Nederlandse politie mag volgens mij ook nauwelijks geweld gebruiken om in te grijpen en jullie zeggen wel dat ze te bang zijn om iets te doen als er iets ernstigs is maar vergeet niet dat zij ook mensen zijn, doe het zelf maar als je zo'n grote mond hebt.

14. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    _0/

15. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Iemand moet het toch doen_0/
    Edit: en wat is er zo moeilijk om mensen te respecteren het is niet normaal om iemand af te zeiken en niet gek als iemand daar niet tegen kan.

Laatst bewerkt: 20 feb 2007
  16. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Het is gewoon hoe heel de maatschappij hier ingericht is ja.
    Als ze harder ingrijpen krijg je het net als in Amerika.
    Dat ze verdachten gewoon afschieten alsof het niks is, want bij de Amerikaanse politie worden zo ontzettend veel fouten gemaakt. Maar volgens mij dwalen we weg van het onderwerp.

17. Victor

Victor Guest

De Amerikaanse politie is zo'n makkelijk doelwit. Zij is gigantisch, en met de mediamachine van Amerika zul je alleen maar slechte dingen horen. _0/

18. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ooh, ik dacht dat de mensen hier in Nederland vooral een ander beeld hadden van de politie daar. Van: "Kijk, die zijn pas echt van de politie!", "Die weten wel van aanpakken." Maar het was maar om even een voorbeeld te geven, van als je zulke politie hier zou hebben dat je een hele andere staat krijgt. Maar zoals ik ook al zei, we dwalen af.

19. Victor

Victor Guest

Beargumenteer even waarom dit een heel andere staat zou worden dan. Daar ben ik wel nieuwsgierig naar.

20. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kun je zelf tog ook wel bedenken?

Deel Deze Pagina