The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Volkoren, 26 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij met het volgende helpen?

    Ik heb de gate van Bruma gesloten. Echter direct daarna ging ik dood (en er was geen autosave). Toen ik mijn laatste save had geladen, kwam ik weer vlak voor de plek dat ik die sigil stone moest pakken. Echter als ik hem nu pak, sluit die de gate niet. Is dit op te lossen?

    Vraag 2. Ik ben nog steeds level 1 en heb maar een tasje waar iets van 225 punten in kan. Kan ik dit vergroten?
     
  2. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    ga is lekker slapen in een bedje! je kan niet nog steeds level 1 zijn, maar wel al bij de gate van Bruma zijn! onderin je scherm zie je een raar (wittig) teken als je kan levelen. Wat betreft die sigil stone? Probeer maar eerst een deur in en uit te gaan, wellicht helpt dit?
     
  3. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Ik ga hem zometeen halen, ben benieuwd.
     
  4. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    en weer 200 uur van iemands leven weg|:- \o/ _O_
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Uhm, nee....

    8)
     
  6. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1

    haha\o/
     
  7. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    ben toch echt level 1 en ben bij die gate (is toch waar die gast Martin -> emperor's son, zit?)

    ben echt een n00b wat RPG's betreft, dus moet nog een hoop leren ;)
     
  8. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is niet Umbra maar Kvatch.
     
  9. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    foutje
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2007
  10. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0

    Endurance verhogen door in een BED te gaan slapen als je omhoog kunt levellen.

    enne Umbra=sword
    maar je bedoelde natuurlijk Bruma :9
     
  11. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    thnx allen en het was inderdaad kvatch. maar daar heb ik dus een bug. begin wel helemaal opnieuw. zover was ik toch niet.
     
  12. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Iemand die weet met welke spells ik in the walls of Vactacen kan komen?? in Vahtacen's Secret??

    Oftewel, wat moet ik daarbinnen doen om dat geval open te krijgen?
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb sinds kort The Wizard's Tower. Allemaal goed en aardig, ben blij met de tuin en de enchating/spell making, maaaar....

    Elke keer als ik op 't dak sta om dat geweldige uitzicht te aanschouwen, waar de toren ook nog voor omschreven staat, dan regent 't, wordt 't mistig, gaat 't sneeuwen en zie ik nog geen 30 meter ver. Ik heb mazzel als ik Bruma kan zien liggen...

    Wat doe ik hier aan?


    Ik heb trouwens ook Morrowind, al flink wat uurtjes gespeeld, en eigenlijk is die veel leuker! :eek: Waarom?!

    1. Geen Fast Travel en Waypoints. Is natuurlijk moeilijker, maar omdat je veel meer zelf moet zoeken en lopen, zie je onderweg veel meer. En heb je meer 't gevoel dat je echt moet reizen door die grote wereld.
    2. Geen Level Scaling. De sterkere vijanden moet je gewoon vermijden, en kom je ook alleen tegen als je heel ver van de bewoonde wereld weggaat. Dus eerst sterk worden in de buurt van steden en dorpen, dan pas de wildernis intrekken.
    3. Er zijn veel meer wapens en pantsers. Je hebt onder andere speren, werpmessen, werpsterren, wapens uit allerlei andere culturen, zoals een Wazikashi, Tanto, een sabel of degen. Ook véél meer verschillende pantsers die bijvoorbeeld een bepaald gebied kenmerken.
    4. De steden zijn begaanbaar zonder laadtijden, 't is dus echt één gebied. Een stad heeft ook geen grote poort, die altijd dicht staat zoals in Oblivion. Ook niet echt logisch he, maak je zo'n fakking grote poort, voor die 5 mensen die naar buiten/binnen willen én hij's altijd dicht.
    5. Uitgebreidere gesprekken. Je kan in een gesprek alle woorden onderwerpen selecteren die een persoon opnoemt. De personages spreken dan wel niet, maar de gesprekken zijn veel uitgebreider.

    En nog veel meer....
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2007
  14. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    @ Willem:

    ik vind het fast travelen juist wel handig, maar gebruik het nu ook lang niet altijd hoor :) Waypoints vind ik ook keihandig, kon het bij Morrowind vaak niet vinden...
    Geen level scaling vind ik inderdaad ook veel leuker aan morrowind... Nja wapens, mwa vind ik niet zo erg, net als armour... Gesprekken vind ik veel duidelijker zo... Over die steden heb je wel gelijk...

    Maar ik vind Oblivion wel veel leuker om te spelen... Je kan sneller lopen, dat trage gekruip van Morrowind irriteerde me VRESELIJK!
    Ook het vechten is véééééél leuker in Oblivion...
     
  15. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    zeurpiet, k vind morrowind minder leuk door het vechtsysteem, zowel magie als melee... gaat helemaal nergens over, en vooral in het begin kan het me erg frustreren
     
  16. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Anyone?:+
     
  17. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Je moet de spells in de goede volgorde uitvoeren, ga met de klok mee en begin in de hoek in het zuid-westen: Fire, Frost, Damage Magicka en Fortify Magicka.
     
  18. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    en weet iemand een goeie Damage en Forify Magicka spell? en waas ik die kan kopen? :p
     
  19. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Die liggen volgens mij allemaal in zo'n kist voor die kamer.
     
  20. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    dankje, zal es gaan kijken*)

    edit: woohoo, gelukt! danku!
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina